hey meiden ja lekker warm ppfff eigenlijk mogen we niet klagen he, we willen toch zomer?ja maar we klagen allemaal he hihihihihihihihih zo ik hoop dat ik vanacht kan slapen! wie niet!ik heb al voor de 2e avond als ik zit savonds zo,n lage rugpijn trek beetje door naar onder richtig billen klinkt het iemand bekend? @vivian en dwazie succes morgen met de echo geniet ervan! en denk aan jullie!en wachten hier op het mooie nieuws!
hallo lieve meiden wat lief al die racties op onze komende echo... super ik ben ook heel benieuwd... ben vanf gister ook weer ziek... tig keer overgegeven baal ik echt van... ook heb ik last van pijn bij mijn middenrif... lijkt mij geen bandenpijn toch? herkent iemadn dit? vivian heel veel plezier morgen bij je echo hopelijk voelt iedereen zich goed knuf
Dat had ik ook dat ik om het kwartier moest spugen, zou dat niet komen door de bewegingen als je moet braken zeg maar? Liefs Angel
Ik ga er even een weekje tussenuit.. daarna echo! Ben benieuwd. Hoe verder de vrucht zich aanlegt/ ontwikkelt t/m de 12e week hoe minder kans natuurlijk op een miskraam. Maar.. pas na de 12e week is de aanleg voorbij en hoeft het alleen nog maar te groeien. Dan pas zegt mijn verloskundige dat we ons niet echt zorgen hoeven te maken. Daarvoor blijven ze benoemen dat je nog niets uit kan sluiten. Tja, ik denk er niet te veel aan. Ik zie het volgende week maandag wel op de echo. Willen jullie duimen voor mooi weer? Ga zeilen en kamperen met mijn werk. Fijne week!
Goedemorgen meiden! @Mom2bofnie, een heel fijne week en ik ga voor je duimen naar de echo toe! @Dwazie, wat rot dat je weer zo moet spugen, ik hoop dat vandaag alles goed maakt! Voor alle andere meiden een fijne dag! Liefs bd
hey meiden. alweer 9 weken vandaag. nog een week en dna krijg ik weer een echo. ga zo eerst ene paar dagen weg zie jullie zaterdag wel weer, meiden veel plezier deze week met de echo .
Goede morgen allemaal, @Dwazie en Vivian, hopelijk hebben jullie prachtige echo's! Dwazie, rot voor je meid, dat je je weer zo misselijk voelt! @dolfijn, succes bij de VK Even een duit in het zakje doen over de MK discussie. Ik ben er zelf ook heel bang voor, maar denk toch dat Nika helemaal gelijk heeft, je leest zoveel verhalen bij mensen waarbij het fout is gegaan dat we onszelf helemaal gek maken met het idee dat het mis zou kunnen gaan, zo erg zelfs dat we soms niet eens kunnen genieten. Ik heb dat ook zo sterk namelijk. En het gekke is, als het gebeurt gebeurt het zonder dat we er ook maar iets van invloed op kunnen uitoefenen. Het is een beschermingsmechanisme van de natuur om te voorkomen dat er babytjes geboren worden die geen overlevingskansen hebben. Eigenlijn heb je ook helemaal niets aan statistieken, kansen groter of kleiner dan 5% zeggen iets over groepen en zeker niet over individuen. Het enige wat we kunnen doen is lekker genieten en positief blijven en elkaar vooral niet gek maken. Per slot van rekening lopen er vandaag de dag 7 miljard mensen op deze aardbodem, en die zijn allemaal ter wereld gekomen na een succesvolle zwangerschap Tja meiden, ik denk dat we er gewoon voor moeten gaan dat alles goed komt en zo niet, dan heeft de natuur ons ongeboren kind voor een lijdensweg behoed. Meiden, heel veel succes vandaag weer. Hoop dat iedereen zich super voelt vandaag! Jammer van het weer trouwens, het regent hier en onweert als een wilde, gelukkig zit ik lekker binnen Liefs Amsy
Ik ben het helemaal met je eens amsy! Maar wat wel vaak vergeten wordt is dat wanneer je het zelf al een keer eerder hebt meegemaakt het wel nog zo in je achterhoofd zit, dat die eerste 12 weken gewoon heel erg spannend blijven, hoe dat je het ook wend of keert.. Tenminste.. dat merk ik heel erg goed.. Mijn vorige miskraam ben ik echt nog niet vergeten, dat zit nog heel vers in het geheugen! Maar ik hoop echt voor iedereen hier dat we het mooi samen gaan rooien tot februari en dat we dan allemaal super mooie en lieve kindjes vast mogen houden! Daar gaan we voor met zijn allen! Hier is het trouwens nog super mooi weer! Zou pas misschien tegen de avond een bui komen. Vandaag nog 30C! heerlijk! (die airco die Angelinaz voorstelde is nog niet zo'n slecht idee!)
