Ik breek nog een keertje in mag vast wel? Sizzel GEFELICITEERD wat een super nieuws! En nu genieten he! Het hartje klopt dus de kansen dat het alsnog mis gaat zijn steeds kleiner! Geniet maar lekker van je zwangerschap, dat beebje is supersterk dat blijkt wel! xxx Roelie
hallo dames... lukt me niet om op iedereen te reageren, maar doe mijn best hoor.... Sizzel : WAT GEWELDIG NIEUWSzit hier te janken op mijn stoel....super de puper...geniet er van meid.. dat heb je nu wel verdiend... Hummel...Meid wat erg...ik hoop dat je het snel een plaatsje kunt geven en dat je snel weer een wondertje mag verwachten... Ntombi...Ingeborg...wat een onzekerheid... zou ook idd even langs vk gaan voor de zekerheid... enook voor je eigen gezondheid zoals sizzel al schreef...heel veel sterkte... Dwazie... WELKOM TERUG... we maakten ons al zorgen...gelukkig ben je er weeer.. rustig aan doen... Vivian... Fijn dat je je weer wat beter voelt...kun je ook weer wat gaan genieten... Liefje.. Welkom..wow..das snel weer zwanger! gefeliciteerd en klets maar gezellig mee... Voor de dames met geslaagde echo..proficiat en voor de dames die nog mogen.. succes... Hier verder steedss meer opkomende misselijkheid.. t begint steeds vroeger in de avond en ben nu ook nog s verkouden...erf fijn maar niet heus...klaag klaag klaag...en moe.. vreselijk.. kan me echt nergens toe zetten.. werken is een crime en ben vandaag dan ook maar thuis gebleven.. moet maandag weer en dan volgend weekend pas... pfff zie er nu al tegen op.. Mijn ouders gaan volgende week verhuizen dus dat wordt ook een drukke tijd...zal wel niet veel kunnen helpen, maar wil toch wel wat doen... Dames is wordt een beetje depri geloof ik.. van de moeheid en me slap en lusteloos voelen.. het de hele dag niks doen en maar binnen zitten met dit k*tweer...BAHBAHBAH.. zit nu gewoon te janken achter mijnpc... hormonen...blegh...zit er gewooneven doorheen...stom he... sorry voor mijn gezeur hoor..ben echt wel erg blij, maar wil gewoon mooi weer en weer energie...en ik wil mijn beebje zien.... kga ff wat drinken met manlief... ben straks weer terug.. (vast weer wat opgeknapt) big hug.... dees
Hallo iedereen, Amaai, een dagje niet geweest en bijna 10 blzn moeten bijlezen. @ Sizzel, fijn dat de onzekerheid nu weg is, kan me wel voorstellen dat er een heel pak van je schouders is gevallen. Bij mij hier gaat het wat op en af. De ene dag zie ik groen, de andere dag gaat het dan weer een stuk beter. Ik heb wel ondervonden dat ik precies niet zo goed tegen zure dingen kan. Ik drink normaal gezien graag fruitsap maar die heb ik nu aan de kant laten staan. Verder heb ik zowat in elke handtas in mijn bezit (en dat zijn er toch wel een paar) wat fruitella's gestoken. Ik heb gemerkt dat wanneer ik de misselijkheid voel opkomen en dan iets in mijn mond steekt, het toch wel wat zakt. Vandaag had ik best een goede dag, we zijn lekker gaan zwemmen in centerparks. Ik vond het best wel grappig met mijn gloednieuw zwangerschapszwempak, hihi. Aan mijn buik is het nog wel wat te groot, maar ik ben blij dat ik terug een top heb waar mijn borsten niet meer uitvallen Ik hoop alleen dat het morgen even goed gaat als vandaag. Morgen hebben we ook een huwelijk (ah ja, morgen is het de magische datum 7-7-07). Alleen het 5-gangen menu zie ik niet zo zitten. Verder ben ik er van overtuigd dat er morgen er ook een heel aantal mensen te weten zullen komen dat ik zwanger ben, het valt namelijk niet echt meer te verbergen. Ach ja, als ze het vragen, gaan we het ook niet meer ontkennen. Zo, dat was zo'n beetje mijn update. Groetjes, Lis
