ja mijn moeder ook , begon bij me moeder om 6.00 uur , en om 14.10 ben ik geboren , dus viel ook reuze mee
Ik ga koken en eten en even hangen. Dan nemen de harde buiken vast wel wat af. Misschien tot strakjes en anders een fijne avond allemaal.
zoo hier vanmiddag vk geweest alles was goed! moet alleen toch voor groeiecho omdat ze nou niet kan voelen of ik veel vruchtwater heb of dat het kindje aan de grote kant is! vindt toch wel spannend ,ook om je beebje weer te zien! weet van de 20 weken echo dat ik ruim vruchtwater had en van de pretecho met 26 weken dat kindje 2 weken voor liep! en mijn baarmoeder had toen ook een groeispurt gemaakt en 2 weken geleden was weer precies als hoort en nu weer groeispurt! dus we zullen zien!
ow meisje das goed te horen dat alles in orde is , en wat die echo betreft , misschien is der niks aan de hand en je mag je beebje weer een keer zien haha
nee is ook alleen om te kijken of ik veel vruchtwater heb of groter kindje, maar blijf toch spannend he
nou ik ging vanmiddag slaappoging doen was zo moe! lig ik gewoon ruim 3 kwartier in bed wakker van de moe heid denk ik! ben maar weer gaan douche is ook ontspannend!
Dees,fijn alles helemaal goed op schema. Toch wel fijn dat je zo streng onder controlle staat! Joma, jij ook weer goedgekeurd! En een extra echo is natuurlijk nooit weg. Ik heb er een op 21 januari is in Spanje normaal om nog een echo te laten maken rond de 36 weken. Mystery Gefeliciteerd met je neefje (kan ik het zo noemen?) hopelijk is alles goed, is toch nog wel erg vroeg ! Ik heb echt een heel droge huid bij mijn borsten sinds een paar dagen,net zo'n oma velletje bah bah. Ik smeer het maar vaak lekker vet in maar hoop dat het niet iets blijvends is. Verder ga ik vanavond niks bijzonders doen, ben alleen thuis, val waarschijnlijk voor een filmpje in slaap want ben kapot, vriend komt rond 22uur thuis want moet werken. Merry X MAS !
Hoi Hoi allemaal Zo, ben weer in het land van de levenden. Ik was zo moe om uur of 3 dat ik even uurtje wilde liggen. Ben op bed gaan liggen en aan Peter gevraagd of hij me na een uurtje wakker wilde maken. Schijnt dat hij half 5 bij me is geweest. Nou, niks gehoord. Word ik half 6 wakker. Nu maar hopen dat ik niet te lang heb geslapen, anders ben ik vanacht weer zo wakker. Zitten nu aan een restje eten van gisteren. Morgen zijn we samen en gaan we chocolade fonduen. Mmmmm.... Wij zijn allebei chocolade liefhebbers (wie niet...) dus dat word smullen. Voor het eerst dat we het doen. 2e kerstdag gaan we bij mijn ouders gourmetten. Heb ik ook veel zin in. Altijd gezellig. En m'n ma maakt dr altijd wat lekkers van. Vanavond heel de avond lekker samen hangen. Expeditie Robinson kijken. Fijne kerst avond allemaal.
Goedekerstavond allemaal Heb ff terug gelezen en zal eens kijken wat ik allemaal heb onthouden. Natuurlijk het nieuws van MissN Ben er wel een beetje van geschrokken. Hoop dat alles goed gaat en blijft gaan met haar en haar prinsesje. Verder las ik wat over de kleren enzo wassen. Ik heb dat toevallig gisteren wel gedaan, zodat alles lekker fris gewassen in de kast hangt/ligt. Moet het alleen nog "ff" strijken pfff Heb ook gelijk even de stof van de wieg in de was gedaan en als ik dat weer terug heb gedaan dan gaat er een zak over heen zodat het geen stof aan trekt. Oja ik weet natuurlijk niet of alle kraamhulpen hetzelfde zijn, maar mijn kraambureau zei dat ze als eerste alles van het bedje aftrekken en het dan gelijk weer opnieuw opmaken met schone spulletjes. Dit omdat de meeste mensen het bedje opgemaakt hebben en dat er dus al een aantal weken op ligt, met gevolg dat het dus een boel stof aantrekt. Dus ik ga er voor de sier maar wat anders op leggen zodat ze dan wel onder de spulletjes ligt die ik in gedachten had @Mystery: De broer van de broer van Ron? Dat zijn dan toch 2 broers van Ron? Maar in ieder geval gefeliciteerd meid. Hier vandaag de VK geweest. Heb weer bloedarmoede, dus mag weer aan