meiden die ook mee willen laat het ff weten via pbtje of zet jezelf erbij! ik ga nu stoppen mijn schoonouder komen zo op visite! en vergeet de lijst niet mee te verplaatsen per pagina tot laters
Ik heb inmiddels alles voor morgen klaar. kruiden boter gemaakt gevulde eitjes 2 grote pannen soep 2 ovenschalen met hartige taart. En nu is de boel weer opgeruimt en schoon morgenvroeg nog ff het gasfornuis en dweilen. Maar kan nu niet meer staan van de pijn. Vriend is lekker chinees halen... Ga nu ff liggen
Het lijkt me wel heel bijzonder om elkaar in het echt te zien hoor.... Voor het zelfde geld zijn jullie allemaal vieze ouwe mannetjes (net als ik... ) hihi heb er wel zin in.
Lijst Laatste poging MEETING! Joma - wil en kan mensen meenemen! Sizzel Dwazie Mystery Boney - wil en kan mensen meenemen! Dees - wil en kan mensen meenemen! Diaantje23 : Wie kan er wel en niet 13 december? Joma wel Mystery wel Dwazie wel Dees wel Diaantje23 wel Boney wel meiden die mee willen en kunnen laat het ff weten of zet het erbij dit is op korte termijn en we gaan nu echt we willen hierheen! http://www.mistershi.nl/
Bij de Kruidvat verkopen ze die ook zag ik laatst. Maar ik haal ze zelf ook altijd bij de apotheek. Heb ze thuis ook altijd op voorraad staan aangezien ik heel vaak problemen heb met mijn blaas. Was al doorgestuurd naar een uroloog en bezig met allerlei onderzoeken, maar die hebben ze stil gelegd vanwege de zwangerschap. Zodra ik bevallen ben moet ik me weer melden bij de Uroloog.
Ik ga proberen te komen ok? Ik kan nog niets met zekerheid zeggen. Vooral omdat ik dan ook net gewerkt heb.. Ik doe in ieder geval mijn best ok? Wil jullie eigenlijk allemaal ook wel zien... ben veel te nieuwsgierig! Iemand die evt uit het zuiden komt over de A73?
hey ben ik ook weer even , @vivian , echt balen meisje , sterkte .... @ kerst , JAHH ga hem dit weekend zetten hihihi laatste jaartje met zijn 2e , dus lekker op tijd de kerstboom .
Ik ga na de sinterklaas ook de boom neerzetten. Sizzel, leuk als je komt. Voor de mensen die eventueel mee willen rijden, ik kom over Tilburg, langs Breda en Gorinchem enzo dus als ik iemand op moet pikken hoor ik het wel.
AU Dat heb ik 2 keer gehad en dat is echt geen pretje kan ik zeggen. Menn wat deed dat zeer! Nou hoop dat Vivian er snel van opknapt!
Ik heb het 1x gehad en had ruim 40 graden koorts. Ik dacht dat ik gewoon een griepje had en wilde eerst niet naar de dokter. Het doet inderdaad erg zeer maar na 1 dag antibiotica was het al een stuk beter. Meiden, ik ga bankhangen en op tijd naar bed. Morgen een drukke dag. Fijne avond.
Arme vivian! Toch nog in het ziekenhuis! Ik hoop dat je snel beter bent meid! het zit je ook niet mee, he....
Bij de 1e keer was ik in het buitenland en ze dachten daar dat ik iets van spit had ofzo. Ik kon namelijk niet eens meer recht lopen van de pijn. Lekkere vakantie was dat :S Heb alleen me bed en hotelkamer gezien toen geloof ik. Thuisgekomen bleek het een nierbekkenontsteking te zijn. Jaren later heb ik het nog eens gehad, maar gelukkig was ik er op tijd bij en heb ik niet zolang pijn hoeven lijden als de 1e keer. Maar goed, ik ben eindelijk bijgelezen maar ik ga er ook alweer vandoor. Zometeen lekker lang Gtst kijken. Is extra lang vandaag ivm de 3500ste aflevering. Fijne avond allemaal en misschien kom ik straks nog ffies koekeloeren hier Liefs Angel
Hey, ben ik weer..... Dus toch de 13e? Helaas, gaat niet lukken, maar stuur maar wat op in een doggybag! Vivian, wat vervelend allemaal! Ik hoop dat je snel opknapt, gelukkig ben je in goede handen. Jemig, wat hebben wij veel gehaald bij Prenatal. Afgezien van pampers, billendoekjes, alcohol en watten hebben we alles. Heerlijk gevoel! A.s. weekend kaartje uitzoeken, proefdruk bestellen en daarna de kaarten en enveloppen. In de kerstvakantie de kinderkamer afmaken; lampen en wandplankje. En dan zijn we helemaal klaar en kan ik me gaan voorbereiden op de bevalling. Oja, morgen halen we de kinderwagen op... Nu even lekker bankhangen. Fijne avond allemaal en slaap lekker voor straks. Xx