Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Oh ja nog een vraag, zijn er hier meiden die een tweeling verwachten? Of die denken dat ze er twee krijgen? Ik ben hier (uit nieuwsgierigheid) wel benieuwd naar. :D Vroeger droomde ik altijd van een tweeling, dat leek me zoiets leuks! (Wel erg druk lijkt me nu). Op mijn echo zagen we dat het er nu ook weer eentje is.

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ mamanorah: ik zit inderdaad ook zo tegen die data aan te hikken.. pfff.. verschrikkelijk. De vorige keer zijn ze er bij mij bij 9,5 wkn achtergekomen dat het niet goed zat, geen bruinverlies gehad, helemaal niets.. Bij de echo zagen ze het pas.. bij 10,5 week gecuretteerd.
    Nu heb ik in ieder geval 1 echo gehad, waar het er goed uitzag..Voor mijn gevoel zal ik toch echt over die 12 weken heen moeten zijn om me echt super te voelen. Net wat je zegt, die miskraam van de vorige keer is ook nog maar zo kort geleden!
    Nou.. we slepen je er wel doorheen hoor! hebben jullie ook met mij gedaan! ennuh.. wij zijn allebei trouwens even ver! 7weken en 2 dgn vandaag!

oja.. bij mij is het er ook maar 1! hihi..

3. minnie01

minnie01 Lid

3 mei 2007
    80
    0
    0
    bannercheck

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja meiden ik vindt de tijd wel vlot gaan en vorige keer kreeg ik met 9 weken echo en toen zagen ze dat het vruchtje met 8 weken was overleden en ook helemaal geen bloed verlies gehad.en ook bij 10 weken gecuriteerd. ik was ook blij nu dat ik bij de 1e echo het hartje zag kloppen en morgen 2e echo en blijft toch spannend heb er eigenlijk wel goed gevoel over.en ben ook blij als ik morgen de 2e echo heb en alles is prima in orde.geeft mij wel meer rust dan!

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Kan ik me heel goed voorstellen Joma. Ik duim voor je dat je morgen weer een geweldige echo krijgt!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dankje meid komt vast goed!

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Denk het ook wel! heb wel een goed gevoel bij jullie.. stom he..hihi... ken je niet eens!

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Dag dames,
    Fijn dat de lijst goed is bijgewerkt!
    Dit weekend produceer ik blijkbaar zeer veel hormonen.. ben lekker misselijk, koppijn. Ook snel benauwd. Bleh. Als ik het al zat ben moeten die zeer misselijke dames het wel zwaar hebben: sterkte!
    Er komt echt geen klap uit mijn vingers. Elke keer denk ik: vanmiddag, nee vanavond, nee morgen lukt het wel.. niet dus.
    Begin steeds meer op te zien tegen mijn kamp volgende week. Het komt wel goed denk ik, maar de lol is er wel een beetje vanaf met misselijk, moe, etc. etc. Als ik het niet trek mijn collega's dus toch maar vertellen hoe het zit.. Nou ja, vraag me af of ik het verborgen kan houden, want krijg al een klein buikje! En als het mooi weer is zal er veel gezwommen woren, dus of ik m kan verbergen...
    Hebben jullie het al verteld of wachten jullie nog?
    Nu na 1e echo wel behoorlijk gerustgesteld. Nu denk ik vaak.. uh .. misschien moet ik weer meer ongeruster zijn, stel dat het nou toch nog fout gaat? Aan de andere kant wil ik dat niet, beetje rust in de tent is ook wel lekker. Dus ik probeer het zo uit te zingen en me vooral geen zorgen meer te maken tot de volgende echo.
    Vandaag ga ik het een vriendin vertellen.. volgens mij zal de hele buurt haar vreugde kreet horen, ha, ha. Als zolang we getrouwd zijn (bijna 5jr) vraagt ze zo'n beetje iedere keer dat ik haar zie of het al zover is. Beetje irritant was het wel!
    Ok, genoeg gekletst. Fijne dag nog en geniet van het heerlijke weer! Niet te warm, niet te koud, geen regen, echt heerlijk!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemiddag allemaal,

Ik voel me hondsberoerd. Misselijkheid wil maar niet zakken vandaag. Dacht dat het alleen was als ik honger had, maar als ik wat gegeten heb zakt het niet. Bah, moet gelukkig niet spugen, maar het is op het randje. En ik was nog zo blij dat ik nergens last van had. Ach ja, het hoort er schijnbaar bij. Morgen 1e echo. Ben best wel nerveus, maar toch heb ik wel een goed gevoel. Ik moet morgen 13.45u. Ik moet daarna nog naar een verjaardag maar ik laat jullie zo snel mogelijk wat weten.

Liefs
    Boney

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja, ik heb foto's van m'n katje in m'n album gezet.
    Ik dacht dat het helemaal fout zou lopen m'n de kat die we al hadden. Die is erg eigenaardig, en kan niet tegen veranderingen, maar ze is op en top moeder geworden tot mijn verbazing. Ze lagen heerlijk op bed te slapen samen. Zo schattig.... Ze wast hem en sleept hem overal mee naartoe. Een echt moederpoes. En die kleine vind het prachtig. Mist zijn eigen moeder echt niet. Vanmorgen lag ze zelfs bij haar te "drinken" Er kwam natuurlijk niks maar ik ben echt met stomheid geslagen.

