Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wij hebben nu al 2 antwoorden meer..:p

Hahaha..
    wat word er toch veel afgeluld...:p

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    he meiden nou hier nog steeds misselijk word er werkelijk knettergek van door die misselijkheid kan ik ook nog steeds veels te weinig eten
    Ik ben ook atw fan nu met zomertijd kan ik m lekker kijken normaal moet ik m opnemen en dat vergeet ik nog weleens haha

Nou meiden die morgen echo hebben heel veel sucses
    @sizzel meid gelukkig een dag zonder bloedverlies meid ik hoop dat je vrijdag een mooie echo hebt

3. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Welterusten allemaal! Ik ga heerlijk slapen nu en dromen van een kloppend hartje in mijn buik. :D

4. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Bedankt lieverd!
    Ineens nu toch de onzekerheid en angst, wat als het nu eens niet goed is..
    Ik weet het was zo positief maar stel nou...
    pff ik moet er echt niet aan denken!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou meiden weltrusten. Volgens mij ben ik weer es de hekkensluiter. Heb bijna elke dag het laatste bericht. Ik ben nogal een nachtbraker. Zeker als ik avonddienst heb. Ben dan pas 23.45u thuis en ga dan altijd nog ff zappen en hier lekker bij lezen. (moest vandaag 7 pagina's)
    Elke nacht brengt ons weer een dag dichter bij de echo.
    Tot morgen en veel plezier bij de echo of verlk. allemaal

Kus Boney

6. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    Hoi!
    @Bd:komt goed!Je gaat vast een mooie echo krijgen morgen!Geniet ervan!

Mijn mannetje heeft net voor me gezongen om twaalf uur:Happy birthday to "jullie"!hihi...Ben jarig vandaag!

Slaap lekker allemaal...

groetjes Esmay ;)

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    :idea: esmay Van harte gefeliciteerd meid. Fijne dag.

Liefs Boney

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    @ esmay : happy birthday to you ! :({|= Ik heb ook een schildklierafwijking. Ik slik thyrax (weet niet of ik het goed schrijf) maar ik moest zelfs van de gyn het blijven slikken!

9. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Esmay, een heel fijne dag!
    Liefs bd

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik wil de meiden die voor de echo gaan vandaag succes wensen en geniet ervan komt allemaal goed!

@esmay gefeliciteerd!

ik ga naar mijn werk maar spiek af en toe wel ff mee!

11. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    @ Esmay gefeliciteerd!

Meiden die vandaag een echo hebben, laat snel iets weten! Dat worden weer mooie plaatjes hier! Heel veel succes!

@Sizzel hoop dat je vandaag ook geen bloedverlies hebt?! Nog één dagje en je weet meer!

@Hummel, hoe is het nu bij jou? De vk al gebeld? Hoop zo dat je eerder een echo krijgt!

@Maja bedankt voor de tips!
    Kleine beetjes eten heb ik al geprobeerd, maar tot nu toe bijna alles er al weer uitgekomen. Troost mij met het idee dat er soms toch iets moet blijven zitten ;) ben vooral verveeld dat ik geen water op hou ook. Vetreservers heb ik nog wel een beetje... alhoewel, ben nu op die 3 dagen dat ik misselijk ben bijna 2 kilo kwijt. Best dat ik morgen bij huisarts ga.
    Gemberthee ga ik zeker eens proberen.

12. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Vannacht een heel bizarre droom gehad. Ik droomde dat ik een tweeling moest beschermen (2 kleine meisjes van misschien 1 jaar oud?). Het waren niet mijn kindjes maar ze werden achtervolgd door iemand die weinig goeds in de zin had... :(
    Wat een bizarre droom. Was blij dat ik wakker was....

13. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Hallo meiden,

Jeetje, net klaar van 5 blz(!) bijlezen. Tjonge wat zijn jullie actief geweest zeg!

@alle meiden die vandaag voor echo en intake gaan: heel veel succes, hopelijk allemaal goede berichten later vandaag!
    @Sizzel: meid wat fijn dat het bloedverlies gestopt is zeg, geeft de burger moed. Hopelijk voor jou morgen goed bericht.
    @Maja82: wat een nare vent zeg, die gyn van jou...hopelijk vndaag positieve geluiden en snel naar die leuek vriendin en tevens VK. Hopelijk is je vruchtje gegroeid en zie je een mooi kloppend hartje
    @amma, vivian, MissN en alle andere meiden die ziek zwak en misselijk zijn: heel veel sterkte, heb geen gouden tip voor jullie helaas, was het maar waar. Bij mij begint de misselijkheid m.n. 's ochtends te komen, maar trekt gedurende de loop van de ochtend weg. Reageer wel iets afwijkend op eten, rommelende maag en weeig gevoel na het eten, maar als dat alles is mag ik niet klagen
    @Twins: jeetje wat een maffe droom zeg, zeker blij dat het nu weer ochtend is, ik ken die rare dromen, dan ben je 's ochtens een beetje van slag.
    @alle ATWT fans: hier nog een hoor. Ik kijk al vanaf mijn veertiende (nu dus 18 jaar, voor de goede rekenaars onder ons). Jemig zeg wat een verhaallijn he. Ik ben zelf altijd fan van Carly geweest, ook in haar bitchy tijd zeg maar, vind het een tof mens, en zeker in de tijd dat zij en Jack om elkaar heen draaiden was het heerlijk. Kan iemand van jullie zich trouwens de oude Mike Kasnoff herinneren, hij had ook een broer en die had een verhouding met Connor (de vrouw van Cal Strickland, de opa van Lily), was ook zo'n heerlijke man die broer van Mike, en de oude Mike ook trouwens, oke, ik draaf nu echt te ver door...