Zo er wordt hier een hoop en snel bijgeschreven zeg hihi.. Veel leuke dingen gelezen weer en mindere dingen helaas, voor hun heel veel sterkte.. Ik heb zelf afgelopen week in het ziekenhuis gelegen met een blinde darm ontsteking die er uit moest, 1 voordeel, je krijgt wel lekker veel echo's en met de kleine uk gaat alles super. Het heeft al armpjes en beentjes Helaas ben ik er wel super misselijk van, en heb er al medicatie voor gekregen van de arts. en nu blijft gelukkig alles weer binnen Nog een paar weekjes en dan is dat hopenlijk ook snel voorbij.. eierkoeken helpen veel bij me dus misschien een tip voor anderen... Succes weer meiden
pffft nu alweer een pagina bijgelezen... @sizzel... supr meid dat alles toch zo goed is... helemaal heerlijk @hummel en andere met minder nieuws balen meiden en heel heel veel sterkte dikke dikke knuffel @ichtus meid ik snap precies hoe je je voelt ik had gister ook zo n slechte dag heel dag huilen en balen dus laat maar stromen die tranen lucht op.. hier gaat het wel beste dag tot nu toe.. hopelijk voel ik me morgen nog net zo en gaat het elke dag beter... @vivian meid hoe voel jij je nu... wat was jouw ervaring in het ziekenhuis die van mijn was enorm traumatisch ik hoop zo dat onze misslijkheid snel overgaat... pfft voor iedereen die lekker aan het genieten is... VOORAL DOORGAAN... jullie verdienen het.. knuffel
Grrrrrrrr..... Druk ik op de verkeerde knop en foetsie is mijn tekst! Hele verhaal weg. @Sizzel: mooie echo foto! @Ichtus: hier mag je altijd "zeuren" hoor! Wij begrijpen als geen ander dat alles soms gewoon even te veel is. Hopelijk voel je je nu een beetje beter. @Lis: goed idee van de fruitella's! Veel plzier op de bruiloft morgen. (En veel sterkte tijdens het diner). @Bloem: oei dat is vervelend zeg, een blindedarmontsteking! Was je eerst niet bang dat er wat met de baby aan de hand zou zijn? Nou wel lekker rustig aan doen hoor, zo'n operatie is niet niets. @Dwazie, jij ook rustig aan hoor! Hopelijk blijft de heel erge misselijkheid nu weg. Mijn dochter (Norah dus) is heel erg verkouden. Ze is vanavond al 5 keer wakker geworden, en ik nu ligt ze eindelijk rustig (dat hoop ik) in haar bedje te slapen. Het arme kind heeft koorts en haar neus is helemaal verstopt.
meiden, het lukt me vanavond niet meer hier nog even rustig te lezen en te reageren. Ben nog de laatste dingen aan het doen en rol dan mijn bedje in. Morgen om 7.00u vertrekken we. Naar zwitserland, frisse lucht en pracht bergen. We gaan naar het zuiden, dus als de alpen vervelen kunnen we ook onder de palmen aan het Lago Maggiore zitten ijs eten! We gaan wel camperen, dus duimen voor mooi weer! Lieve allemaal, pas allemaal goed op jezelf! Geniet van t wondertje in je buik en ik hoop hier allemaal fijn nieuws te lezen als ik weer terug ben. En voor de meiden bij wie het mis ging deze keer, ik ben blij dat jullie hier toch schrijven en af en toe kijken, want jullie horen er gewoon nog bij! Veel sterkte en ik verheug op goed nieuws in de toekomst voor jullie! Liefs! Amma
@dwazie ik vind het ziekenhuis eerlijk gezegd altijd traumatisch het was mijn eerste keer dat ik daar moest blijven dus dat was al een heel trauma op zich iedere morgen als mijn vader op bezoek kwam zat ik te huilen als een klein kind dat ik naar huis wou ik was ook zo ontzettend blij dat ik te horen kreeg dat ik eindelijk mocht gaan ik kwam er ook niet bijgeslapen altijd als ik net sliep kwam er wel een verpleegster dan moest de infuus veranderd worden dan moest de antibiotica eraan dan moest ik weer verplicht eten was ieders keer wel wat werd er gek van toen ik thuis kwam heb ik ook heeeeeeeeeeeeel veel geslapen ik kapot ervan verder ging het al met al wel zolang ik me maar voorhield dat het het beste was voor onze kleine uk kon ik me er redelijk overheen zetten ook werd er gezorgd dat ik ieder bezoekuur iemand op bezoek kreeg dat was wel fijn, er werd ook wel goed voor me gezorgd hoor maar ik wou maar een ding en dat was naar huis ben nu een week thuis en heb inmiddes andere medicijnen van de dokter en moet zeggen laatste 2 dagen gaat het vrij goed eet weer wat beter en voel me ook weer wat beter dus das het betere werk. Wat was voor jou dan zo traumatisch meid?
