@Miran34, wat fijn dat de echo goed was! Ik denk dat ik deze keer een pret echo zou willen doen rond de 24 weken. Omdat je toch ook al de 20 weken echo krijgt nu. Met 3d kun je het kindje heel mooi zien, dat is een soort stilstaand beeld dat ze van alle kanten kunnen laten zien. 4d is geen stilstaand beeld, maar echt "live" 3d beelden, alleen gaat het een beetje als een te langzaam afgespeelde film; een beetje schokkerig. Het blijft mooi natuurlijk.
inderdaad en mooi teken hummel. wij willen wel weten wat het wordt. daar zijn we beiden helemaal over eens. bij onze andere 2 kids hebben wij ook een echo laten maken voor het geslacht. we kregen toen nog geen 20 wkn echo. ik heb de kraamzorg in elk geval geregeld en krijg 44 uur. verder gaat alles zijn gangetje. ben minder misselijk gelukkig maar nog niet ehct fit. ik las dat we vanaf as weekend weer heel mooi weer gaan krijgen dus dat is ook weer fijn meiden. ben alweer 10 weekjes vandaag wouw nog 2 te gaan. dan heb ik eindleijk onze eerste echo. voor alle meiden die nog erg misselijk zijn beterschap en een ieder die een echo heeft gehad echt leuk hoor!
hoi hoi, Kan me voorstellen dat sommigen nog even willen wachten met het abonnement. Zou ik bij een eerste ook gedaan hebben maar mijn jongste is 9 maand en daar is het ook super leuk voor vandaar dat ik het toch maar gedaan heb. Even voor het lijstje. Ik kan pas 31 juli bij de vk komen. Wat belachelijk lang duurt dat nog. Ik dacht dat je eerste afspraak tegenwoordig al eerder was ivm evt. onderzoeken enzo. Baal er wel van. Wil natuurlijk het liefst zo snel mogelijk maar helaas.....moet nog even wachten dus.
Goedemorgen dames, We zitten al over de 200, jeetje wat gaat dat hard. Gisteren bij de VK geweest, echt een intake gesprek, veel vragen en info, maar wat zwangerschap betreft natuurlijk geen stap wijzer geworden. Moet morgen bloedprikken inhet ziekenhuis en krijg dan ook een echodatum. Is over 2 weken waarschijnlijk, afhankelijk van hoe vol het programma staat. Nog 2 weekjes wachten dus. Mijn lief wordt ook al ongeduldig, hij was een beetje teleurgesteld dat we NOG 2 weken moeten wachten, hij wil het zo graag al vertellen, maar wil perse eerst een goede echo zien vanwege zijn verleden. We hebben het wel al aan mijn ouders verteld, was eerst beetje bang dat ze afwijzend zouden reageren omdat we nog maar zo kort samen zijn (5 maanden), maar ze waren echt heel blij. MIjn moeder belde gisteren al heel blij op dat ze allerlei babypakjes had gekocht en leuke zwangerschapstruitjes had gezien voor mij, dus dat we maar snel eens samen op pad moesten. wat is ze toch een lieve schat! Zo'n eerste gesprek bij de VK is vind ik wel iets teleurstellend. had verwacht dat ze iig zou proberen al iets te voelen ofzo, maar nee, heb alle kleren aan gehouden. Ze heeft wel mijn bloeddruk opgemeten en me op de weegschaal gezet, en dat was allemaal naar behoren gelukkig. Nou meiden, goede dag vandaag. iedereen die echo's en VK bezoekjes heft vandag veel succes en ik hoop dat iedereen zich goed voelt vandaag! Tot snel, liefs Amsy
Goedemorgen meiden, Ik wil alle meiden die vandaag naar de vk gaan veel plezier wensen. Ik denk aan jullie! Liefs bd
hiero ook! iedereen die naar de vk gaat of een echo krijgt, heeeeeeeeeeeeel veel plezier! Geniet ervan! Hier is tot nu toe de ochtendmisselijkheid weer iets minder..dadelijk toch maar even beschuitjes eten! lekker! Gisteren hebben we een hele goede vriendin van ons verteld dat we zwanger zijn. Ze wist het ook van de vorige zwangerschap. Ze was ook getuige van mijn man bij ons huwelijk in mei en ze kwam gisteren trouwfoto's kijken! Ineens zag ze dus de foto van de echo, ze vond het helemaal geweldig! echt wereldnieuws zei ze.. echt super! Ze houd ook nog even haar mond dicht omdat we eerst de 12 weken door willen zijn.. Dat snapte ze gelukkig goed! Ze vond het super dat wij haar in vertrouwen hadden genomen! Was echt weer een leuk moment.. daarna hebben we het gevierd met friet en snacks... hmm... das niet zo goed..hahaha.. maar wel lekker! Volgens mij wordt het vandaag redelijk weer meiden, dus geniet ervan! weekend wordt ook super, dus dan zal het hier wel heel erg rustig zijn denk ik zo! maar die 200 hebben we gehaald!
Thnx meiden! Ohhh ik ben zo zenuwachtig dat wil je niet weten Maarja over 3 kwartiertjes weet ik meer Tot strakkies! Liefs Angel Ps @ Vivian, ik neem aan dat je Brian bedoeld ipv Brain anders staat er 'hersen' in het engels?
