Super bedankt voor het plaatsen van vivian's bericht amma! oh nee vivian.. het zit je ook allemaal niet mee zeg.. Ik hoop dat je snel thuis bent! heel veel beterschap meid! We denken aan je hier! Kus Sizzel
yep moet tot minimaal 15.00 uur werken.. dus ga 15.00-16.00 uur echt niet redden! Heel misschien als ik meteen vanuit werk ga, maar dan moet ik zo ongelooflijk haasten. Das bijna geen doen...
Lijst Laatste poging MEETING! Joma - wil en kan mensen meenemen! Sizzel Dwazie Mystery Boney - wil en kan mensen meenemen! Dees - wil en kan mensen meenemen! Diaantje23 : Wie kan er wel en niet 13 december? Joma wel Mystery wel Dwazie wel Dees wel Diaantje23 wel meiden die mee willen en kunnen laat het ff weten of zet het erbij dit is op korte termijn en we gaan nu echt we willen hierheen! http://www.mistershi.nl/ meiden die nu donderdag kunnen kunnen jullie allemaal op zaterdag de 15 e! en als niet iedereen kan blijft het op de donderdag de 13e laat ff weten!
Hallo.. Leuk dat jullie toch een meeting gaan doen.. Ik ga helaas niet mee..ik red dat niet meer..zit nu volledig in de ziektewet..dus ga dat zeker niet redden..! Helaas... Al wens ik jullie natuurlijk ontzettend veeeeeeeel plezier... Enne...wok ook even een vleesje voor mij.. Hahahaha.,..
nee.. de 15e kunnen we ons kamertje ophalen in Tilburg.. dus dan kan ik ook niet... ik ben wel lastig zeg! dan is het voor mij nog makkelijker de 13e....... 15e kan ik dus ook gewoon echt niet! Sorry meiden! Wil echt heel graag mee.. maar zo schiet het ook niet op!
jammer meid! is het echt niet haalbaar voor je?ik moet er ook veel moeite voor doen kom ook bijna niet voorruit met mijn bi maar ja weet dat ik niet de enige bent nou anders bakken wel wat voor je!
Lijst Laatste poging MEETING! Joma - wil en kan mensen meenemen! Sizzel Dwazie Mystery Boney - wil en kan mensen meenemen! Dees - wil en kan mensen meenemen! Diaantje23 : Wie kan er wel en niet 13 december? Joma wel Mystery wel Dwazie wel Dees wel Diaantje23 wel Boney wel meiden die mee willen en kunnen laat het ff weten of zet het erbij dit is op korte termijn en we gaan nu echt we willen hierheen! http://www.mistershi.nl/
Ow vivian, het zit je ook niet mee... Amma thanks voor het doorgeven. Handig zo'n buddy systeem Ik heb de meeting het liefst donderdag. Zal ff de lijst bijwerken.
Stuur je het dan op voor me in een grote envelop..? Hihi.. Nee ga het echt niet redden..ik ga nu ook weer even plat..dat zitten schiet ook niet op...!
Oke, toch de 13de dan. Anders moeten we weer zo gaan schuiven. Jammer MissN dat je niet mee kan. Ik zit ook lastig met mijn BI maar we kunnen daar zitten en hoeven niet ver te lopen. Daarbij wil ik iedereen graag zien. Maar als het niet gaat dan gaat het niet. We nemen wel een sappie op je