Nou meiden, moet echt aan het werk, nogmaals iedereen een prachtige dag ondanks regen en ellende buiten, en ik hoop mooie berichten te horen over kloppende hartjes en groeiende baby's bij de echo's van vandaag!

Liefs Am

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Whieieiieehoeoeoeoe! Echo was super! Hartje zien kloppen! De gyn was deze keer erg aardig en positief, haha. Hij feliciteerde ons en zei dat het wel goed zou gaan, ik ben een gezonde meid blabla.. En ik moest niet teveel op internet rondneuzen wat er allemaal wel niet mis kan gaan want mensen waren tegenwoordig veel te bang. Naja, dat bepaal ik zelf wel maar verder was alles ok dus!

Ben heel benieuwd naar de andere echo's vandaag!

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, ik was wel minder ver dan ik dacht dus heb de banner aangepast. Scheelt een dag of 4.

16. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier even een berichtje van mij. Het is deze week niet zo goed met me gegaan. Ik moest zoveel overgeven en was zo misselijk dat ik maandag naar de verloskundige ben gemoeten.
    Ik kon echt niets binnenhouden, zelfs geen vocht. Heb van haar tips gekregen voor homeopatische medicijnen. Nu na een paar dagen die medicijnen te hebben genomen, kan ik vermelden dat ik alleen nog maar 's ochtends 'misselijk' ben. Dus als een van jullie ook zo misselijk is en zoveel moet braken kan ik je de tip geven om met je VLK te bellen, zodat ze voor jou kan bepalen wat je lichaam nodig heeft.
    Bij mij was dat Fem Natal van Davitamon omdat daar magnesium in zit.
    En Travelin (reistabletjes) voor de misselijkheid.
    's Morgens voordat je opstaat uit bed een crackertje eten en als tip voor te drinken zei ze Taksi, maar ik weet alleen niet waarom, maar daar zat iets in wat goed voor zwangeren is.
    Ook draag ik sinds enkelen dagen seabands en of het helpt? Ik heb geen idee, maar dat ik niet meer de godsganse dag misselijk ben wil ook wel wat zeggen denk ik :)
    Oja, ik ben zeer blij dat het weer wat beter met me gaat, niet alleen omdat ik niet meer hoef te spugen, maar omdat ik maandag ook wat ketonen in mijn urine had. En als ik nog dagen had moeten spugen dan had ik vandaag het ziekenhuis ingemoeten net als Vivian en Dwazie :(
    Maar goed, een voordeel heeft dit alles ook weer want ik mag do 12 juli om 10.45 voor een echo :)

Liefs Angel

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @amsy draai maar lekker door hoor!en ja die ouwe atwt spelers weet precies wie je bedoeld hihihihi leuk he en het blijft een super serie! hier ook alleen sochtends weeiig gevoel en als ik wat eet is het weg en heel de dag iedere keer wat eet heb ik er geen last van. alleen ik had er vanacht ook last van en ook wat hongerig kon er gewoon slecht van slapen bah.

18. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Esmay, gefeliciteerd!

@BigDream, nog een uurtje dan heb je de echo! We denken aan je!

@alle anderen die ook een echo hebben e.d. Veel plezier en een mooie echo gewenst!

@Sizzel nog een nachtje slapen!

@Maja, gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws.

@ATWT, hier ook een fan, al zie ik het tegenwoordig nog amper :cry: Maar de oude mike kasnoff die ken ik nog zeker.......hmmm fijne man.

Ik droomde vannacht ook zo bizar: mijn kindje was geboren en ik wilde het borstvoeding geven, en toen zat er bloed in de melk. Ik was ontzettende overstuur, want ze kon de melk zo niet drinken.
    Ik werd huilend wakker....... heel heftig.

Vandaag is mijn laatste werkdag! JOEPIE!
    en dan vakantie. Zo fijn. Ik hoorde van een mijn beste vriendin en collega, dat een vriendin van haar ook voortdurend misselijk was, maar toen had ze een tijd vrij en ging het stukken beter met haar. Hoop dat dat voor mij ook geld!

Fijne dag allemaal!
    Liefs
    Amma

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @maja82 super meid van je echo!joeppie!

Deel Deze Pagina