@amma heel veel plezier op vakantie he geniet er maar lekker van hoop dat je goed weer hebt en stuur maar wat zonnetje deze kant uit he
@sizzel...SUPERRRRRRR....! Ik kon gister niet komen hier.maar was zo benieuwd naar je.. Echt super meis..en nu wel lekker gaan genieten he.. @de rest met een mooie echo..superrrr....! Geniet er allemaal van.. Fijne dag allemaal.. Liefs,
Goedemorgen allemaal! Wij hebben vannacht heeeeeeeerlijk geslapen! Gisteravond kwamen onze beste vrienden op visite. Ik had mijn vriendin gisteren natuurlijk meteen gebeld.. kwam ze binnen met een grote tas,zat er een grote giraf-knuffel in met buikolie om het allemaal wat soepeler te laten worden zodat er geen striae komt! Super lief dus he! Zo geweldig! vandaag de verjaardag van mijn pap vieren! Gezellig! maar we vertellen mijn ouders nog niets.. We willen toch graag wachten tot de 12 weken! Amma : Je zult het niet meer lezen, maar ik wil je toch een superleuke vakantie toewensen! Geniet ervan! 8) vivian : pfff... wat een drama in het ziekenhuis zeg.. moet er niet aan denken! Ben maar blij dat je nu lekker thuis bent! heerlijk toch! Bloem : mooi balen meid dat je een blindedarm-ontsteking had! Hoop dat je je nu wel wat beter voelt en dat je weinig pijn hebt! wel fijn dat je zeker weet door al die echo's dat het goed gaat met je beebje! haha.. is het toch nog ergens goed voor geweest! lis : een fijne bruiloft vandaag! ennuh.. voorzichtig met dat 5-gangen menu hoor! En die fruitella's ..echt geweldig wat we allemaal niet doen om de misselijkheid tegen te gaan of te verbergen! Gewoon grappig! Ichtus : meid.. iedereen voelt zich toch wel eens zo! en juist dan ben je hier aan het goede adres! klaag maar hoor! hahaha... wij weten allemaal precies wat je bedoeld en wat je voelt! (wij willen dan ook wel een keer terug komen klagen he! hihihi) 8) En ik kan me voorstellen dat je ook even niet zit te wachten op een verhuizing, je wil meehelpen, maar het lukt gewoon niet.. erg frustrerend.. En goed dat je thuis bent gebleven van werk, als het niet gaat hebben ze daar ook erg weinig aan je.. dus lekker thuis uitzieken en hier je verhaal doen is dan de beste remedie! mamanorah : gisteren alles nog gelukt? Je had het zo druk? hoop dat je wel goed geslapen hebt nu! Beetje bijgetankt? twins: nog gefeliciteerd met je goede echo meid! Nu heerlijk gaan genieten!