Meiden, veel succes en plezier bij de echo! Vanmorgen viel bij mij de misselijkheid ook mee. Ik heb een half uurtje heel rustig in bed gelegen en een paar crackers gegeten. Misschien dat dat heeft geholpen. Als het bij mij niet erger wordt dan nu, dan is het goed te doen. @Sizzel, wat leuk dat je vriendin het nu ook weet! @Amsy, inderdaad balen dat je nu nog 2 weken moet wachten. Hopelijk gaat de tijd snel. Wel heel fijn dat je moeder zo lief reageerde. Je was toch heel bang dat jullie ouders er niet achter zouden staan?
@ mamanorah: Fijn he.. niet misselijk zijn...hahaha En wij eerst maar klagen dat we nergens last van hadden! nou meiden die misselijk zijn.. ik heb echt met jullie te doen! pfff... wat moet dat zwaar zijn.. Ik ben nu al weer zenuwachtig voor de echo van dinsdag.. dadelijk is het niet goed, klopt er geen hartje meer.. Ik haal de gekste dingen in mijn hoofd.. Nou ja, ik zal moeten afwachten... nog zenuwachtiger worden!
zo net even een afspraak gemaakt voor de pret echo,en maar meteen voor de nekplooimeting gedaan.blij dat dat ook weer geregeld is.het misselijkheid begint hier ook al iets af te nemen naar mijn gevoel, daar ben ik best wel blij om. dames die vandaag een echo hebben heeeel veel plezier en geniet er van
@Mamnorah: dank je voor je lieve reactie. Ja klopt, wij zijn nog maar 5 maanden samen en ik ben enig kind dus mijn ouders zijn nogal beschermend op die manier. Ze schrokken natuurlijk wel even, maar na onze uitleg begrepen ze het goed en zeiden ze dat als wij er gelukkig mee zijn dat zij dat ook zijn. Alle echo-meiden succes nog, we willen alles horen hoor, over de prachtige kloppende hartjes! Sizzel en Mamnorah: ook fijn dat jullie je beter voelen vandaag
@ sizzel meid probeer je zelf niet gek te praten he! De vorige keer was alles goed en deze keer zal het ook vast een mooi kloppend hartje zijn wat je ziet. sterkte meid, maar het komt goed
Februari 2008 mama's 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje Simba 27 jaar, 1e kindje irisje .....jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje 2 feb Leonie1980 27 jaar, 1e kindje kikkert 20 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 26 jaar, 1e kindje Mrijn 35 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje KristaB...jaar, ...kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje sjaantje 26 jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje 10 feb MissN 17 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje 11 feb ichtus 27 jaar, 3e kindje Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje fempje, 23 jaar,1e kindje 12 feb bultje, 22 jaar, ...kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje 14 feb lin1984, 22 jaar, 1e kindje Amsy 32 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Kiz 30 jaar, 2e kindje Lis 23 jaar, 1e kindje maja82 25 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb daantje86 20 jaar, 2e kindje Silvia83 24 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1e kindje 21 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Talleke, 24 jr, 1e kindje Marsshi, 34 jaar 1e kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje Ntombi, 26 jr, 1e kindje Boney, 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Mama33, 33 jaar, 3e kindje 28 feb Daisysanchez, 32 jaar, 1e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje 1 maart Zico, 35 jaar, 3e kindje (verwacht eerder te bevallen!) Agenda Juli 12/7 Tamaraatje 2e echo 9.15 12/7 Leonie1980 : 3e echo 11.15 12/7 Angelinaz 1e echo 10.45 13/7 ichtus 1e echo 13/7 Lis 1e echo 13/7 Diaantje78 1e echo 10.50 16/7 vivian 1e echo 16/7 dolfijn81 intake vk 16/7 dwazie1989 2e echo 17/7 sjaantje intake VK 17/7 AngelinaZ afspr vk 17/7 sizzel 2e echo 09.00 17/7 MissN 2e echo + intake 10.30 17/7 Baby4me 2e echo 17/7 Kikkert nekplooimeting (echo!) 17/7 Kikkert afspraak vk 18/7 Anieteke intake vk 19/7 pipi24 1e echo 19/7 Tamaraatje 2e gesprek VK 20/7 Daisysanches intake vk 20/7 Jollie echo controle gyn 23/7 daantje86 termijnecho 11:30 23/7 Sizzel intake vk 23/7 Mom2bofnie 2e echo 24/7 BigDream vk 09.00 24/7 Wen26 1e echo 24/7 Boney 2e afspraak vk 24/7 MamaNorah 2e echo 12.30 uur 24/7 Mrijn intake vk 24/7 Esmay nekplooimeting (echo!) 25/7 Mrijn 1e echo 26/7 Wen26 intake vk 26/7 Hummel intake vk 26/7 Talleke intake vk + 1e echo 26/7 Lianda eerste echo om 11:15uur 30/7 daantje86 vk 13:40 30/7 Lianda 2e vk bezoek 08:30uur 31/7 vivian conrole vk 31/7 baby4me nekplooimeting Augustus 1/8 Meiske74 2e echo 1/8 Maja82 echo 13.40 uur 6/8 Zico 1e echo 7/8 Twins 2e echo 8/8 Maja82 intake vk 9.45 uur 13/8 Joma 2e afspraak vk
Heej meiden, Hahaha geeft niks hoor Sizzel, dat ben ik ook iedere keer bij jullie. Maar het was prachtig, tranen biggelden over me wangen daar. Hartje klopte goed (die van mij ook trouwens haha die klopte er zowat uit van de spanning) Ben precies 8 weken vandaag, dus de nieuwe bevallingsdatum schuift 1 dagje op naar 21 februari. Ben zo blij dat alles goed gaat. Liefs Angel Ps foto staat er al in