wauw gaat dat zo snel dat je kleding al niet meer passen... jeetje had net nieuwe kleding gekocht ik dacht ik kan nog wel even voort... hoesnel gaat je buik dan groeien...
Vivian, volgens mij heb je geen verwijzing meer nodig van HA tegenwoordig. Je kunt gewoon zelf een vk opbellen en een afspraak maken. Zou er niet telang mee wachten want anders duurt t des te langer voordat je ergens terecht kunt. Groetjes, Baby4me
Wat apart dat je nu al niet meer in je eigen broeken past. Dat is wel al erg snel. Maar komt wellicht ook doordat je al eens bevallen bent (toch?). Schijnt dan dat je bij een volgende zwangerschap sneller een buikje kunt krijgen. Bij mij is gelukkig nog geen buikje te zien. Mag nog wel even duren. Hihi Groetjes, Baby4me
hier nog een keer de lijst. Wil degene die er nog niet opstaan er zichzelf bij zetten incl de ontbrekende gegevens. Alvast bedankt! jahoor daar is tie dan : de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje?,? jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje?, ? jaar vivian: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar nathalie: uitgerekend op ......., ... kindjes, .. jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw)
hier nog een keer de lijst. Wil degene die er nog niet opstaan er zichzelf bij zetten incl de ontbrekende gegevens. Alvast bedankt! jahoor daar is tie dan : de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje?,? jaar MissN: uitgerekend op 10 februari, 1e kindje, 17 jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje?, ? jaar vivian: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar nathalie: uitgerekend op ......., ... kindjes, .. jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw) Heb mezelf er even bijgezet op 10 februari..!
Heb mezelf er ook even tussen gezet, bedankt voor de lijst baby4me! de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar amma: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 33 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje?,? jaar MissN: uitgerekend op 10 februari, 1e kindje, 17 jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje?, ? jaar vivian: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar nathalie: uitgerekend op ......., ... kindjes, .. jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! amma: 11 juni, gyn en waarschijnlijk 1e echo. kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw) _________________ pendel: Kikkert - mei 07 meisje. de maand klopt in ieder geval al! hopelijk gaat alles dit keer goed!
Goedemorgen alle februari moms to bee, Hoe is het vandaag met jullie? Ik voel me vandaag een stuk beter dan gister. Zit er over te denken mee te doen aan Moeders voor Moeders, doet iemand van jullie dat? Liefs Amma
Hallo Amma, Fijn dat je je beter voelt dan gisteren. Met mij is alles oke. Ik doe nog niet mee met MvM maar wil het wellicht wel doen maar dan pas als ik een echo heb gehad en dus meer zekerheid heb. Groetjes, Baby4me
Hoi! Gezellig met alle febr mama's hier! Had nog even een vraagje:als je onder behandeling van gyn komt te staan dan hoef je toch niet verloskundige in te schakelen? : Verder heb ik erg zere borsten/tepels en af en toe brandend maagzuur! Ook af en toe krampen in onderbuik(beetje ongi achtig)Herkenbaar? 20 juni heb ik eerste echo! Dit wordt ook ons eerste kindje!(voor op de lijst?!) Zit ook te denken om mee te doen met MVM..... groetjes Esmay
Hallo Esmay, die krampjes heb ik ook soms wel. Schijnt normaal te zijn en te maken te hebben met de banden die uitgerekt worden. Ik ben zelf ook onder behandeling van gyn. Je hoeft idd dan verder geen vk in te schakelen. De lijst kun je zelf aanpassen. Is het makkelijkst. Groetjes, Baby4me
Hallo allemaal, het is toch wel erg leuk om ervaringen uit te kunnen wisselen! Vooral omdat we allemaal in dezelfde maand uitgerekend zijn, dat is toch wel apart! Hebben jullie al een afspraak met de verloskundige gemaakt? Ik nog niet, ben nu 5 weken zwanger. Heb zin om het iedereen te vertellen maar ik vind het nog zo vroeg, ook de angst dat het nog mis kan gaan is erg frustrerend. Ben je eindelijk zwanger (wij waren 10 maanden bezig) en dan komt het volgende waar je je druk om moet gaan maken! Ik vind het nog wel moeilijk om er echt van te genieten, hoewel ik wel echt blij ben! Allemaal een goede zwangerschap toegewenst, in dit geval hoop ik dat de tijd snel gaat! Veel liefs
Hoi meiden! Alle nieuwe zwangere meiden...Gefeliciteerd! Pijn in mijn borsten begint af te nemen, maar werd vanochtend wel erg misselijk tijdens het opstaan... Ik ben nu op vakantie, maar wil me maandag (als ik terug ben van vakantie) wel voor Moeders voor Moeders aanmelden. Wij mogen ons gelukkig prijzen dat we zwanger kunnen worden, daarom wil ik graag anderen op deze manier helpen om ook zwanger te raken. Dat is het minst wat we kunnen doen toch. Ben wel onzeker hoor! Hoop zo dat het goed gaat! Liefs Linda.
Zeer herkenbaar die onzekerheid maar we slaan ons er allemaal hier wel doorheen. Is altijd moeilijk wanneer je t zal vertellen maar ik denk dat je het beste de 12 weken termijn kunt afwachten of wanneer je de eerste goede echo hebt gehad. Wel balen dat het best lang geduurd heeft voordat het bij jullie raak was. Maar goed nu is het gelukkig zover dus probeer er maar van te genieten! Groetjes, Baby4me
Hallo Linda, Lekker dat je op vakantie bent! Waar ben je op vakantie? Goed dat je je ook voor MvM wilt aanmelden.Laat je dan de flessen thuis bezorgen of ga je ze zelf wegbrengen? Bij eerste optie weet nl meteen hele buurt dat je zwanger bent. Zou ik zelf dus niet voor kiezen. Groetjes, Baby4me
hoi meiden ik ben 06-02-2008 uitgerekend van mijn derde kindje. ik heb nog geen idee hoe ik op dit forum en banner kan zetten. hebben jullie al kwaaltjes? ik heb namelijk nergens last van. groetjes lianda mama van giovanni bijna6jr en jimmy in dec 3jr en vandaag precies 5wkn zwanger
zo ik heb me ook gelijk even aan het lijstje toegevoegd. de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar amma: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 33 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar lianda: uitgerekend op 6 februari 3e kindje 28jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje?,? jaar MissN: uitgerekend op 10 februari, 1e kindje, 17 jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje?, ? jaar vivian: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar nathalie: uitgerekend op ......., ... kindjes, .. jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! amma: 11 juni, gyn en waarschijnlijk 1e echo. kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw) _________________ ik heb nog geen vk gebeld de ha zei mij dat ik pas rond de 11wkn hoef te gaan bellen.
de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar amma: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 33 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar lianda: uitgerekend op 6 februari 3e kindje 28jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje?,? jaar MissN: uitgerekend op 10 februari, 1e kindje, 17 jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje?, ? jaar vivian: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar nathalie: uitgerekend op ......., ... kindjes, .. jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! amma: 11 juni, gyn en waarschijnlijk 1e echo. kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw) MissN: 17 juli 1e echo om 10.30 _________________ ik heb nog geen vk gebeld de ha zei mij dat ik pas rond de 11wkn hoef te gaan bellen.[/quote]