Februari 2008 mama's 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje Simba 27 jaar, 1e kindje irisje .....jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje 2 feb Leonie1980 27 jaar, 1e kindje kikkert 20 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 26 jaar, 1e kindje Mrijn 35 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje KristaB...jaar, ...kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje sjaantje 26 jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje 10 feb MissN 17 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje 11 feb ichtus 27 jaar, 3e kindje Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje 12 feb fempje ....jaar,...kindje bultje, 22 jaar, ...kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje 14 feb Amsy 32 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Kiz 30 jaar, 2e kindje Lis 23 jaar, 1e kindje maja82 25 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb daantje86 20 jaar, 2e kindje Silvia83 24 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1 kindje 20 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Talleke, 24 jr, 1e kindje Marsshi,...jaar....kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje Ntombi, 26 jr, 1e kindje Boney, 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Hummel, 24 jaar, 1e kindje Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Mama33, 35 jaar, 3e kindje 28 feb Daisysanchez, 32 jaar, 1e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje 1 maart Zico, 35 jaar, 3e kindje (verwacht eerder te bevallen!) Agenda Juli 5/7 Marieke intake vk zweden 5/7 MamaNorah 9.00 intake vk 5/7 big dream 2e echo 10.10 5/7 Jollie 1e echo 11.10 gyn 5/7 amma intake VK 16.20 5/7 Lianda intake Vk 5/7 maja82 3e echo 09.15 6/7 amma echo 11.00 6/7 meiske74 1e echo 6/7 Twins afspraak met huisarts 6/7 Sizzel 1e echo ivm bloedverlies 10.00 9/7 Mom2bofnie 1e echo 9/7 Jollie intake VK 9/7 Joma 2e echo 9/7 Boney 1e echo 10/7 Kiz 1e echo 10/7 fempje 2e echo 11/7 Amsy intake VK 11/7 Silvia83 Intake VK 11/7 esmay 2e echo 11/7 Taatje intake vk 11/7 Kikkert afspraak vk 12/7 daantje86 1e echo 12/7 Tamaraatje 2e echo 9.15 12/7 Leonie1980 : 3e echo 11.15 13/7 ichtus 1e echo 13/7 Lis 1e echo 16/7 vivian 1e echo 16/7 dolfijn81 intake vk 16/7 dwazie1989 2e echo 17/7 sjaantje intake VK 17/7 AngelinaZ intake vk 17/7 sizzel 2e echo 09.00 17/7 MissN 2e echo + intake 17/7 Baby4me 2e echo 17/7 Kikkert nekplooimeting (echo!) 18/7 Anieteke intake vk 19/7 pipi24 1e echo 19/7 Tamaraatje 2e gesprek VK 20/7 Daisysanches intake vk 23/7 Sizzel intake vk 23/7 Mom2bofnie 2e echo 24/7 Wen26 1e echo 24/7 Boney 2e afspraak vk 24/7 MamaNorah 2e echo 12.30 uur 26/7 Wen26 intake vk 26/7 Hummel intake vk 26/7 Talleke intake vk + 1e echo 31/7 vivian conrole vk 31/7 baby4me nekplooimeting Augustus 6/8 Zico 1e echo @ alle dames die morgen hun echo hebben..heel veel succes en hoop voor jullie op een goede echo..!
Acupunctuur schijnt echt de moeite waard te zijn! En anders de huisarts even bellen, ik heb ook pilletjes gekregen maar durf ze niet te nemen omdat je er heel duf van kan worden. Maar goed, jij misschien wel. Vervelend zeg dat je zo misselijk bent. Misschien gemberthee?
Maarre meiden, ik vind het toch fijner om te lezen dat er zoveel misselijke meiden zijn dan meiden met bloedverlies! Dat vind ik zo rot voor de dames die dat hebben! Maar wie niet.. Dan maar misselijk, toch..? Hoewel je er best over mag 'zeuren', ik voel me ook zo vreselijk belabberd dan. Ik roep ook steeds dat ik nog geen roze wolk heb gezien, alleen maar groene.. Ik ga trouwens morgen voor het laatst naar de eikel van gyn, als alles goed is bel ik daarna een verloskundige, is toevallig een vriendinnetje van vroeger Maar die gyn was echt niet te geloven, hij stopt die staaf met rubbertje erom zo 'hup' ineens in mn -piep- zonder waarschuwing en ramt hem heen en weer alsof het een joystick is En daarna doodleuk zeggen dat een kans op een miskraam groot is en dat dat niet leuk is 'maarja'. Tsssssss... En hij noemt me mevrouwtje, nou jaaaa zeg! Zo, ff zeuren hoor. Kan ik me een beetje opladen voor morgen 8)
Hoi! Jeetje al veel geschreven hier.... Meiden met bloedverlies...heel veel sterkte! @Bd:Veel succes morgen met je tweede echo!Ben erg benieuwd!Volgende week heb ik mijn tweede echo! Ook de anderen die morgen echo hebben veel succes! Hier is de misselijkheid niet altijd maar nu meer met vlagen...Ook ik kan niet meer zoveel eten...eet kleine beetjes en wat vaker! Houdt wel nu erg van zoet fruit... Zijn er hier ook meiden die zwanger zijn en een schildklierafwijking hebben?Heb ik namelijk... Ga nu vaker bloedprikken en tot nu toe zijn de waardes goed! groetjes Esmay
Bedankt Lianda! Jullie zijn allemaal echt geweldig hier! Vandaag geen bloedverlies gehad! Dat is gewoon voor de eerste keer deze week! maar ja..de dag is nog niet om he..hihi We proberen maar te blijven lachen! Liefs Siz
Klinkt wel goed hoor, geen bloedverlies vandaag! Ik zou denken als je een miskraam hebt dat het echt goed doorzet, niet zoals jij hebt. Mijn duimen draaien mee.
