Hallo allemaal, Tjonge, het is niet bij te houden hier. Ik probeer het echt een beetje bij te houden maar heb gewoon niet zoveel tijd. 2 kleine kids en eigen zaak vergt nogal wat tijd en ben zooooo moe 's avonds. Niet dat jullie denken dat ik niet mee doe hoor. Even voor de statistiekjes. Ik ben 33 jaar en niet 35. Gelukkig Heb een vraagje. Wie van jullie heeft er heel weinig zwangerschaps tekenen. Ben alleen moe, borsten doen niet zeer en geen raar gevoel in onderbuik. Met raar gevoel bedoel ik dat bij de andere 2 vaak kramperig gevoel had, af en toe wat steken. Nu helemaal niks! Soms twijfel ik echt of ik wel zwanger ben. Word er een beetje onzeker van. Ga maandag eerst eens een afspraak maken bij de VK. Een echo is dan toch wel fijn. Groetjes Martine Kan nier eerder als dinsdag weer kijken. We gaan even uitwaaien in Brugge. Hopelijk blijft het een beetje droog maar ben er bang voor.
ja er zijn meiden die heel veel kwalen hebben en andere helemaal niet zeg ook helemaal niks hoor ,je kan nu heel anders voelen dan je andere 2 zwangerschappen! probeer toch te genieten en wat je zeg ff toch eerder echo vragen voor jezelf dan heb je wat meer zekerheid en vertrouwen erin! nou succes en veel plezier met uitwaaien in brugge! groetjes
Nou de misselijkheid is hier ook toegeslagen... Heb vanacht veel wakker gelegen omdat ik zo misselijk was. Heb ook gebraakt, maar m'n maag was leeg. Ben er nu wel achter dat ik misselijk ben als ik honger heb. Als ik dan wat eet word het minder. Zat in de auto vanmiddag, man man man, wat vreselijk. Moest bijna stoppen om te kotsen. Gelukkig ben ik veilig thuis kunnen komen. Ik dacht dat het me deze keer bespaart zou blijven omdat ik me steeds zo goed voelde. Maar helaas pindakaas. (ik hoop stiekum dat het alleen vandaag maar is...)
pff z'n "lage"rug pijn of pijn aan mijn heupen ik weet niet wat het is, lijkt wel alsof ik een spier verrekt heb :x zolang ik stil zit gaat het maar zodra ik begin te lopen begint de zeurende pijn weer. dit moest ik ff kwijt!
Ja, misselijkheid en honger gaan heel hard samen. De moment dat ik denk, nu krijg ik honger is het vaak al te laat. Dus preventief kleine beetjes eten helpt hier het best. Eigenlijk is de misselijkheid sinds gisteren ook een stuk beter. 2 dagen echt alles moeten uitkotsen, gisteren geen enkele keer en vandaag tot nu toe bij 1 keer gebleven. Voel mij gelukkig ook een stuk beter Maar een vraagje, wat eten jullie zo tussendoor? Ik geraak de beschuitjes beu gezien, maar weet niet goed wat dan wel te eten. Vanavond hebben we bbq. Zal me maar beperken dan tot een stukje vlees. De dokter heeft bloed getrokken, maar ken uitslag niet, dus ze zei tot dan zeker voorzichtig te zijn om toxoplasmose te vermijden. Groetjes Twins Hopelijk is het in NL ook zo'n fijn weertje als hier?
mom2bofnie: hier ook iemand die heel geen moeite heeft met sex hoor haha. in tegendeel vind hetjuist veel lekkerder nu haha. nee ff zonder gekheid ik heb altijd gewoon sex gehd ondanks de zwangerschappen. heb zelfs nog op het einde gewoon sex gehad hoor. ik hoor vaak dat dames liever de hele zwangerschap geen sex willen en dat hun man 9mnd verbannen wordt. tja dat gaat mij eerlijk gezegd wel een beetje te ver. 9 mnd geen sex is toch lullig voor je man. en inderdaad de verhalen dat je beter voor de 12 wkn geen sex kan hebben ivm miskraam is gewoon grote larie koek. zou zeggen meiden niet bang zijn gewoon vrijen en net wat mom2bofnie al zei er zijn ook andere mogelijkheden als je echt niet wil om je man tevreden te houden
@twins ik eet nu gewoon waar ik zin in heb das met name zoet spul dus lekkere druifjes tussendoor die baten bij mij best goed moet ik zeggen af en toe een snoepje en weet je wat ook schijnt te baten als je misseijk word druivensuiker en dat opsabbelen ik heb dus tegenwoordig pakje dextro energy bij de hand baat het niet schaad het niet he ook eet ik nu echt veel fruit en dat terwijl ik normaal geen fruit eter ben dus zwanger zijn heeft ook veel voordelen
@twins Ik eet tussendoor van alles: sultana, liga milkbreak, evergreen, druiven, crackers, aardbeien (met bakken tegelijk), krentebol, gewone boterham, fruit kick, rijstwafels en vast nog wel wat maar kom er zo niet op Ik moet er echt voor zorgen dat er genoeg in huis is want ik vind met momenten alleen bepaalde dingen lekker, dan hoef ik echt geen sultana maar een handje druiven dan weer wel. En als er niks in huis is word ik echt strontchagrijnig 8)
ik heb inmiddels m'n jonge katje opgehaald. Hij is zoooo schattig! En m'n andere kat is er zoooooo lief voor. Die is een beetje eigenaardig, maar tot mijn verbazing ging ze helemaal moederen over dat jonkie. Ze pak hem in z'n nekvel en sleept hem overal mee naar toe. Ze wast hem helemaal en gaat bij hem liggen. Het is zo lief. Zo gaat de tijd wel heel snel tot maandag... (echo) Is een erg goede afleiding zo'n klein katje. Ik zal morgen wel ff een foto in m'n album zetten. Groetjes Boney
hey meiden ik heb dat ook wordt ik misselijk van de honger heel vreemd maar als ik wat eet is het weg,en ook nog niet boven de pot hoeven hangen gelukkig @ichtus ja 2 weken geleden al echo gehad hoor en ja nog maar 1 gezien hihi gelukkig maar wie weet zat er nog wat verscholen ,we zullen zien maandag 2e echo spannend hoor !