oja.. vivian! Je hebt je echo al gehad! Hoop dat alles goed is meid! Wacht hier met smart op nieuws van je!
yep.. das inderdaad van het spugen! Je middenrif moet elke keer zo de klappen opvangen dat je min of meer spierpijn daarvan krijgt.. Nu maar hopen dat het overgeven snel stopt! liefs Sizzel
hey meiden, Hier ben ik ook weer even, druk weekend achter de rug! we zijn naar de beekse bergen geweest en hebben een super dag gehad. Het vervelendste was alleen dat ik constant echt hevige buikkrampen krijg die ook weer wegtrekken hoor maar ze komen toch wel vaak terug op een dag. En ik kan helemaal niets eten want na 2 happen zit ik al weer vol dus ik spreid het maar wat meer over de dag. Maar hebben meer van jullie van de hevige buikkrampen? ik maak me er verder niet druk om hoor aangezien mijn buikje gewoon vrolijk door groeit
@ de dames die vandaag een echo hebben heeeeeeeel veeeeeeeel succes..ik denk aan julliee... Morgen mag ik me ukkie weer ff zien..:d Spannendd....
Ik heb toch maar even naar de VK gebeld voor de zekerheid. Maar als het zo blijft is het waarschijnlijk gewoon bandenpijn. Als het erger wordt kon ik weer bellen voor een afspraak. dus maar eventjes afwachten.
Goedenmiddag, ben even bij mijn ouders om te lunchen. Hele ochtend zooo misselijk, gelukkig niet overgegeven op mijn werk. Dat gaat deze zwangerschap een stuk beter dan bij mijn vorige. Toen zat ik elke ochtend en avond en als ik alleen maar eten rook al boven de wc-pot. Tot nu toe 2 keer overgegeven, afgelopen donderdag en gisteren. Hoop dat deze fase gauw voorbij is. Verder doe ik sinds 1,5 week mee met moeders voor moeders. Zijn er meer die hieraan meedoen? Soms best wel lastig als je al zo misselijk bent. Die potten stinken zo. Maar het is voor een goed doel. greetz missdroppy
Ja, ik doe er aan mee. Maar ik hoef nu even twee dagen niet . Ze hadden beloofd twee kratten te bengen, maar er stond er maar een. Ik heb nagebeld, maar ze zei dat ik het maar met die ene krat moest proberen, omdat ze tekort hadden. Nou ik heb alle vier de flessen proppievol, en dat inclusief werkdagen... (En zij maar zeggen dat je op een werkdag de flessen niet volkrijgt, nou echt wel dus... ) Morgenmiddag krijg ik nieuwe.. maar goed, vandaag en morgenochtend hoef ik die geur niet te ruiken... bah, wat stinkt dat... ale:
hallo meiden het was weer een super echo zo lief dat kleine hartje en mijn uk was zo beweegelijk schoppen en aan het slaan niet te geloven zo lief mannetje vond hetook geweldig was wel ff raar uitwendige echo even iets beter kijken dan bij inwendig haha dit was voorlopig ook weer mijn laatste nu op naar de 20 weken echo. @dwazie meid ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt en hoop dat je net zon super echo hebt gehad als ik meid.
Hey Vivian Gefeliciteerd met je goede echo meid! Super! En ik kan me voorstellen dat je mannetje het helemaal geweldig vond! Nu lekker gaan genieten! Mijn mannetje is zich ook al helemaal aan het verheugen op morgen.. Hij is alleen wel heeeeeeeeeeel erg zenuwachtig, bang dat er iets niet goed is..! Kuz Sizzel
Heeej vivian... Wat fijn dat alles goed is..! Nu dan lekker gaan genieten meis.. Ik en mijn mannetje zijn ook aardig zenuwachtig voor morgen...haha.. Fijne dag allemaal..
oja.. missN, wij hebben morgen samen de echo ja.. haha.. wask alweer vergeten! Gezellig! hoe laat moet jij bij de gyn of vk zijn?