He meiden, Ik heb vandaag 2 verjaardagen overleefd en ben nu doodmoe! Joma ik duim heel hard voor je morgen meis. Liefs
hallo dames... @angel.. hahaha ik dacht echt dat ik gek was geworden... hihi maar heel erg lief van je hoor.. @vivian ik ga het morgen meteen bespreken me tmijn arts ik voel me we ietsje pietsje beter maar het is het nog niet hoor... en ja natuurlijk blijven we samen lachen dat helpt altijd toch... hihi hopelijk gaat het voor jou nu ook goed! heel veel sterkte en plezier gewenst voor morgen dikke knuffel voor iedereen.....
Thanks lieve meiden... Kan jullie successen heel goed gebruiken. M'n gevoel zit goed,(al twijfel ik nog steeds...) maar toch word ik steeds nerveuzer. Moet morgenochtend nog werken dus dan gaat de tijd ook lekker snel. Truste allemaal. Liefs Boney
Goedemorgen allemaal! Joma, boney en mom2bofnie....heeeeeeeeeel veel plezier met jullie echo's! geniet ervan! Tis echt een wondertje waar je elke keer naar mag kijken.. Gisteren heerlijk een bbq met vrienden gehad! heerlijk! maar vanmorgen voor het eerst echt wat misselijk.. pfff...Niet veel, maar ik vind dit al erg! (Hoe moeten dwazie en vivian zich wel niet voelen dacht ik al..hihihihi) vandaag mag ik "herman" gaan bakken, het vriendschapsbrood! kent iemand van jullie dat? tis zo'n brood wat je 10 dgn moet laten gisten, ingrediënten toevoegen enz.. Tis echt super lekker, maar die 10 dgn, daar zie ik altijd tegenop! hihi Het opeten is geen probleem hoor! Ik kom straks weer even kijken hier! en dames met de echo? Snel laten weten hoe het was hoor! ben erg nieuwsgierig! Kuz Sizzel
en ja hoor.... ik heb de pot ook een keer van dichtbij mogen bewonderen... pfff.... lucht trouwens wel op! hahaha ale: ale: Maar dat ik nou kan zeggen : "voor herhaling vatbaar..." nee dat toch liever niet!
@ de dames die vandaag een echo hebben...heel veel succes en ik duim voor een pracht echo...! Fijne dag allemaal...
Hallo meiden, Wil even de meiden die vandaag een echo hebben (Joma, Mom2bofnie en Boney) heel veel plezier wensen. Ik zal de komende tijd wat minder op het forum aanwezig zijn. Heb een hele drukke tijd op mijn werk en daarna lekker op vakantie. Ik wil jullie even laten weten dat ik heel veel aan jullie zal denken met alle op handen zijnde echo's en VK-afspraken en dat ik hoop dat het iedereen voor de wind gaat. Ik zal zo af en toe nog wel een berichtje posten maar niet zo vaak meer als eerder. Nou lieve meiden, succes allemaal, hoop dat het iedereen helemaal goed gaat! Liefs Amsy
Joma, Mom2Bofnie en Boney: veel plezier en succes bij jullie echo! Het zit vast allemaal goed. @Amsy: prettige vakantie alvast meid! En probeer het rustig aan te doen op je werk hoor! @Sizzel, dat is grappig, ik had vanmorgen precies hetzelfde. Ook voor het eerst. Hihihi, we zijn dan ook niet voor niets even ver. Ik heb trouwens ook sinds een dag of twee erge last van mijn borsten. het lijkt wel of ze bont en blauw zijn. Eerder waren het vooral mijn tepels die pijn deden.
Dit kan geen toeval meer zijn! mijn borsten doen sinds vrijdag echt meer pijn.. tepels bijna niet meer! hahaha...
LOL Ik hoop dat dat van vanmorgen een eenmalige actie was, ik ga toch maar een trommeltje met crackers naast m'n bed zetten. Hopelijk is dat voorlopig de oplossing. (Sterkte voor alle zwaar-misselijke dames, pfff lijkt me moeilijk hoor)
@dwazie zeker blijven we samen lachen in goede en slechte tijden he, hoop dat de dokter ze je voorschrijft want ze werken bij mij echt goed eet voor het eerst weer eens fatsoenlijk,dankjewel meid ik hoop dat ze een echo maakt als ik thuis kom dan meld ik me hier wel dikke knuffel @voor de echoende meiden heel veel plezier vandaag
hey meiden 2e echo was supperrr alles is goed met me beebje de maten klopte precies 8 weken en 5 dagen en hartje klopt mooi snel! en hoef niet meer naar de gyn toe mag weer naar de vk oohhhhhh ik ben zo happy! mijn dag kan niet meer stuk! ga zo lekker met me ma shoppen!echo zet vanavond in me album!
Ik weet niet of ik in verwachting ben van een tweeling maar de kans is bij mij zeker aanwezig. Mijn moeder is een tweeling en mijn vader was dat ook en nu hoorde ik gisteren dat in de familie van mijn man ook tweelingen voorkomen. Dus het is even afwachten op de echo. En anders hebben we 3 kinderen
\ Gefeliciteerd meid Voor de meiden die misselijk zijn sterkte. Ik heb ook alle denkbare zwangerschaps kwalen hihi. Waar ik in mijn eerste zwangerschap nergens last van had lijk ik nu alles te willen hebben haha. Woensdag eindelijk naar de vk ik merk dat nu ik alle berichten van de echo's lees dat ik ook wil, ik hoop dat ik snel terecht kan voor een echo.