Wat is het rustig hier.... Wij hebben heerlijk zaterdag avond. We zijn niet zo vaak samen, maar we zitten nu op de bank met een filmpje en natuurlijk onze nieuwste aanwinst. Een echte rode kater van 8 weken oud... Fijne avond allemaal. Liefs Boney
hey meiden hier hellemaal niet missleijk alleen erg moe dat is ook niet fijn. en heb al 2 broeken die me niet meer passen wordt er gek van
Goedemorgen meiden, Ik ben mijn bed alweer uitgerold. We hebben vandaag 2 verjaardagen dus mijn dag is goed gevuld! Liefs
Dit wilde ik nog even melden. Ik zag dat er bij mijn naam niks stond haha.. Ik ben dus 34 jaar en het is mijn 1e kindje.
goeden morgen hier heerlijk geslapen! lag er gister al om 22.00 uur in heerlijk had echt nodig! en straks op visite en van het weer genieten! en ohhhhhhhh nog 1 nachtje slapen tot 2e echo ppfff toch weer spannend!
Gefeliciteerd meid ik wou even teruglezen hoe jou echo was verlopen en ik zie dit bericht super zeg! Geniet er maar lekker van! Alle andere meiden met mooie echo's ook gefeliciteerd. Ik ben even een paar dagen afwezig geweest vanwege de operatie van mijn zoontje! Het gaat gelukkig nu weer goed met hem hij heeft heel veel bloed verloren nadat we het uit het ziekenhuis kwamen maar gelukkig is het nu allemaal weer goed. Verder heb ik geen last meer van mijn misselijkheid, wel van die heerlijke bandenpijn. En ik hoop dat ik ook snel een echo mag laten maken want dan weet ik zeker wanneer ik ben uitgerekend. En of ik 1 of 2 kindjes bij me draag. Ik begin namelijk te geloven dat het er 2 zijn waarom weet ik niet , het is een gevoel wat ik heb. (ik heb veel kans op een tweeling omdat mijn moeder en vader allebei een tweeling zijn/ waren). Maar ik hou jullie op de hoogte
Februari 2008 mama's 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje Simba 27 jaar, 1e kindje irisje .....jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje 2 feb Leonie1980 27 jaar, 1e kindje kikkert 20 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 26 jaar, 1e kindje Mrijn 35 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje KristaB...jaar, ...kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje sjaantje 26 jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje 10 feb MissN 17 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje 11 feb ichtus 27 jaar, 3e kindje Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje 12 feb fempje ....jaar,...kindje bultje, 22 jaar, ...kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje 14 feb lin1984, 22 jaar, 1e kindje Amsy 32 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Kiz 30 jaar, 2e kindje Lis 23 jaar, 1e kindje maja82 25 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb daantje86 20 jaar, 2e kindje Silvia83 24 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1 kindje 20 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Talleke, 24 jr, 1e kindje Marsshi,...jaar....kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje Ntombi, 26 jr, 1e kindje Boney, 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Mama33, 35 jaar, 3e kindje 28 feb Daisysanchez, 32 jaar, 1e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje 1 maart Zico, 35 jaar, 3e kindje (verwacht eerder te bevallen!) Agenda Juli 9/7 Mom2bofnie 1e echo 9/7 Joma 2e echo 9/7 Boney 1e echo 10/7 Kiz 1e echo 10/7 fempje 2e echo 11/7 Amsy intake VK 11/7 Silvia83 Intake VK 11/7 esmay 2e echo 11/7 Taatje intake vk 11/7 Kikkert afspraak vk 12/7 Tamaraatje 2e echo 9.15 12/7 Leonie1980 : 3e echo 11.15 13/7 ichtus 1e echo 13/7 Lis 1e echo 13/7 Diaantje78 1e echo 10.50 16/7 vivian 1e echo 16/7 dolfijn81 intake vk 16/7 dwazie1989 2e echo 17/7 sjaantje intake VK 17/7 AngelinaZ intake vk 17/7 sizzel 2e echo 09.00 17/7 MissN 2e echo + intake 10.30 17/7 Baby4me 2e echo 17/7 Kikkert nekplooimeting (echo!) 18/7 Anieteke intake vk 19/7 pipi24 1e echo 19/7 Tamaraatje 2e gesprek VK 20/7 Daisysanches intake vk 20/7 Jollie echo controle gyn 23/7 daantje86 termijnecho 11:30 23/7 Sizzel intake vk 23/7 Mom2bofnie 2e echo 24/7 BigDream vk 09.00 24/7 Wen26 1e echo 24/7 Boney 2e afspraak vk 24/7 MamaNorah 2e echo 12.30 uur 24/7 Mrijn intake vk 25/7 Mrijn 1e echo 26/7 Wen26 intake vk 26/7 Hummel intake vk 26/7 Talleke intake vk + 1e echo 26/7 Lianda eerste echo om 11:15uur 30/7 daantje86 vk 13:40 30/7 Lianda 2e vk bezoek 08:30uur 31/7 vivian conrole vk 31/7 baby4me nekplooimeting Augustus 6/8 Zico 1e echo @MEIDEN DIT IS DE GOEDE LIJST !DUS WIJZIGEN MET DEZE!