de staaltabletten :S Heb ook cranberry pillen gekocht, ivm met harde buiken na het plassen. Was er van overtuigd dat ik een blaasontsteking had, maar de test zei van dus van niet. Verder ligt de baby nog in de zelfde houding (onvolkomen stuit). Nu is het even wachten, of ze zichzelf nog gaat draaien. Over 2 weken heb ik weer een afspraak en dan gaat de VK bekijken wat te doen mocht ze nog zo liggen. Waarschijnlijk krijg ik dan een echo in het ziekenhuis en gaan ze baby goeddraaien. Maarja dat zien we over 2 weken allemaal wel. Verder wil ik meteen iedereen een fijne kerst toewensen! Tot na de kerstdagen, want het zal me denk ik niet lukken om tijdens de kerst op het forum te komen. Heel veel liefs, Angel
Oja, was plaatjes aan het zoeken voor een kerstwens voor jullie en ik vond me toch een grappig plaatje! Maarja voor dat jullie denken dat ik jullie een "cavia"kerst toewens, had ik toch maar voor een ander plaatje gekozen hahaha http://www.kattenspul.nl/archief/dinges%20kerst.jpg
hello dames... Ten eerste en alvst.. een HELE FIJNE KERSTDAGEN gewenst voor iedereen.. Ben een paar daagjes niet geweest, maar was echt kapot.. Door het gedoe van mijn moeder enzo.. Ze is vandaag geopereerd en haar teen hebben ze meteen kunnen verwijderen.. wel gunstig want nu hoeft ze waarschijnlijk niet nog een keer en is ze zelfs misschien met oud en nieuw weer thuis herstellende.. Das toch wel fijn nieuws..een superlast minder op de schouders..Toch heeft die stress er flink ingehakt.. veel harde buiken, huilbuien en scheldpartijen (klinkt erger dan het is) met gevolg en een rug die aanvoelt als een rietje..au au auw.. Maar nu ff 2 daagjes rust. VaNAvond doen we niks en morgen ook niet veel buiten familiebezoek en lekker eten na.. Genoeg over mij.. heb een paar pagina's bijgelezen..MissN.. sjonge toch wel weeen.. bah zeg.. hoop maar dat die remmers helpen..! Kleertjes wassen. ga ik ook nog doen deze week.. Hier halen ze niets van het bedje af, maar ze vragen wel om het te gebruiken beddengoed pas zo laat mogelijk op het bedje te leggen.. Dees.. Fijn dat het goed ging bij de vk.. tis wel een draaiertje die luuk van jullie..haha.. en wat een dumbo bij de verloskamers zeg met zo'n opmerking.. Mystery..hoop dat het goed is met beebje dat net geboren is.. Dwazie.. en bedankt voor die BINGO tip.. ben helemaal verslaafd..hahahaha euh.. de rest ga ik zo even terug lezen hoor.. kuzzz
Ik ben er ook weer even! Allereerst: Iedereen heel prettige kerstdagen! @MissN, Sterkte meid. Hopelijk kunnen ze de weeen stoppen en blijft de baby nog een paar weekjes binnen. @Dees, Wat een opluchting dat het bij jou allemaal nog potdicht zit. Hopelijk slaan de AB gauw aan. @Ichtus, knuffel voor jou meid. Hopelijk is je moeder gewoon lekker thuis met oud en nieuw. Ik kan me goed voorstellen dat het allemaal heel veel stress voor je geeft. Doe het maar lekker rustig aan met kerst. Over kleertjes wassen: ik heb nog helemaal niets op orde. Kleertjes zitten nog in dozen, de babykamer staat nog vol met van alles, ik moet nog een leuke kast kopen voor op de kamer, we meoten nog een naam verzinnen, en het geboortkaartje is in de maak bij een ontwerpster. Maar ja, we hebben nog wel even. Hier ook rugpijn. En de harde buiken blijven ook. En volgens mij is de kleine nog verder ingedaald. Bij de vorige controle lag ze "bibi", beweeglijk in bekken gang oid. Volgens mij ligt ze er nu helemaal klaar voor. Ik voel sinds vandaag zo'n druk op mijn bekkenbodem. Wel erg vroeg voor een tweede. Ik dacht dat ze bij een tweede pas heel laat gingen indalen. Bijna tijd voor All you need is love.... Ik ben alleen vanavond. Man moet werken (morgen ook), maar de beide kerstdagen zit ik bij m'n ouders. Een beetje een rustige avond vind ik wel lekker eigenlijk. Liefs, MamaNorah
hey hey , ben ik weer , was een snel avondje gourmetten heb al een paar uur last van hoofdpijn niet fijn ,... is trouwens lang geleden , hoofdpijn , is er nog iemand hiero ?