Hallo Lianda, Welkom hier! Wat toevallig dat je ook op 6 febr bent uitgereken. Ik ook! Als je naar je profiel gaat dan kun je de code van een banner in het vakje onderschrift zetten. Dan staat de banner steeds onder je berichtjes. Als je via google zoek op pregnancy ticker bijv vind je verschillende sites met banners. Of je klikt op een banner van iemand hier en dan kom je ook op de site met banners. Ik heb ook nog niet echt kwaaltjes maar kan altijd nog komen he. Groetjes, Baby4me
He meiden. Welkom Lianda en Missn! Hier vandaag een goede dag zit lekker in mijn vel. Ook ik werd vanmorgen misselijk wakker. (ben hier zo blij mee weer een beetje bevestiging). Verder voel ik me zo goed dat ik me af en toe zorgen maak of het allemaal wel goed gaat dit keer. Het blijft echt heel spannend. Ik doe deze ronde niet mee met mvm. Heb het de vorige keer wel gedaan tot aan de miskraam, ik vind het ook heel goed. Maar wil nu even zekerheid voor ons zelf en de eerste weken zoveel mogelijk ontspannen zwanger kunnen zijn! Liefs bd
je hebt gelijk BD... ik moet zeggen ik ben zo in de war vandaag... zo bang dat het mis gaat en tegelijkertijd zo blij... zou iemand mij ook op de lijst willen zetten ik ben uitgerekend 14-2--2008 alvast bedankt
hallo allemaal welkom voor de nieuwe mama s en van harte gefeliciteerd.. hier weer een rare dag vandaag de hele dag al een naar gevoel onder in mijn buik echt zeurderig soms ook in de rug iemand enig idee? de moeheid valt vandaag heel erg mee verder heb ik dus nergens last van alleen mijn buik doet gek pff zijn die 12 weken al om wat ben ik jaloers op je bigdream hahahha grapje natuurlijk maar die ochtend misselijk dat wil ik ook wel eigenlijk een keertje liefs wiesje
Hahaha, das dan ook het enige, verder voel ik me zo goed, dat ik me soms afvraag of het wel goed zit.. Dat gevoel in onderbuik en rug herken ik ook. Heb elders op de site gelezen dat het ws de banden van de baarmoeder zijn. Hope so! Spannend he, nog 7 weken te gaan.. Liefs
oh ik heb ook telkens steken in mijn buik en last van mijn rug hoor... daar wordt ik zo angstig van maar schijnt normaal te zijn knuffel
Hallo meiden, de buikrampjes en steken en trekkerig gevoel is inderdaad normaal hoor, is soort bandenpijn door de baarmoeder die groeit! Ik had het vooral vorige week heel erg, sinds gister is het wat rustiger. Behalve dat ik opeens al cup E heb (had C), voel ik me verder best heel gewoon. Beetje moe, maar niet extreem. En misselijk ben ik helemaal niet, soms wat weeeig. Ik ga me ook melden bij MvM, vind het wel een goed doel en ik weet zo al een paar mensen in mijn omgeving die zulke medicijnen nodig hebben om ooit een kindje te kunnen krijgen. Al kan ik me ook goed voorstellen dat je nu even niet mee wilt doen @BigDream. Ik heb mijn ouders en mijn beste vriendinnen wel verteld dat ik zwanger ben. Mijn ene broer en schoonzus weten het ook al, en de andere zie ik dit weekend en dan vertel ik het denk ik ook. Na de MK (die een aantal jaar geleden is) dacht ik dat ik het de volgende keer niet zo snel zou vertellen, maar toen was ik eigenlijk heel blij dat de mensen dicht om me heen hadden meegeleefd en er dus ook voor me waren toen het misging. Nu voelt het ook weer zo logisch om het te vertellen, want het houdt me zo bezig en het is wel fijn dat een paar mensen het weten. En een van mijn vriendinnen is moeder van 3, dus die staat me nu met raad en daad ter zijde, heel gezellig. Dus.........wanneer je het verteld, is zoooo persoonlijk. Maar de angst voor een miskraam is eigenlijk jammer. Als je heel verliefd bent hou je dat toch ook niet geheim tot je zeker weet dat het nooit meer uit gaat? Liefs Amma
