Hallo lieve meiden, Wat zijn die twijfels toch herkenbaar, heb vanmorgen ook weer weinig last van symptomen. Niet echt misselijk, herken wel het weeige gevoel. Mijn borstel voel ik eigenlijk ook niet echt, hebben jullie dat wel. Dikke knuf voor jou Amma, kom op meis, we gaan ervoor! Liefs
ik heb het alleen heel erg warm vandaag.... last van mijn borsten ja ietsje pietsje... ik maak me ook echt zorgen hoor.. ik ga volgende week opnieuw testen en dan hopen op een dikke vette positieve test nu zijn het allemaal van ie vage streepjes die maken mij ook onzeker hoor
hey meiden ik heb helemaal geen last gehad van mijn borsten echt niks ik zie dr niks aan voel dr niks aan echt niet.. komt misschien omdat ze al zo groot zijn ofzo.. ik voel me wel heel rustig erover nu echt zo van we zien wel hoor.. mijn schoonmoeder is ook heel ernstig ziek ze kunnen haar niet meer helpen dus het is hier allemaal heel erg dubbel alles is afwachten hier eignelijk .. dus proberen maar zo rustig mogelijk te blijven denken.. valt niet mee hoor. vooral nu ik niet meer mag roken aaaagggrrr... liefs wiesje
Oh wat vreselijk, dat maakt de situatie inderdaad erg dubbel zeg. Ik probeer ook rustiger te blijven. Ik kan er toch niets aan doen! Liefs
hey bigdream ben blij dat je weer een beetje positiever bent hoor kom op komt vast goed! ik ga nu lekker shoppen met mn zus dus genieten hhaha doei doei liefs wiesje
Veel plezier meis! En voor alle meiden, ik ben zo blij met jullie en dit forum, we slepen elkaar er doorheen! Liefs
hey meiden teneerste wil alle nieuwe februari mama's proficiat en welkom. pff hebben jullie ook z'n vreetbuien? en z'n last van de borsten? ik heb vaker honger en ik heb zeer pijnlijke borsten. liefs kikkert
Hallo meiden, Er is weer een hoop geschreven zie ik. Ik hoop dat er niet meer teveel mensen bijkomen...iedereen is welkom natuurlijk maar anders is het helemaal niet meer bij te houden....Als je met een kleiner groepje bent is t makkelijker te onthouden wie wie is en kun je makkelijker op elkaars verhalen etc reageren. Kikkert, ik heb een tijdje geleden een negen maanden zwanger dagboek gekocht. Erg leuk! Maar ik denk dat ik er pas in durf te schrijven als ik een goede echo heb gehad. Helaas dus nog 4 weken wachten voor mij. Ik ben wel al begonnen met een babysite via www.toddler.nl daar ga ik wel een dagboekje bijhouden en dan schrijf ik t later nog wel in het échte boekje. Wie van jullie gaat er ook een babysite maken? Is best leuk en gratis! Dwazie, welkom hier. Dat je test kruis wat wazig is kan goed liggen aan t feit dat je nog maar heel pril zwanger bent en je HCG nog niet zo hoog is. Ik zou me er zelf niet teveel zorgen om maken. Als je teveel gaat testen maak je jezelf alleen maar gek he. Lievebeestje, echt balen dat je ongi bent geworden maar het was pas je 2e ronde dus dat valt nog mee he. Al snap ik goed dat je heel graag binnen korte tijd zwanger wilt worden. Veel succes de komende ronde! Wiesje, fijn dat de test bij HA ook posi was! Wat rot dat je schoonmoeder zo ziek is. Is het heel erg ernstig of kan ze ook nog beter worden? Veel sterkte ermee! Simba, ik heb eigenlijk nog niet echt veel momenten gehad dat ik er niet aan denk dat ik zwanger ben. Denk er best vaak aan op een dag. BD, vond je het niet moeilijk dat je ouders niet wisten dat je zwanger was de vorige keer toen t mis ging? Lijkt me wel zwaar dat je je verdriet dan niet met je ouders kon delen. Ik had t wel aan mn ouders verteld maar dit keer vertellen we het aan onze ouders pas met 12 weken als we zeker weten dat t goed zit. Wel moeilijk om zolang mn mond te houden maar goed....Nu alleen maar hopen dat mn buik niet teveel groeit deze eerste maanden anders zien ze t dadelijk al zonder dat ik iets verteld heb. Ik heb ook nog 2 bruiloften binnenkort dus hoop wel dat ik mn jurkjes dan nog aan kan maar dat zal vast wel toch. Vivian en MissN, ook welkom hier! Ik ben best onzeker heb niet echt kwaaltjes. soms wat meer moe maar verder merk ik eigenlijk nog niks. heb ook al 2 dagen niet echt dat gevoel in buik gehad. Dan wordt ik wel onzeker en denk ik van zou er wel echt wat zitten... Maar goed ik probeer dan maar te denken dat zolang ik geen bloedverlies heb alles goed is. Baal wel heel erg dat ik nog 4 weken moet wachten voor de echo maar ja..hopelijk wordt dat wachten dan beloond met een mooie echo! Zijn jullie ook al een beetje aan t kijken voor babyspulletjes? Ik heb gisteren op heel wat sites gekeken. Zo leuk om al rond te snuffelen. Er zijn echt zoveel babysites! Hebben sommige van jullie al babyspulletjes gekocht voordat je zwanger was of bij vorige zwangerschappen? Ik heb wel al wat spulletjes verzameld zoals wat knuffeltjes, slabbertjes, rompertjes, schoentjes, sokjes, wikkeldeken, boxkleed, lakentje, badcape, dekentje. Heb wel alles meestal in de aanbieding gekocht. Hebben jullie ook al nagedacht of jullie mee gaan doen met MvM? Ik vind het wel heel goed wat ze doen dus zou t best willen maar denk toch dat ik eerst echo afwacht eer ik ermee begin. Is iedereen hier getrouwd? Ikke niet. Woon samen maar waarschijnlijk ga ik volgend jaar trouwen. We hebben alleen nog geen datum geprikt. Groetjes, Baby4me
Kom op dames, laten we positief denken en elkaar niet gek laten maken! Hier gaat alles zn gangetje, begin al zere borsten te krijgen, op mijn buik slapen voelt ineens niet meer zo lekker. Ben klaar met mijn antibiotica kuur voor de blaasontsteking maar het zit nog niet helemaal lekker dus ik drink een glas cranberry sap per dag. Zit ook nog vol vitamine C! Misselijkheid komt in vlagen en af en toe ook duizeligheid. Maagzuur heb ik wel flink last van de laatste paar dagen maar ik heb ook een hele gevoelige maag.. Maar het is hier heerlijkj weer in Stockholm dus ik ga zo lekker de stad in met een vriendin en haar tweeling van een paar maanden oud!
