meiden me 2e echo staat in album! en net vk gebeld en mag vanmiddag al langs hihihihi ben helemaal happy!
Super Joma, dat je een goede echo had EN vanmiddag al bij de verloskundige terecht kan. Gefeliciteerd hoor. Mooie foto ook. Taaltje, dat klinkt inderdaad als een verhoogde kans op een tweeling! Spannend hoor.
Pffft. Nog ruim een half uur en dan ga ik weg. Ben best wel nerveus hoor. Ben zo benieuwd hoe het is! Ik kan al jullie successen goed gebruiken. Joma jij bent al geweest. Wat gaaf dat het weer goed was. Gefeliciteerd. Ik hou jullie op de hoogte. Ik laat zo snel mogelijk wat weten. Groetjes en wish me luck.... Boney
sizzel Ik ken "Herman" Is wel leuk om te doen. Jij geeft weer een deel van jou deeg weg en zo is het een eindeloos brood. Het is idd wel een gedoe die 10 dagen. Roeren en zo, maar wel leuk en vooral lekker....
@ joma : wat een superecho zeg ! gefeliciteerd! ehhh nu lekker shoppen en naar de VK ! @ Boney : succes! de duimen draaien weer hier! groetjes danielle
@joma.. hjeerlijk meid zo'n mooie echo... Hier is het vrijdag zo ver enik wordt steeds nerveuzer... wat nou als het vruchtje niet gegroeid is of dat het hartje niet klopt... begin me steeds bewuster te worden van alle dingen die mis kunnen zijn...zal blij zijn als ik een kloppend hartje heb gezien.. dan zal ik toch echt geruster zijn... Over dat tweeling gevoel..dat heb ik hier ook wel een beetje...toen ik positief teste was het eerste wat ik dat "oh straks zijn het er twee"... geen idee waarom.. ook hier zit in mijn kant en manliefs kant tweelingen in de familie.. zou wel druk worden.. heb ik er ineens 4...dan moeten we toch maar over een knoopje gaan nadenken...hihihi... die gok neem ik dan niet nog een keer denk ik.... Ik zou het wel erg leuk vinden en edwin (mijn mannetje) ook ... 1 is trouwens ook prachtig.. het maakt ons niet uit! we zullen moet wachten tot vrijdag laat in de middag...oh wat duurt het toch lang... Doet me goed om te lezen dat ht met iedereen weer goed en beter gaat...we gaan voor een babyboom in Februari dames! kuzzz dees
haalo dames... voor ieder met een mooie echo super! voor ieder die nog moet vandaag.... succes en geniet van het moment.. hier is momenteel alles onder controle vandaag nog niet overgegeven en weinig misslijk dus gaat echt de goeie kant uit hoera hoera hoera... mischien dat ik morgen een uurtje ga werken...... knuffel voor jullie allemaal
mamanorah: ik hoop inderdaad ook op een eenmalige actie.. die pot hoef ik eigenlijk niet vaker te zien! hihihi Joma: super echo meid! geniet ervan! het is toch elke keer weer spannend als je voor een echo moet! Wij leven hier ook erg met elkaar mee merk ik! erg fijn hoor! Ichtus : Lijkt me toch ook wel erg leuk.. een tweeling! En omdat het bij jullie aan allebei de kanten van de familie zit wordt de kans op een tweeling natuurlijk wel errug groot! haha... we wachten af en kijken uit naar jouw echo! Dwazie : fijn dat je je weer een beetje beter voelt meid! ik hoop voor je dat het morgen net zo goed gaat als vandaag! Ik duim voor je! Boney : hier ook heel veel succes meid! je zult nu wel al klaar zijn met je echo! Ik hoop dat alles goed is! Ik wacht hier op reactie van je! Taatje : ik hoop voor jouw dat je ook snel voor een echo kan! ik kan me goed voorstellen dat je ook snel wil als je iedereen hier zo hoort praten over die echo's terwijl je er zelf nog geen gehad hebt! gewoon eisen dat je snel terecht kunt! Vivian : fijn dat je weer fatsoenlijk kunt eten! Is toch wel erg belangrijk voor jouw en je beebje! Fijn dat je je wat beter voelt!
