Jullie zijn echt allemaal in één woord : GEWELIDIG! Kan ook echt niet meer zonder jullie hoor.. blijf hier lekker hangen tot februari.. @ danitjuh en Ntombi : echt super dat jullie iets van jullie laten horen. Ik kan me voorstellen hoe dit moet voelen voor jullie.. Ik ben in gedachten bij jullie en hoop dat alles goed gaat... Dikke digi-knuff van mij.. (ik vind eigenlijk dat mijn banner ook wel heel goed staat! hihihihi)
@ danitjuh : dat weet ik ook zeker meid! Ik duim voor jullie dat het snel weer raak is..Nogmaals, vind het echt super dat je even wat liet weten!
Sizzel @ super echt helemaal geweldig voor jullie na zo'n onzekerheid. Bij ons ging gelukkig ook alles nog goed met ons kindje het hartje klopte mooi regelmatig en je zag echt al kleine armpjes zitten. Mijn onzekerheid begint gelukkig nu ook wat af te nemen. liefs leonie
@ Sizzel: GEFELICITEERD !!! In 1 woord, helemaal geweldig, wat kan ik me jullie vreugde voorstellen zeg! Geniet er heerlijk van en die banner staat inderdaad erg goed! @ Leonie 1980, ook super voor jullie meid!
@leonie: wat heerlijk ook voor je meid, wat zal jij lekker het weekend in gaan Ben zo blij voor jullie allemaal!
@sizzel meid geweldig heerlijk toch he dat alles goed is meid ga nu toch maar eens heel snel op die mooie roze wolk zitten en kom er niet meer vanaf he! Kan me je opluchting helemaal voorstellen geweldig meid @hummel jeetje meid wat erg voor jou heb er gewoon geen woorden voor ik hoop dat je dit grote verdriet snel een plaatsje kunt geven en ik bid voor je dat je snel weer zwanger bent meid. @leonie1980 ook jij moet nu op de grote roze wolk klimmen hoor kom maar gezellig genieten
@ Leonie1980 : Oh sorry Leonie... was een reactie naar je helemaal vergeten! Jij ook proficiat met je mooie echo! Geniet ervan! Wat gaaf dat je al armpjes zag zitten!
ow sizzel wat een geweldig nieuws. Ik heb echt aan je gedacht. en leonie jij ook super gefeliciteerd. Goh dat doet met goed al dat goede nieuws. Ik mag maandag. Ik hoop jullie hier dan ook super nieuws te kunnen vertellen. Ik ga zo werken. Lees jullie vanavond weer bij. Groetjes Boney
@ Sizzel.. Whieieiehoeoeoeoeoeeoe! \/ Wat zal jij een heerlijk gevoel hebben! Gefeliciteerd meis, het is je zo gegund! @Leonie.. Ook Whieieieiieieiehoeoeoeooe! \/ Geweldig! Fijn he om dat kleine flupje te zien! Ook jij gefeliciteerd!
wat een lieve reacties toch allemaal, jullie zijn echt schatten ! Hummel en danitjuh ik wens jullie heel veel sterkte in deze donkere dagen ik hoop dat de zon snel zal doorbreken voor jullie. Kent er iemand het programma grenzeloos verlangen dat komt op ned 1 donderdag om 22:00, gaat over adoptie en heb gisteren echt tranen met tuiten gehuild zo mooi. liefs leonie
@mamanora, bedankt voor je intresse! Mijn gevoel zegt dat het een miskraam was, ben alleen nog stees niet naar de huisarts geweest. Had 6 dagen gevloeid, waarvan de eerste 2 erg heftig, met veel pijn. Nadien is mijn temp ook weer naar normale waarden gezakt. Heb ook totaal geen zwangerschapsveschijnselen meer. Heb het er nog best wel moeilijk mee. De zwangerschap was niet gepland. Maar toen we het wisten was het kindje wel erg welkom! Ondanks het er niet bewust mee bezig zijn, kwam de klap bij het misgaan toch hard aan. Had echt even een paar daagjes nodig om het een plaatsje te geven. Merk nu bij mezelf dat ik erg graag weer zwanger zou willen worden. Dus dat gaan we dan ook maar proberen. Ik laat het hier wel weten als het zover is. Knuffel Ingeborg