Hoe kiezen jullie een verloskundige praktijk? Verhalen van anderen? Telefoon boek? Advies dokter? Liefs Amma (die nu een beker Australian ijs gaat wegwerken, hmmmmmmm)
hee meiden ben ik eindelijk zwanger en ben ik als de doods dat er iets fout gaat of dat ik niet goed getest heb help kan iemand me van die onzekerheid afhelpen ik wil gewoon genieten (buiten die misselijkheid hele tijd)
Had ik vandaag ook hoor meis,dacht vandaag stel dat die testen nu niet goed waren? Ze waren zo licht van kleur,maar toen ik vandaag echt een duidelijke streep zag was die onzekerheid gelijk weg
hoi hoi, ik meld me ook weer. Hier op en top zwanger, mijn buik is opgeblazen, mijn borsten mega groot (ze waren al niet al te klein hihi ) maar nu zijn ze echt groot. Ik moet binnenkort echt op zoek naar Anita's (zw. bh's)! Ik wil ook zo graaaag aan iedereen vertellen maar alleen mijn moeder en mijn zusje weten het tot nu toe en mijn man wil het ook even voor ons zelf houden, maar ik wil er over prateeeeen! Maar goed, nog even volhouden, minstens nog een week en dan ga ik het aan mijn vriendinnen vertellen, langer hou ik het niet vol. Op mijn werk zeg ik het pas na 12 weken! Het komt goed uit dat we over 4 wk op vakantie gaan en als we terug zijn ben ik al 12 wk! Ik heb verloskundige al gebeld en ik mag op 27 juni heen, maar ik hoop dat ik dan heel snel ook voor een echo mag, het is toch fijn als dat ook even voor de vakantie lukt! hebben jullie ook al opgezet buikje? het is toch echt wel te vroeg maar ik heb het wel een beetje...? groetjes, Irmama
Heb ik mijn moeder aan de telefoon, roept ze opeens uit dat er een OOIEVAAR in het weiland achter hun huis loopt! Mijn vader heeft er een foto van gemaakt die hij mij net stuurde. Zijn droge comentaar: deze was een beetje te vroeg Toen mijn broer een kindje kreeg zag mijn moeder ook een ooievaar in het begin van de zwangerschap. Ik zie het als een goed voorteken. Liefs Amma
amma wat grappig dat moet goed zitten hahhah... irmama gefeliciteerd en welkom, ik lees dat jij ook op vakantie gaat, waar ga je heen als ik vragen mag? wij gaan namellijk ook maar we gaan nog al ver en met hett vliegtuig en zo en ik zie nu natuurlijk al weer apen en beren .... hier nog steeds erg onzekertjes voel niks merk niks alleen die ongipijn is er nog steeds... ik ga straks gewoon ff de vk bellen en het uitleggen om 9 uur hebben ze spreekuur en ze zei vorige week dat ik mocht bellen als ik vragen had .... liefs wiesje
Nou hier ook een februari mama! Iedereen heel veel succes/plezier met de zwangerschap! Enne geniet er van!
hey ariel gezellig gefeliciteerd hoor en welkom we hebben al een heeel gezellig groepje....' liefs wiesje
Ja ik zag al dat we inderdaad met een hoop zijn! Gezellig toch? kunnen we lekker met elkaar kletsen! En jij ook gefeliciteerd natuurlijk!
Hallo Amma, Hmmm lekker ijs. Ik denk dat je voor een vk te kiezen beste gewoon eens in je omgeving kunt informeren naar ervaringen van anderen. Ik loop al heel wat jaartjes bij een gyn dus dat is makkelijk. hoef verder niemand meer te zoeken. Groetjes, Baby4me