Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :idea: nika : kun je niet bij je vk vragen om een vroege termijnecho? het is toch erg belangrijk de juiste termijn te weten... (vooral als je ook nog een nekplooimeting wil laten doen) die kun je alleen tussen de 11 en 13 weken laten doen. Mocht je pas met de 12 weken een echo hebben en misschien dan al ruim 13 weken zijn dan kan die al niet uitgevoerd worden! Tis misschien wel een goed excuus om eerder een echo te krijgen... (wel een beetje gemeen..) Maar kan me voorstellen dat je graag wil weten of alles goed is!
    en ja.. we hebben al ruim 70 februarimama's hier. Als je toegevoegd wil worden aan de lijst dan laat het maar weten, MissN en ik houden samen de lijst bij! Dus aan een van ons kun je dan je gegevens doorgeven!
    Ik mag volgens mij onder werktijd naar de vk of ziekenhuis. Mocht ik afgelopen vrijdag ook. Hoefde ik zelfs niet meer terug te komen! Super lief! had dienst tot 15.00 uur en was om 09.30 uur al thuis!
    Het is volgens mij wel regel zoveel mogelijk proberen te plannen buiten je werk om. Bij mij is dat makkelijk omdat ik onregelmatig werk. De ene keer een late, dan weer een vroege.

:idea: mamanorah : Fijn dat jij je wel goed voelt... pffff... Lopen we toch niet met alles gelijk! haha

:idea: Ik ga straks eens even kijken bij de miss etam outlet. als ik niet teveel last krijg van mijn buik dan.. vind het gewoon leuk om rond te snuffelen.

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Goedemorgen dames!

Fijn voor de dames die niet misselijk zijn en vervelend voor die het wel zijn! Bij mij is het gisteravond weer komen opzetten en nog niet weggegaan :( Denk dat ik maar rustig aan doe vandaag, gadver wat kan je je toch lamlendig voelen zeg.

Zijn hier ook een anntal die hun uk straks naar de creche willen doen? Wij wel ws 1 dag of 2 dagen en ik heb gehoord dat je er supersnel bij moet zijn wil er nog plek zijn! Het liefst nu al, nou dat vind ik een beetje overdreven. Ik wacht de 12 weken in ieder geval nog maar even af. Hoe doen jullie dat?
    Ik ga zo de vk bellen voor een eerste afspraak, lijkt me leuk!

Meiden, een fijne dag vandaag!

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ maja : wij zijn er nog niet uit wat we gaan doen. Mijn ouders willen heel graag 2 dagen oppassen.. superlief! maar die andere dag wil ik onze beeb misschien naar een creche of kinderdagverblijf brengen. Ik ga ons ook nog niet aanmelden hoor. Eerst die 12 weken maar eens afwachten!
    balen dat je zo misselijk bent.. ik ken het! pfff... Ik heb het nog niet zo erg gehad als vandaag.. net wat gegeten, maar heb zo'n gevoel dat dat er niet lang in blijft zitten! Succes..

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja.. hoeveel uur wil iedereen hier trouwens gaan of blijven werken.. vind ik wel een interessant onderwerp! haha.. zelf wil ik graag 20 tot 24 uur blijven werken!

5. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    Hoi!
    Nou meiden over een uurtje heb ik mijn 2e echo bij gyn...poeh ben toch wel weer zenuwachtig..wel goed geslapen!
    Hoop dat alles goed is...

Wat werk betreft:ik werk samen met mijn man in de zaak en kan ook wat werk (administratie) thuis doen!Dus dat scheelt...en mijn ouders en mijn schoonouders willen ook graag oppassen! ;)
    Verder doe ik nog een studie...

Zodra ik wat weet meld ik me weer!

groetjes Esmay

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Heel veel plezier bij je echo esmay! laat snel wat van je horen!

7. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Veel plezier bij de echo, Esmay!

Ik werk nu 20 uur in het bedrijf van mijn ouders. Voor mijn eerste zwangerschap werkte ik fulltime, nu verdeel ik die 20 uur meestal over 4 dagen. Hoe, dat hangt vaak af van het werkrooster van mijn man. Die werkt in de horeca, dus vaak 's avonds en in het weekend. Op die manier kan er altijd iemand van ons bij Norah zijn, en zometeen ook bij de kleine.

8. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Hoi allemaal,

Er werd een vraag gesteld over werk. Ik werk 24 uur als adviseur bij een arbodienst en ik werk mee in onze eigen zaak. Dat wil zeggen dat ik elke zaterdag de boekhouding doe en helaas 's avonds ook nog wel eens werk.

Is allemaal goed te combineren hoor. Op maandag is het papadag want dan is de zaak gesloten en verder 2 dagen oppas. Op zaterdag komt er nog een nichtje oppassen. Het is wel druk en een hoop geregel maar als het lekker loopt dan gaat het allemaal vanzelf. Ik merk wel dat nu je zelf minder fit bent er geen onverwachte dingen moeten gebeuren. Ben even wat minder flexibel :(

Ik zie dat iedereen al afspraken heeft bij de vk. Ik zal zo ook eens bellen voor een afspraak. Geef ik straks wel even door!

Groetjes Martine

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen dames, ik ben net terug van de verloskundige, alles was goed in orde. alleen hebben ze geprobeert het hartje te beluisteren maar helaas zatten mijn eigen aders in de weg daardoor was het hartje nog niet te horen. ik moet volgende week 17-07 terug naar de verloskundige en dan gaan ze het hartje nogmaals proberen te beluisteren(hopelijk met meer suc6) ik was ook een halve kg afgevallen door al het overgeven maar dat kon gelukkig niet z'n kwaad.

liefs kikkert

ps: 17-07-2007 afspraak vk kan in de lijst erbij

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    oja over werk gesproken ik zit momenteel nog in de ww helaas vind ik geen werk. maar vanaf augustus ga ik oppassen op een kindje dus dan heb ik toch iet wat inkomen. maar het liefste ging ik natuurlijk gewoon 20uur werken (voor en na de bevalling). liefs kikkert

11. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Kikkert, fijn dat alles goed was. Jammer dat ze het hartje nog niet konden horen, maar misschien is het gewoon nog een beetje te vroeg. Hopelijk volgende week wel succes!

Gaan jullie zo'n angelsounds apparaat kopen? Ik zit er zelf wel aan te denken, om gewoon 1 of 2 keer per week het hartje te kunnen horen. Ik denk dat dat me een beetje rust zal geven, zeker totdat je het kindje kunt voelen.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goede morgen meiden ik heb nog niet alles bijgelezen jullie zijn al lekker actief!

ik werk nu 4 dagen 36 uur en wil dat straks halveren! en ja opa,s en oma,s willen graag oppassen dus hoeft hier geen kinderdag verblijf te regelen en me mannetje werkt continu dus heel makkelijk te combineren dus waarschijnlijk niet veel oppas nodig!

@kikkert fijn dat alles goed was bij de vk en ja is denk beetje te vroeg om hartje te luisteren bij mij vk doen ze het daarom pas vanaf 12 weken!

13. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    breek even in....

ik heb gisteren een abonnenmentje op KINDEREN genomen en raad eens wat je erbij krijgt?

een angelssound! mocht ik het niks vinden kan ie zo op marktplaats want daar zijn ze erg gewild...

hoop dat ik er zelf veel plezier van mag hebben.

mocht het je ook wat lijken?
    www.zester.nl/kinderen

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bedankt voor de tip meid \:D/

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Over dat werken:
    Op dit moment studeer ik nog en loop 2 dagen in de week stage. dus als de kleine er straks is ook nog sowieso een half jaar. Dan ga ik 1 dag in de week naar school en 2 dagen stage. Als dat goed gaat wil ik als ik klaar ben met m'n studie denk ik 3 dagen werken, dus 24 uur. Of misschien 20 uur, dus 2 en halve dag of de ene week 2 en de andere week 3. Maar eerst maar eens m'n diploma halen!

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ff doorkletsen dan zitten we bijn aan pagina 200! \:D/

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Joehoe! :whistle: Kom op dames! We kunnen het! :)

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik bedacht me net ineens dat het zo leuk is dat we straks allemaal een stuk verder zijn en bijvoorbeeld het kindje beginnen te voelen. Leuk zeg om dat zo samen door te maken allemaal! Van begin tot eind :D
    (haha kom ik nou pas achter..)

19. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    @lieveheersbeestje: Heb meteen een abonnement genomen. Heb altijd al zo'n ding willen hebben maar kwam er gewoon niet van. Dit is een mooie aanbieding. Bedankt voor de tip!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja toch harstikke leuk om alles te delen zo hihihihi

Deel Deze Pagina