Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @Maja82: joepieieie, heerlijk voor je meid, en nu volop genieten!
    @Joma: volgens mij hebben we wel een beetje mazzel als ik het zo lees op dit forum, zoveel meiden die heel misselijk zijn enzo, mmm hopelijk blijft het zo
    @AngelinaZ: meid, wat verschrikkelijk naar voor je, hopelijk hoeft het niet zover te komen dat je naar het ZKH hoeft, ik heb met je te doen meid. En hier bij ons kun je altijd je verhaal kwijt, en we duimen hard voor je dat het snel weer beter gaat met je!
    Meiden, tot later

2. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Thnx Amsy,

Ik weet dat ik me verhaal hier wel kwijt kan, gelukkig, want jullie snappen me als geen ander ;)
    Maar de afgelopen dagen ben ik niet verder gekomen als mijn bed en de daarnaast gelegen badkamer. Dus ff kletsen hier dat ging helaas niet.
    Gelukkig gaat het al weer beter met me want naar het ziekenhuis heb ik echt geen zin in.
    Zowiezo al niet, maar me broertje en a.s. schoonzusje trouwen morgen en daar wil ik echt wel bij zijn. Desnoods moet ik een emmer meenemen hihihi
    Alleen dan valt het wel op, want zij en de meeste aanwezigen weten het alleen nog niet :)
    Ik denk zowiezo dat het wel op zal vallen, want heb een week of vier geleden een jurkje gekocht. En ondanks dat ik deze week 3 kilo! ben afgevallen zie je in dat jurkje toch al echt een zwangere buik hihi.
    Gelukkig heb ik dr een jasje opgekocht, en die gaat dus ook niet uit morgen he :)

Nouja, ben blij dat ik weer mee kan kletsen en kan helpen om de januarimama's in te halen :)

Liefs Angel

3. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Maja goed zo meis, geniet ervan!
    Ik ga nu ook meiden. Laat zodra ik kan van me horen!
    Liefs bd

4. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Geniet van jullie kleintjes "echo"meiden!
    Tot laters!

Liefs Angel

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Spannend!

6. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @Angel, jeetje meid, een bruiloft morgen, zal wel dubbel zijn denk ik, zeker als je al een buikje ziet. heb je al besloten wanneer je het gaat vertellen aan mensen. Vind het zelf zoooo moeilijk mijn mond te houden, mijn beste vriendinnen weten het al, een van hen is nu 22 weken zwanger en de ander is net bevallen van een gezond manneke. Verder heb ik het al op mijn werk verteld. Wel dubbel dat mijn ouders het nog niet weten, die zijn echt belangrijk voor me, maar mijn liefie wil graag wachten tot 12 weken, wat ik ook heel logisch vind, maar het kost zoveel moeite om mijn mond te houden!
    @BD, meid heel veel plezier bij de echo, heerlijk voor je

en als iemand nog zin heeft om vooruit te lezen wat ATWT betreft, dat kan op www.cbs.com/daytime, daar zit een ATWT pagina op, met update archieve, waar je minstens 1.5 jaar vooruit kan lezen, voor de nieuwsgierigen onder ons.....ik moet zeggen dat ik al een half jaar niet heb gelezen, maar sommige verhaallijnen zijn zo spannend dat ik me dan niet meer in kan houden....heerlijk dat zoiets dan bestaat om je nieuwsgierigheid te sussen....

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @amsy meid ik denk dat we wel mazzel hebben dat we niet zo misselijk zijn!en zo blijft is helemaal mooi!

8. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
  9. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Oh ja, het is wel even zoeken waar we in Nl, zijn dus je moet zeker 1.5 jaar terug om onze verhaallijn op te pikken, door gewoon in een willekeurige week te gaan lezen. Als de verhaallijn bekent voorkomt dan moet je vooruit, als je denkt "waar gaat het over" dan moet je verder terug. Succes....en voor degenen die liever in spanning blijven....vooral niet lezen, want het is echt verslavend, als een soort boek waar geen einde aan komt....

10. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Misschien wel een leuk tijdverdrijf voor het zwangerschapsverlof...hihi

11. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Even snel bericht voor dat ik naar mijn werk ga!
    Een super mooi spartelend kindje.
    Geschatte leeftijd vandaag precies 10 weken!
    Over 3 weken mag ik weer 24 juli om 9.00 uur op mijn verjaardag!
    Ik ben zoooooo blij!
    Knuf

12. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @BD, meid super voor je, heel erg gefeliciteerd! Heerlijk heerlijk, en nog verder dan je dacht, fijn zeg!

13. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Hallo dames!

Voor iedereen die vandaag echo of intake heeft: veel succes!

Debie, mooie banner!

Joma, mooi buikje heb je al!

Twins balen dat je nog zo misselijk bent. Leuk dat je dezelfde gyn als je moeder hebt! Hey bah wat een bizarre droom. Gelukkig was t maar een droom.

Sizzel fijn dat je gisteren geen bloedverlies had. Hopelijk blijft het zo. Wanneer heb je ook weer een echo? Ik duim voor je dat alles toch goed is!

Danitjuh, wat leuk dat je gaat trouwen. Wanneer is de grote dag? Leuk dat je in Belgie gaat wonen. Succes met verbouwen en geniet vooral lekker van de voorbereidingen voor je huwelijk!
    Hoop dat je je ondanks alle narigheid binnenkort weer wat beter voelt.

