Pfff All you need moet je echt niet kijken als je zwanger bent, alleen thuis bent en ook nog eens een buitenlandse man hebt die je eerder ook met kerst moest missen omdat ie nog in z'n thuisland zat.
Zo te zien heeft iedereen een gezellige avond gehad. Er is hier verder niemand geweest. Ik ga nu ook naar bed. Ben nog best wel wakker... Komt van m'n middag dutje van vanmiddag. Maar we gaan toch proberen te slapen. Fijne dag morgen met familie, vrienden en beebs natuurlijk. Liefs Boney
Goeiemorgen Als eerste vrolijk kerstfeest allemaal jeetje het is nog megavroeg en lag pas om 1 uur in bed maar ik werd net wakker van honger dus dacht ff wat eten en drinken en dan weer snel mijn bedje in, maar goed dat ik smiddags nog altijd een dutje doe. @joma fijn he om weer goedgekeurd te zijn @dees ook jou echo weer goed altijd fijn om te horen doe maar lekker rustig aan met de feestdagen, ik las trouwens dat je dezelfde ab had als ik laatste keer moet zeggen hebben goed geholpen hoop dat ze dat bij jou ook doen @kleertjes wassen ik heb van het weekend alles gewassen het hangt nu in de garage te drogen en laatste machine hang ik straks op voor ik naar pap en mam ga en dan kan ik volgende week xtje lekker op mijn gemak strijken en de rest van babykamer inrichten (als ik de tijd krijg ) @missn hoop dat we snel bericht krijgen dat alles goed gaat steek iedere dag kaarsje voor haar aan. Voor degene die ik vergeten ben niet persoonlijk hoor maar lig half te slapen achter de pc dus ga snel weer naar bed.
Zo gelukkig vannacht wat beterder geslapen! en heb me goed gedaan! nog wel lekker goed verkouden enz,maar zit allemaal wat losser na de zoutoplossing die ik gehaald heb! ik wordt zo opgehaald door mijn zwagertje! en dan gaan we naar zijn oom en tante, waar all familie is! en mannetje moet werken tot 15 uur en komt gelijk uit zijn werk! fijn dat ik opgehaald wordt hoef ik lekker niet dat stuk zelf te rijden en vanavond zijn we dan gewoon met 1 auto terug! ook fijn! Dus ben lekker de hort op vandaag! allemaal Prettige dag en uhmm... geen ruzie zoeken he hihihi het is KERST!
Nou ben er vandoor! Nog geen nieuws van MissN? Meid ik denk aan je en hoop dat de weeenremmers helpen en dat je beebje nog ff blijf zitten! En de kerst in het ziekenhuis is ook niet alles, ik hoop dat je naar huis mag als alles goed is! Maar zal aan je denken!knuffffffffff Merry Christmas ! Kom af en toe wel mobiel spieken of er nieuws is! doei doei ben er nu vandoor! TOEDELSSSSSSSSSSSSS
Buddynieuws!!!! Berichtje van MissN: Ik lig nog steeds in het ziekenhuis maar voel me perfect! Hoop dat ik straks naar huis mag. Bedankt voor jullie lieve woorden. Liefs, MissN Einde buddynieuws
Hier tot 6 uur heerlijk geslapen en daarna vond Luuk het welletjes. Hij heeft wel zo hard liggen trappen dat ik het gevoel kreeg dat het hele bed mee bewoog. Olaf heeft het gevoeld en die schrok er ook van. Tussen 6 en 7 had ik de 10 bewegingen al te pakken . Rond 8 uur werd hij rustig en kon mama nog een uurtje slapen. Om 12 uur komen mijn ouders en die halen dan nog even een stofzuiger en dweil door het huis. Rond 2 uur komen mijn schoonouders en gaat het kerstfeest beginnen. Ik hou me vandaag maar rustig (zover als dat dat lukt) en hoop de dag door te komen zonder al te veel harde buiken.
@dees en joma veel plezier meiden ik ga me ook zo maar eens douchen en aankleden moeten om 12 uur bij pap en mam zijn heerlijk hoef ik nergens voor te zorgen wel fijn vind ik dat. @missn meid fijn om te horen dat je je al stukken beter voelt hebben de kaarsjes misschien geholpen zal evengoed aan je denken met de kerst. En voor iedereen een hele dikke knuffel!
Hey meiden, Ben er ook nog ff. Lees net buddynieuws van MissN, lag ze in het ziekenhuis? Wat is er aan de hand? Zal zo es teruglezen. Dit is dus wel goed nieuws van haar begrijp ik, dat is fijn. Ben zelf weer flink ziek geweest, lijkt wel of het nooit ophoudt. Deze keer buikgriep, vooral flink overgeven en misselijk dus. Zo balen. Maar gaat vanaf nu wat beter, heb m'n 2 beschuitjes er nog in zitten Ik heb werkelijk alles al gehad wat er rond gaat qua virus, zo maf. Meiden, allemaal een heeeeele fijne kerst vandaag! Hoop dat jullie je allemaal een beetje goed voelen, zo niet, dikke knuffel! En anders ook een dikke (kerst)knuffel Xxxxx
Goedemorgen allemaal Allereerst natuurlijk allemaal een hele fijne kerst gewenst. Hier vanacht lekker geslapen... Werd uitgerust wakker vanmorgen. Heerlijk. Buddynieuws van MissN. Gelukkig dat ze zich goed voeld. Je kan je namelijk heel erg beroerd gaan voelen van weeen remmers. Het zou fijn zijn als ze vandaag of morgen thuis is. Wij hebben lekker dagje samen. Lopen nog in pyama. Peter gaat net onder de douche. Zal ik ook maar eens gaan. Fijne dag allemaal. En probeer er wat van te maken met schoonloeders en dergelijke... O [-o< Vrede op aarde, in de mensen een welbehagen! O [-o< Liefs Boney!
hey meiden, ik heb net ff een beetje terug gelezen. ik heb dus ook gelezen dat missn in het ziekenhuis ligt...ben blij dat ze zich alweer wat beter voelt! vandaag gaan we eten bij mijn schoonmoeder, het is alleen jammer dat ukkie tegen de maag aan ligt want ik krijg bijna niks op van eten want mijn maag zit super snel vol. hele fijne kestdaagjes! liefs kikkert