He dames, ik heb vandaag geen echo hoor! Had m vorige week al gehad. Volgens mij was het ook al van de lijst gehaald die van vandaag. Nou ja, wel leuk dat jullie aan me denken. Herman ken ik ook, grappig he, is best lekker! Nou ik ben een beetje sjacharijnig vandaag.. het wordt me allemaal even teveel of zo.. en je dan ook al niet zo best voelen. Ik heb t gewoon even gehad. Hopelijk morgen beter...
Meid schrijf het hier lekker van je af. Het hoort er allemaal bij die dubbele gevoelens. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt
hahaha... stom.. ik heb m zelf van de lijst gehaald voor je! hihi... komt waarschijnlijk omdat er weer ergens een oude lijst tussen staat! grappig! Herman is trouwens echt superlekker! net gebakken en heerlijk samen met mijn vriendin een warm stuk cake opgesmikkeld! haar kleine was ook mee! Die vond 'm ook heerlijk! kwam elke keer weer teruf voor een nieuw stukje.. (is nu 1 jaar en 3 maanden!) balen meid dat je je zo klote voelt vandaag! Wil je een keer gal spuien over van alles en nog wat, dan ben je hier aan het goede adres! Hoop dat je je snel weer beter voelt!
Ha meiden, ten eerste succes voor degenen die vandaag voor een echo moeten/mogen, spannend! Ik ken die Hermanbroden wel, heerlijk. Maar eerlijk gezegd zou ik dat nu niet durven eten... geen idee of het ergens op slaat hoor, maar er zit heel veel gist en dus schimmel in dat brood, daardoor 'groeit' het ook aan. Na 10 dagen moeten daar wel bacterieën in voorkomen die je anders niet in brood tegenkomt... Misschien even aan de VK vragen? En voor de meiden die 'bang' zijn een tweeling te krijgen... Het zegt niets of je man er een van een tweeling is, het wordt doorgegeven via de moeder. Mijn man is er 1 van een tweeling, maar volgens de gyn heeft dat dus 0,0 invloed... Als je moeder van een twee-eiige tweeling is, is de kans natuurlijk wel meer aanwezig. Een eeneiige tweeling is sowieso niet erfelijk. Sorry als ik wat dromen heb ingegooid Ou de utsen zoals izelf (boven de 35) hebben dubbel zoveel kans, namelijk 2% t.o. normaal 1%... We zouden er dus statistisch gezien toch zeker 1 met een tweeling tussen de feb mums moeten hebben! http://www.erfelijkheid.nl/faq/meerling.php
goedemiddag iedereen ik ben me toch nerveus voor morgen krijf ik mijn 2e echo en ik ben op van de spanning.want ik heb eerder dit jaar een mk gehad dus ik hoop dat nu echt alles goed is. oja eff een vraagje zijn hier ook meiden die wel eens stekn in de buiknavel hadden en dat door trok naar de vagina want dat heb ik vanmorgen gehad toen ik wakker werd,zijn dit de banden of zo?
Ik weet eigenlijk ook niet of het kwaad kan.. ik heb er een stuk van gegeten! Ik ga er niet de vk voor bellen. Kwaad is dan toch geschied nu. Moet mijn hubbie de rest van de cake maar opeten! hahahahaha... zal ie heel erg vinden denk ik!
Ik weet het mijn vk heeft dat bij de vorige keer ook verteld maar toch heb ik er nog veel kans op vanwege het feit dat beide ouders een tweeling zijn en twee eiige.
Ik weet het mijn vk heeft dat bij de vorige keer ook verteld maar toch heb ik er nog veel kans op vanwege het feit dat beide ouders een tweeling zijn en twee eiige.