Goedemorgen meiden! Ik heb vannacht weer zo raar gedroomd ging ineens weer werken op mijn werk waar ik vroeger zat en het niet naar mijn zin had! Je word dat zo gek wakker! Dromen jullie ook zo raar? Liefs bd
Februari 2008 mama's 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje Simba 27 jaar, 1e kindje irisje .....jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje 2 feb Leonie1980 27 jaar, 1e kindje kikkert 20 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 26 jaar, 1e kindje Mrijn 35 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje KristaB...jaar, ...kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje sjaantje 26 jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje 10 feb MissN 17 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje 11 feb ichtus 27 jaar, 3e kindje Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje 12 feb fempje ....jaar,...kindje bultje, 22 jaar, ...kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje 14 feb lin1984, 22 jaar, 1e kindje Amsy 32 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Kiz 30 jaar, 2e kindje Lis 23 jaar, 1e kindje maja82 25 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb daantje86 20 jaar, 2e kindje Silvia83 24 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1 kindje 20 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Talleke, 24 jr, 1e kindje Marsshi,...jaar....kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje Ntombi, 26 jr, 1e kindje Boney, 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Mama33, 35 jaar, 3e kindje 28 feb Daisysanchez, 32 jaar, 1e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje 1 maart Zico, 35 jaar, 3e kindje (verwacht eerder te bevallen!) Agenda Juli 9/7 Mom2bofnie 1e echo 9/7 Jollie intake VK 9/7 Joma 2e echo 9/7 Boney 1e echo 10/7 Kiz 1e echo 10/7 fempje 2e echo 11/7 Amsy intake VK 11/7 Silvia83 Intake VK 11/7 esmay 2e echo 11/7 Taatje intake vk 11/7 Kikkert afspraak vk 12/7 Tamaraatje 2e echo 9.15 12/7 Leonie1980 : 3e echo 11.15 13/7 ichtus 1e echo 13/7 Lis 1e echo 13/7 Diaantje78 1e echo 10.50 16/7 vivian 1e echo 16/7 dolfijn81 intake vk 16/7 dwazie1989 2e echo 17/7 sjaantje intake VK 17/7 AngelinaZ intake vk 17/7 sizzel 2e echo 09.00 17/7 MissN 2e echo + intake 10.30 17/7 Baby4me 2e echo 17/7 Kikkert nekplooimeting (echo!) 18/7 Anieteke intake vk 19/7 pipi24 1e echo 19/7 Tamaraatje 2e gesprek VK 20/7 Daisysanches intake vk 23/7 daantje86 termijnecho 11:30 23/7 Sizzel intake vk 23/7 Mom2bofnie 2e echo 24/7 BigDream vk 09.00 24/7 Wen26 1e echo 24/7 Boney 2e afspraak vk 24/7 MamaNorah 2e echo 12.30 uur 24/7 Mrijn intake vk 25/7 Mrijn 1e echo 26/7 Wen26 intake vk 26/7 Hummel intake vk 26/7 Talleke intake vk + 1e echo 26/7 Lianda eerste echo om 11:15uur 30/7 daantje86 vk 13:40 30/7 Lianda 2e vk bezoek 08:30uur 31/7 vivian conrole vk 31/7 baby4me nekplooimeting Augustus 6/8 Zico 1e echo[/quote] Ik heb even de lijst er weer bij gepakt! Als er nog iets aangepast moet worden dan laat het maar weten.. Heb er de laatste week niet zoveel aandacht aan kunnen besteden, zat ff ergens anders met mijn gedachten! MissN : bedankt dat je het overgenomen hebt! Wat een team zijn we he!
een hele goedemogen meiden. eindelijk heb ik afgelopen nacht goed geslapen. pff wat is dat toch heerlijk zeg. ben 2x na de plee geweest om te plassen maar daarna ben ik lekker weer in slaap gevallen. wat is dat fijn meiden. nu hopen dat dat ook zo zal blijven. ik wens jullie allemaal een fijn weekend zonder al te veel misselijkheden meiden
Gisteren heb ik geen tijd gehad om te posten, dus nu dan maar. Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en het hartje klopte Alles zag er goed uit. Omdat er nog niet zoveel te zien was, mag ik 1 augustus nog een keer komen voor een echo. Dan heb ik ook gelijk het intake gesprek. Ben erg blij dat alles goed is.
@Meiske74: gefeliciteerd met je goede echo! Hier was het een bijzonder slechte nacht. Norah werd door haar verkoudheid echt elk half uur wakker. Later heb ik haar maar in bed genomen, maar ook daar kwam er niets van slapen. Nu huppelt het kleine meisje met snotneus vrolijk rond en haar papa en mama lopen er bij als zombies. 't Liefst zou ik gewoon nu weer terug naar bed gaan.