Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    boney, je moet er een .avi bestand van maken en dan heb je een speler nodig waar je stukjes uit kunt knippen, is best even lastig.
    Ik zal even kijken of ik iets handigs kan vinden

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ey dames , ben ik ok weer :)

even vraagje he , miss n , is die van de 1 of 2de in verwachting , weet iemand dat ?

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo, ben ik weer.

Luuk lag keurig op schema en voor het eerst sliep hij eens een keer. Ze kon daardoor zijn bovenbeentje niet meten want hij lag helemaal opgekrult. Maar het buikje en hoofdje waren belangrijker om te meten. Met het bovenbeentje erbij kon ze een schatting maken van het gewicht wat nu niet kon. Hij lag nu met zijn kontje links, gisteren nog rechts. Hij gaat dus heen en weer tussen links en rechts. De baarmoedermond heeft ze ook nog even gemeten en die was nog netjes 3 cm. Dit deed ze omdat ze dat hadden gevraagd op de verloskamers omdat ik nog steeds vaak harde buiken heb. Maar goed, het zit nog potdicht dus ik hoefde niet langs op de verloskamers.

Net spruitjes schoongemaakt en manlief heeft aardappels geschild dus jullie kunnen we raden wat we eten straks.

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ownee ik weet t al :) toch hendig die lijst

5. 40plusmama

Hoi hoi

Van de eerste volgens mij. Hoezo?

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    fijn dat alles gewoon in orde is meisje :)

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou uhm de broer van de broer van ron en daar t meisje van is ook in verwachting , en is op 1 feb uitgeteld van de 2e , is ook gister avond op genomen in t zieken huis met weeen , en kreeg ook weeen remmers, daar zijn vanmiddag de vliezen van gebroken en heb nu 5 cm ontsluiting , t verhaal leek zo op dat van missn , vandaar mijn vraag :)

8. 40plusmama

Ooh ja, was net ook weer zo'n snuggere opmerking van een assistent op de verloskamers. Op de poli vroeg ik aan 1 van de verpleegkundigen hoe lang het zou duren voordat de harde buiken af moesten nemen. Ze belde naar de verloskamers om het te vragen en ik kreeg de telefoon in mijn handen met aan de andere kant de assistente die dienst had op de verloskamers. Ik leg het verhaal van gisteren uit zegt ze: ja maar u moet wel rustig aan doen hè! :confused: Ja duhuh, DOOS, ik moet voor een groeiecho en die komen ze echt niet thuis maken. Gut wat een stomme opmerking van iemand die arts wil worden zeg :(

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahaha , ja das idd een slimme opmerking :)

10. 40plusmama

Ooh, nou gelukkig voor MissN is dat iemand anders dus. ;)

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja hoor net dat ze is bevallen van een jongen

12. 40plusmama

En alles is wel goed?

Op een ander forum waar ik zit is er iemand opgenomen met weeën die 28 weken was. Ze hopen het zo lang mogelijk te rekken. En van een ander blijkt hun kindje van 24 weken te zijn overleden in haar buik :(

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    we horen zo meer. ze zijn even snel naar t ziekenhuis,
    en oe bah , zou der niet aan moetten denken :(

14. 40plusmama

Nee inderdaad, als ze vroeg komen is er toch wel wat paniek.

Wij hadden het net met de echoscopiste over dat ik een gevoel heb dat ik de 21ste januari ga bevallen. Zou goed kunnen zegt ze hoor, qua termijn heel netjes. Dat is al over 4 weken he, zei ze. Ik schrok me rot, 4 weken :confused: :confused: , inderdaad, wat snel!

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja snel he ,
    ik ben over 5 weken en 4 dagen uitgeteld zit ook steeds te denken , wwwooooowwww wa gaat t snel hahaah

16. 40plusmama

Als je ook in de andere lijsten ziet hoeveel er daar ineens geboren worden gaat het zo opschieten voor ons nu.

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja het gaat heeeeeel snel :)

18. 40plusmama

Ben jij bang voor de bevalling? Ik bedoel, voor de pijn enzo? Ik niet zo eigenlijk, ik laat het maar gewoon komen....

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nee ben er niet bang voor , :)
    heb wel zoiets van , jeej die ontwetendheid , dat vind ik wel vervelend, want je kent of herkent niks , maar voor de verder rest laat ik het over me heen komen :)

20. 40plusmama

Toucheren ken ik inmiddels al wel en dat was geen pretje kan ik je zeggen maar vergeleken bij de rest zal het wel kinderspel zijn :)

Deel Deze Pagina