Ik begin ook heeeeeeel langzaam een heeeeeeeel klein beetje te hopen.. Maar durf het eigenlijk niet....Ben toch bang dat het straks op uitdraait. Zelfbescherming denk ik.. jullie allemaal bedankt!
oja.. we hebben trouwens evenveel pagina's als de januarimama's... Zij hebben alleen meer berichten.. wij meer lijsten!
@sizzel fijn dat je vandaag geen bloedverlies hebt gehad!ik hoop dat de goede moed die je nog hebt ook gewoon zo is ik duim voor je dat het nu echt wegblijft en gewoon vrijdag goede echo hebt.
izzel meid dat is fijn zeg eindelijk geen bloed verlies. daar ben ik echt blij om meid. geen bloed is moed meid zeggen ze. nou meiden morgenochtend om 10uur heb ik mijn 1e vk bezoek en vind het echt net zo spannend als bij de andere 2. zelfs iets spennender omdat deze vk in het ziekenhuis zit en geheel nieuw is voor mij.
@ Lianda : wel laten weten hoe het was bij de vk in het ziekenhuis he! Ik kan me voorstellen dat het spannend is! elke bezoek aan vk, gyn of voor een echo is spannend! maar tegelijkertijd ook wel weer leuk! @ joma : Bedankt! Ik hoop hetzelfde!
Hey sizzel, Ik hoop dat je vrijdag een mooie echo en kindje te zien krijgt. (en de rest die bijna een echo hebben ook natuurlijk) Hier nog steeds bloedverlies. Gelukkig is het niet veel. Maar ik wil morgen toch nog de verloskundige bellen of ik eerder een echo mag. (elke dag is er een minder) Liefs Hummel.
Hoi hoi meiden, Ik heb echt een drukke dag achter de rug en ben nu zooooooo moe. Ik ga zo lekker op de bank zitten en naar mijn opgenomen As the world turns kijken ( ). @Danitjuh: Mijn man komt uit Kameroen. Wat balen dat er voor jullie niets anders op zit dan naar Belgie te gaan. Hopelijk zijn de papieren snel in orde en kunnen jullie trouwen. @joma, dat is een mooie buik zeg! Ziet er ook zo mooi rond uit! @Twins, maja82, Lis en amma: naar hoor die misselijkheid. Ik wou dat ze daar toch iets eenvoudigs voor zouden uitvinden zonder bijwerkingen. @sizzel, wat fijn een dag zonder bloedverlies. Nog maar 2 nachtjes slapen en dan weet je meer. @Krista B: die buikjes komt echt alleen nog maar van opgezette darmen, en je baarmoeder die een iets ander plekje gaat innemen en ietsje gaat groeien. En van het extra vet dat je al gaat sparen als noodvoorziening. @Maja82, dat klinkt echt als een irritante gyn! Morgen heb ik ook m'n intake bij de VK. Ik ben wel benieuwd hoor wat ze me allemaal gaan vertellen. Bigdream, Jollie en Maja82 veel succes bij de echo.
@alle dames die morgen intake hebben of echo...heel veel succes..ik denk aan jullie allemaal... @sizzel..fijn een dagje zonder bloedverlies..het zit vast nog wel goed hoor..ik duim voor je meid..!
@ MissN : dank je wel meid! super dat je aan me denkt! @ Joma : jij ook een as the world turns fan? me to! echt een geweldige serie.. heerlijk op de bank hangen en gewoon kijken! hier nog meer mama's in spe die er naar kijken? @ Hummel : balen meid dat je nog steeds bloedverlies hebt.. Maar hou vol en ik zou ook echt gewoon de vk bellen. Gewoon eisen dat je eerder een echo krijgt! Heb ik ook gedaan en kreeg 'm uiteindelijk 2,5 weken eerder! dussuh.. kom op! bellen! Ik duim voor je meid dat alles goed is!
@ joma :ja ik ook.. echt wel minder die zomertijd! nou ja... tis ff wennen! ik ging altijd om 17.00 uur fitnessen en dan stond het altijd op! kon ik mooi op de loopband mee kijken! helemaal geweldig dus! hahaha Nou meiden.. ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen om 05.45 uur gaat mijn wekker weer.. en zou graag toch weer een poosje slapen! haha, ben doodmoe! schrijf ze allemaal hier! Ik lees morgen weer bij! Weltrusten alvast.. oja.. wil nog ff kwijt dat ik het heeeeel jammer vind dat Krajicek het niet gehaald heeft.. was toch leuk geweest als ze haar broer gevolgd zou hebben!
@Sizzel: slaap lekker! hahaha, hier dus ook een ATWT fan.... He we lopen gelijk op met de januari mama's!