Groetjes Boney

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja raar he dacht ik bij jou ook echt hihihi

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat een schatje oohhhhh ben gek op katten!

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mamanorah
    Dat met die datum had ik ook heel erg, bij mij is het in maart met 6 weken mis gegaan. Nu heb ik met 7 weken al een goede echo gehad, maar bij elk pijntje denk ik oh nee. Hoop dat misselijkheid eenteken is dat het goed zit, is het nog ergens nuttig voor. Denk dat ik 30 juli pas echt happy ben als ik een goede echo heb met 12 weken.

14. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Ja hoor, hier nog een.
    12 februari ... vooralsnog.
    Even de eerste echo afwachten voor de precieze datum.

15. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    @Dwazie, die reistabletjes die ik gebruik heten Travelin en zijn bij de drogist verkrijgbaar.

@Sizzel, thnx voor het aanpassen m'n gegevens. En zowiezo voor het bijhouden van de lijst. Je bent geweldig :D

@Weet niet meer wie het vroeg over meerlingen. Maar ik moet dus van de VLK eerder naar de echo omdat m'n vader een van een 2ling is en aan m'n moeders kant komt ook een 2ling voor.
    Zodra de VLK dat hoorde pakte ze gelijk een echobriefje :) en zei dr bij: oh dat kan je het verklaren dat je zo ziek bent.
    Ik heb hetzelfde gehad als jou, ik droomde vroeger ook altijd van een 2ling. Heb zelfs ook al een paar voorspellingen gekregen van een 2ling, van mensen die deze informatie niet eens (kunnen) weten.
    Nou ik kan niet wachten tot het donderdag is, want ik ben nu zelf ook wel heel erg nieuwsgierig :D

Verder gaat het hier vandaag redelijk. Heb "maar" 1 keer boven de pot moeten hangen tot nu toe. En verder val ik om de haverklap in slaap :) Ben zoooooo moe.
    Ik ga nu proberen een filmpje te kijken, maar ik vrees dat ik dan wel weer in slaap ga vallen :D

Liefs Angel

16. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ohja en dat over die MK datums.
    De ene dag ben ik heel onzeker en denk: was ik maar over die tijd heen.
    (Die van de 2e MK ben ik al overheen, dat was 5 weken. En die van de 1e MK was 9 weken.)
    Maar de dag erop dan denk ik er weer heel anders over, ik voel mij namelijk heel anders als bij de vorige zwangerschappen. Zieker dat wel :) maar dat heb ik er toch ook wel weer graag voor over, als mij dat een prachtig beebje brengt in februari.

Liefs Angel

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hoi angel

ik dacht eigenlijk dat vivian die tabletjes gebruikte hihih ik ben echt in de war... maar maakt ook niet uit... mag je deze tabletten gebruiken tijdens een zwangerschap

18. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

Hahaha ja dat was ook :) Maar ik zag dat ze nog niet had geantwoord :)
    Dus ik dacht dan ken je gelijk morgenvroeg naar de drogist.
    En ja dat mag, heb ze voorgeschreven gekregen van mijn VLK.
    Tesamen met Fem Natal van Davitamon omdat dat Magnesium in zit, dat helpt ook tegen misselijkheid. Die slik ik 1 keer per dag.
    En die reistabletjes: Als ik smorgens wakker wordt eet ik eerst een cracker, dan 2 reistabletjes en een glas water en dan ga ik dr pas uit.
    Gisterenmorgen geprobeerd zonder dat, nou dat heb ik geweten. Nu toch maar weer trouw mijn nieuwe ochtendritueel :)

Liefs Angel

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwazie meid die tabletjes die ik heb heten suprimal ik heb deze op voorschrift van de dokter dus dan weet je zeker dat het geen kwaad kan en ze helpen ben bijna niet meer misselijk ook smorgens niet ik neem er smorgens een smiddags een en voor ik ga slapen een maar het mogen er ook 2 per keer zijn enigste waar je wel op moet letten is dat je direct eet als je hongergevoel krijgt al is het maar een snoepje en dan voel je direct stukken beter het heeft mij heel veel geholpen ben er zelfs over aan het denken om weer halve dagen te gaan werken dus das positief hoop dat ze jou ook zo goed helpen meid kunnen we weer samen gaan genieten!

nou morgen moet ik op controle bij de vk hoop zo dat ze een echo gaat maken ben er benieuwd hoe het is gegroeid in 2 weken tijd

voor de rest die morgen een echo heeft heel veel sucses meiden

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwazie ik zie ons nog samen juichen beiden zwanger kan het me herineren als de dag van gisteren ook dachten we samen uitgeteld te zijn weet je nog bleek ik dag verder te zijn maar uit echo van ziekenhuis bleek dat ik nog een dag verder was maar de gyn zei dat ik de 13 gewoon aan kon houden als datum die ene dag maakte het niet dus wie weet meid houden we ook nog wel tegelijk onze kleine in onze armen we doen immers toch alles al samen he van testen tot misselijkheid tot naar het ziekenhuis he :) maar goed dat we daar inmiddels over kunnen lachen (ik althans een beetje) meid hoop dat je je snel beter voelt
    dikke knuffel van mij

Deel Deze Pagina