Ichtusnog proficiat met je schoonvader. Mooi cadeau wat jullie hebben gegeven.

Amma Rot dat je zo misselijk bent. Wellicht kun je vk eens bellen en vragen voor tabletjes ertegen. Of zo'n armbandje tegen reisziekte halen bij apotheek. Dat schijnt ook te helpen. Fijne vakantie alvast!

Lis wat leuk dat je zo'n familie gyn hebt!

Esmay Hartelijk gefeliciteerd! En hoe jong ben je geworden? En wat heb je van je vriend voor cadeautje gekregen? Ben niet nieuwsgierig hoor. hihihi

Hummel hoop dat je eerder mag voor een echo.

Boneyvind je dat niet zwaar om tot zolaat savonds te werken?

Maja Proficiat met je mooie echo! Geniet er maar van!

AngelinaZ fijn dat het beter met je gaat en hopelijk hoeft je niet naar het zkh. Proficiat vast met het huwelijk van je broertje! Wel balen dat je buikje in t jurkje zichtbaar is...zeker omdat nog niet iedereen t nieuws weet maar wie weet met het jasje erover valt t niet zo op. Fijne dag morgen in ieder geval!

Dwazie, hoe gaat t met jou?

Zo geloof dat ik nu zo'n beetje iedereen heb gehad en anders sorry...

Ik zal hier denk ik komende weken niet veel zien. Heb nl vanaf morgen 2 weekjes vakantie.

Groetjes,

baby4me

14. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Super te horen dat alles goed was en leuk dat je op je verjaardag weer een echo krijgt! Geniet er maar lekker van!

15. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Esmay: gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt vandaag!

@Amsy, jaaaaa die oude Mike was echt een lekker ding.

@Maja82, gefeliciteerd met je super echo. Wat een heerlijk gevoel hè!

@Angelina, wat naar dat je je zo slecht voelde. Wel fijn dat het nu wat beter gaat.

@Amma, wat fijn dat je morgen vakantie hebt. Lekker gaan uitrusten!

@Bigdream, super! Wat fijn zeg dat het allemaal goed gaat. En nu niet meer twijfelen hè! Lekker gaan genieten.

(even dit posten voordat ik over mijn intake vertel, voordat er iemand binnenkomt hier :D )

16. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    O ja zijn er hier ook nog GTST of ONM fans of alleen ATWT fans? hihi
    Ik ben dus GTST en ONM fan. Baal wel dat er nu zomerstop is..

17. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Nou vanmorgen dus de intake gehad. Heel lang gewacht (waarom moet dat toch altijd zo uitlopen, zo'n spreekuur!). Omdat er door de echo nog geen duidelijke termijn is vastgesteld en ik een combinatietest wil laten doen, wordt misschien mijn volgende echo vervroegd. Anders komt het niet uit met het bloedprikken voor de combinatietest. Het leek er op dat maar weinig mensen in deze praktijk de combinatietest laten doen, want ze moest alles vanaf het protocol op het papier oplezen. Maar goed, morgen hoor ik of ik al over 2 weken een echo krijg, en anders blijft de afspraak op 24 juli staan. En dan dus rond de 12e week de nekplooimeting in het ziekenhuis! Ik moet het wel zelf betalen.

Op 7 augustus heb ik de volgende controle bij de VK

Ik ga het nu gewoon aan iedereen vertellen. Gisteren zijn we nog bij mijn oma geweest om het te vertellen.

(en nu moet ik maar snel weer aan 't werk..... hihihi)

18. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @amma En baby4me: meiden, geniet lekker van een welverdiende vakantie!
    @mamanorah: irritant he, dat wachten, waarom kan dat idd nooit op tijd. Wel raar dat die combi-test zo weinig gedaan wordt en zeker lullig dat je het zelf moet betalen als het niet gecombineerd kan worden. Hopelijk hoor je snel dat je al eerder mag komen voor de echo. MIjn intake is volgende week woensdag, mijn vriend en ik weten nog niet of we de nekplooimeting gaan doen, hij wil heus wel weten hoe groot de kans is op een kindje met trisomie, maar als de kans groter is dan 1:250 en dus vruchtwaterpunctie gedaan wordt heeft hij zoiets van dat risico wil ik niet nemen. Ik weet dan ook niet of het uberhaupt wel zin heeft, als je wel A zegt en niet B dan kan je het beter achterwege laten. We moeten er dus nog goed over praten zoals je wel hoort.
    Iedereen werk ze nog even, moet nu echt wat gaan doen, hihi
    Liefs Am

19. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Balen dat je lang moest wachten bij vk. dat is altijd irri he dat wachten..
    Zou mooi zijn he als je echo eerder is. Wel minder dat je nekplooimeting zelf moet betalen.

Leuk dat je t nu aan iedereen gaat vertellen.

Werk ze nog!

Groetjes,

Baby4me

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    @Esmay van harte meid...!

@BigDream..wow wat een super echo.en je bent verder dan je dacht..! Dat is helemaal mooi..!
    Geniet er lekker van...!

@ de rest die nog een echo krijgt..heel veel succes..en geniet van je kleintje op dat beeldje..!

Fijne dag allemaal..!

Liefs,

Deel Deze Pagina