He meiden, Baby4me, mijn ouders wisten wel van mijn zwangerschap de vorige keer hoor, had het ze na de eerste echo verteld. Ik wil ze ook nu niet buitensluiten, maar wil ze wel echt blij maken, dus wacht in ieder geval de eerste echo af. Je moet het echt met iemand kunnen delen hoor. Een miskraam kun je niet alleen is mijn ervaring! Liefs
BD, ow dan denk ik dat ik t verkeerd begrepen heb ik dacht dat je in een berichtje had geschreven dat je ouders er niet van wisten vorige keer. ja ik wil verder ook nog niemand wat vertellen voor ik meer zekerheid heb dat t hopelijk dit keer goed gaat. Welke foliumzuur tabletjes gebruikt iedereen? Ik heb de tabletjes vitaal zwanger van kruidvat merk. Vind het soms wel moeilijk om er elke dag aan te denken dus ben al een paar keer vergeten ze te nemen maar nu ik weet dat ik zwanger ben probeer ik er weer beter op te letten dat ik ze niet vergeet. Groetjes, Baby4me
Hee hallo allemaal, nou hier schijnt de zon al weer wat meer, ik heb geloof ik een beetje last van stemmingswisselingen hmmmm hoe zou dat toch komen? @Wiesje, sterkte met je schoonmoeder. En alle anderen, fijne avond en het gaat vast hartstikke goed komen met ons allemaal! Kan er misschien nog zo'n lijst van ons allemaal komen, helemaal update, ik ben een beetje de draad kwijt wie hier nu allemaal zijn? Liefs Amma
@dwazie test maar niet te vaak meid dat is niet goed voor je onzekerheid ik heb vandaag nog keertje getest en die was weer positief vaag streepje maar op de handleiding stond heel duidelijk dat als er een streepje staat vaag of duidelijk je zwanger bent dus dwazie dat geld ook voor jou meid probeer er lekker van te genieten ga ik nu ook proberen, heb wel afspraak gemaakt bij huisarts voor doorverwijzing naar vroedvrouw heb ik dat ook alweer gedaan kan niet wachten tot ik mijn eerste echo krijg
nee lieve vivian... ik heb er nu wel een goed gevoel onder hoor...alleen hoorde ik net in het NOD forum dat maar 33% van de zwangerschappen goed gaan.... daar schrok ik wel weer even van.... ik heb 9 juli mijn eerste afspraak bij de vk en 18 juli mijn eerste echo... kan echt niet wachten hihi
niet teveel bij nadenken meid...er gaan er ook heeeeeeeeeeeeeeel veel goed! oh ja.. en die steekjes heb ik ook... kan erg hinderlijk zijn.. schrik er af en toe gewoon van, maar zolang het niet op ongipijn lijkt (alhoewel dat er ook bij hoort ivm oprekken van baarmoeder) maak ik me niet ongerust hoor.. ik blijf gewoon op mijn roze wolk zitten en laat me er mooi niet aftrekken! Hier ook misselijk, maar gelukkig kan ik alles nog binnenhouden.. ben wel al 2 dagen thuis van werk.. kan me gewoon niet concentreren. heb steeds het gevoel dat ik heel hard naar de wc moet rennen, maar dat hoeft dan weer niet! heel irri, maar je moet er wat voor over hebben he... zolang ik nog geen relatie met de wcpot hoef op te bouwen hoor je mij niet klagen! Ik mag 25 juni naar vk en 13 juli termijnecho....wel al snel, maar goed das eigenlijk ook wel leuk ja...morgen ga ik mijn eerste positie broek halen.. pas nog net in mijn eigen broeken, maar die zaten al strak (op de afvalrace gekocht) en nu wil ik niet steeds mijn buik inhouden, dat doet pijn dus ga ik er morgen maar ff voor naar de stad. Heb nog zat oude positiebroeken, maar die heb ik allemaal uitgeleend en die dames zijn nog lang niet bevallen! hihihi Nou hier genieten we verder lekker van het weer........