Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Yes Yes Yes!!! Hartje klopt!!!

Pffft Was was ik nerveus zeg. Maar alles ziet er tot nu toe goed uit. Precieze datum is nog niet echt zeker, maar ze dacht ongeveel 6 w en 4 dagen. Maar ik mag toch gewoon 25 febr. aanhouden dus wel 7 weken vandaag.
    Ben zo blij!
    De tranen springen in je ogen.... 7mm lang en al een kloppend hartje... Zo wonderlijk.
    Ga vinmiddag verlk bellen, wil met 9 weken weer een echo.
    Vorige keer ging het met 8 wk mis en wil dus nu gewoon een echo na die tijd.

Maar nu eerst genieten. Ga zo naar m'n ouders, (m'n broertje is jarig) en daar ga ik vrolijk heen met de echo foto's. Kan ik het ze eindelijk vertellen. Foto's volgen nog.

Veel Liefs een blije Boney
    xx

2. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Gefeliciteerd Boney! Wat fijn voor je dat het zo'n goede echo was. Genier er maar lekker van en ik ben benieuwd naar je echo foto's!

@Ichtus, ik kan me voorstellen dat je nu ook gewoon je echo wilt hebben. Ik hoop voor je dat de tijd tot vrijdag snel gaat.

@Dwazie, fijn meid, dat je je vandaag zo goed voelt! Blijf het wel rustig aan doen hoor!

@Mom2bofnie, niet leuk zo'n sjagrijnige dag. Hopelijk voel je je morgen beter. En ondertussen schrijf je het idd maar hier van je af!

@fempje, succes alvast voor morgen! Mijn duimen draaien voor je!

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Boney : Gefeliciteerd meid! helemaal super he! Geniet maar lekker van je echo-fotos en laat je familie maar eens versteld staan! hahaha Geniet ervan!

Ik zit me hier nu dus weer helemaal druk te maken om het feit dat ik "hermanbrood" heb gegeten. Zou het echt niet goed zijn? Wat denken jullie?

4. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik zit hier te googlen op "Herman brood" om te zien wat dat nou precies is, maar dan krijg je heel andere dingen, hahahahaha. (Mmmm, als ik dit zo opschrijf bedenk ik me dat daar die naam wel eens vandaan kan komen. :oops: :D )

Maar, is dat brood net gebakken voordat je het eet?

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    @ boney : gefeliciteerd meid! lekker genieten nu !

@ sizzel : hoe is het nou met je? is de roze wolk weer helemaal in orde ? :p

6. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik heb even verder gegoogled maar ik zie dat je het op het laatst bakt in de oven. Dus dan zullen alle bacterien, schimmels, e.d. wel allemaal dood zijn. Lijkt me dat het geen kwaad kan toch?

7. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    @boney geweldig meid gefeliciteerd laat even weten hoe ze hebben gereageerd hihi

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    @Boney: Super! Van harte!

@Sizzel: Het was niet mijn bedoeling om je ongerust te maken... :( Zo slecht kan en zal het niet zijn en zeker niet als je maar 1 stuk eet. Ik ben ook de enige die op dit stomme idee komt, dus waarschijnlijk zie ik spoken en is dat nergens voor nodig. Het is daarbij ook nog eens zo dat het brood wordt gebakken, dus alles dat al zou leven is dan echt wel dood. Dus stoppen met piekeren en ik zal stoppen met mijn losse flodders laten schieten, ok?

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ja het "hermanbrood" wordt 1,5 uur gebakken op 180C, dus bacterien enz zullen dan toch wel dood zijn..? Tenminste.. dat lijkt me.. stom he.. dat je je meteen zo druk om alles maakt! Ik twijfel gewoon over alles.. Zit nu mijn overige studentenhaver maar naar binnen te werken!

