Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :) :) :)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo he he! mannetje is de douche uit :) ik ben ff douche mischien knap ik beetje op en hoop dat ik dan weer beetje lucht heb! alleen door je mond kunnen ademen is ook zo vermoeiend en krijg je droge strot van :rolleyes:

ben douche tot zo!

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou meiden , ik ben ook weg ,
    even t huishouden doen , en daarna de laatste boodschappen doen .....

spreek jullie straks vast nog wel ,
    voor de meiden met een avondplanning , geniet er van en hou het rustig :)

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dan ga ik ook, de kooi schoonmaken en in bad. Tot later.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees AB moet binnen 48 uur werken. Als je dan echt nog niks merkt, dan moet je ff aan de bel trekken. Wat heb je voor AB als ik vragen mag?

En over de afkortingen en medische termen: Ik moet ook vaak op m'n woorden letten. Anders zou ik hier ook met woorden smijten die echt vaktermen zijn. Maar voor mij is dat zo normaal.
    AB is er ook zo 1 idd.

6. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Lieve meiden,

Bij mij gaat het goed. Wel doet die navelbreuk erg pijn, maar Ukkie doet het nog steeds prima!

Ik hoop dat het met MissN ook goed blijft gaan en haar baby nog even blijft zitten!
    Dees heeft het ook even benauwd gehad las ik!

En verder iedereen die ik gemist heb...tsjonge sinds mijn laatste bezoek zijn er honderden berichten bij gekomen....sterkte met de laatste loodjes!

Hier in ieder geval voor iedereen dit eigen fabricaat kerstwens!

Liefs Anita

7. 40plusmama

Ik heb Nitrofurant 50mg 4x daags 1 capsule gekregen.

Haha, ik was weg had ik gezegd, niet dus, was nog even een spelletje aan het doen. Kan me niet zetten tot de kooi maar moet wel zo beginnen omdat we om 14.30 echt weg moeten naar de echo.

8. 40plusmama

Lastig Anieteke, die navelbreuk maar gelukkig doet je ukkie het goed.

Jij ook fijne kerstdagen, leuke banner.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik las het Dees, was alleen te snel met reageren
    En ik ben hier soms ook niet weg te slaan. Dan druk ik voor ik weg ga nog een keer op f5. En dan zijn er weer nieuwe berichten. Ja, dan kanik toch niet weg...

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen, hier ook nog niet alles gewassen hoor. Ik heb 1 was gedaan met molton onderleggers en met luiers. En die zijn ook gestreken.
    De rest moet ik allemaal nog doen. Ik ga daar na de feestdagen wel eens mee beginnen hoor. Moet alle kleertjes nog uitzoeken op maat enzo.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En er staan idd soms hele rare advertenties onder aan de site. Heb het ook wel eens gemeld. Toen stond er een advertentie voor afvallen met HCG....
    Beetje dubbel. De meesten hebben het nodig om zwanger te worden als het niet lukt en dan staat er een advertentie over afvallen met injecties met HCG.

12. 40plusmama

Dat komt omdat die advertenties worden getriggertd door woorden die in de berichtjes staan.

Mgoe, ik ga nu écht beginnen aan de kooi en dan maar douchen. Badderen red ik al niet meer :) .

Bye bye

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier lekker ff lang onder de douche gestaan! heerlijk! ik heb helemaal geen trek maar moet zo toch nog ff een botherham eten!

@anieteke fijn dat met je ukkie alles goed is! en bale van die navelbreuk! ook fijne dagen gewenst

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bey bey succes met de kooi en straks bij de groeiecho!

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Weet ik dees, heeft Lotte me toen uitgelegt. Ze hebben daar geen invloed op. Wel kunnen ze advertenties verwijderen die bv onpasselijk zijn. Maar dan moeten wij dat wel melden. Hun zien ook niet alles.

16. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Lieve meiden, Ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen toewensen!

Liefs bd

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh mag niet vergeten om nog in een potje te pissen !zou echt iets voor mij zijn om te vergeten :oops: moet straks naar de vk!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @bigdream meid ook fijne dagen hoe is het met je?

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zo.. weer terug. Toch snel of niet! Viel me 100% mee! tis wel wat drukker natuurlijk, maar niets abnormaals!
    Wij komen de feestdagen wel door hoor!

@ Dees! haha..schoonloeder komt..hihi.. ;) Veel succes bij de groeiecho! tot straks!

@ Anieteke.. balen zeg dat je zo'n pijn hebt! in ieder geval vanuit hier ook hele fijne feestdagen!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo dat heb je zeker vlot gedaan lekker hoor ;)

Deel Deze Pagina