@ Mrijn.. ik weet dat het niet je bedoeling was hoor meid! Dat snap ik! Ik ben ook zo'n miep dat ik me er dan meteen druk over ga maken en ga twijfelen.. beetje onzeker....;)

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Danitjuh : Lief dat je naar me vraagt meid! Ik probeer langzaamaan weer te gaan genieten op mijn roze wolkje... Tis soms nog wel heel moeilijk merk ik..

Hoe is het met jullie? Kun je al weer een beetje vooruit denken? (of is dat een stomme vraag..?)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @boney ook gefeliciteerd superrrrr!

12. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    Belgiƫ
    dag lieve dames,
    heb eventjes nood aan klagen... sinds gisterennamiddag weer aan het overgeven gegaan. Zelfs 3 keer oprij gisterenavond. Vandaag ook nog niets binnengehouden. Heb siroop van de dokter gehaald, maar die kwam er na 5 min al weer uit. De moed nog niet opgegeven maar voel me 1 hoopje ellende momenteel. Kan alleen maar slapen en dan voel ik me goed... al de rest :pale:

super dat jullie zo'n mooie echo's hebben vandaag!

13. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    ik gebruik nu emesafene tegen de misselijkheid, van de dokter dit werkt best goed.. sterkte jo..

Dames ik wip zo af entoe even binnen en lees even, maar het gaat zo snel hier en zovaak zit ik niet hier dus als ik niet altijd reageer weten julie warom.....

succes weer met zwangeren.....

14. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Meid sterkte ik hoop dat het snel stopt :cry:

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma en boney super dat jullie echos zo goed waren

ben zelf vandaag op controle geweest bij de gyn en die heeft ook weer een echo gemaakt oh wat is de kleine toch gegroeid in 2 weken tijd zeg niet te geloven en mooi hartje, gelukkig mag ik vanaf nu weer naar de vk en daar heb ik volgende week een afspraak staan voor een echo die laat ik ook gewoon doorgaan want dan kan mijn mannetje voor de eerste keer mee en dat vind ik toch ook heel belangrijk hoor.

@dwazie meid fijn dat je je al wat beter voelt had je je ha nog gebeld voor die medicijnen mijn gyn zei dat je die rustig kon nemen heeft ze zelfs voor me opgezocht.
    @twins meid wel in de gaten houden dat je iets binnehoud meid anders eindig je net zoals dwazie en ik in het ziekenhuis en dat is niets hoor gewoon aan de bel blijven trekken bij de ha gezondheid van jou en je beebje zijn het belangrijkst he.
    @sizzel meid herman brood kan geen kwaad hoor want alles wat je langer dan een half uur boven de 100 graden bakt gaan de bacterien in dood dus dat lijkt me in dit geval ook zo.

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @twins zelf slik ik trouwens suprimal reistabletjes heeft de ha me voorgeschrven en die werken perfecht moet ik zeggen dus is misschien ideetje

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Vivian! fijn meid, dat je echo weer goed was! helemaal super! Wat jij nu gezien hebt hoop ik over ruim een week ook weer te zien!

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel meid dat zul jij zeker ook gaan zien volgende week en das zo mooi om te zien echt niet te geloven ik zal de fotos er vandaag of morgen inzeten kun je vast kijken

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    @ Boney
    Joehoeoeoe! Geweldig meid! Gefeliciteerd!

@sizzel
    Dat brood kan echt geen kwaad hoor. Gewoon brood moet ook eerst gisten en komen ook een hoop schimmels aan te pas voor het gebakken wordt.

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ iedereen! Jullie zijn schatten dat jullie zo snel reageren! ik reageer misschien wel echt overbezorgd... maar ja... ik weet het allemaal ook niet.. pffffff.... (hormonen) Volgens mij ben ik zo andes niet.. Hebben jullie daar ook last van of ben ik de enige! ;) ;) Wist ik maar alles! (dan deed ik meteen mee aan de lotto!)

@ vivian : Ik ben superbenieuwd naar je foto's! Plaats ze maar snel zodat wij ze kunnen bewonderen!

Deel Deze Pagina