Goedemorgen lieve meiden! @4Ans, welkom! Leuk als je mee komt kletsen! @MissN, zo gelukkig weer thuis! Wat zal je geschrokken zijn! Maar nu lekker kerst vieren thuis! @Dees, fijn dat het zowaar gezellig was, hoop dat ik dat na vandaag ook kan zeggen Ook erg fijn trouwens dat de ab z'n werk doet. En natuurlijk gefeliciteerd voor jou, Joma en Vivian met de 33 weken! @MamaNorah, lekker kalkoen! Fijne dag vandaag! @de rest, ook allemaal een hele fijne dag! Wij gaan vandaag gourmetten bij m'n schoonfamilie. Hoop dat het ten eerste niet te druk wordt, ten tweede gezellig en ten derde dat ik niet misselijk word. Buikgriep is nog steeds niet helemaal over, mijn eetlust is niet super en ben met vlagen nog misselijk. Heb gisteren bij mijn eigen familie ook alleen maar 2 beschuitjes gegeten. Leuk zo aan tafel met al dat lekkere eten Maar ik vond het allang leuk dat ik er wel bij kon zijn dus dat scheelde alweer. Was verder erg gezellig. Maar ik ben stiekem best wel moe nu en zie behoorlijk tegen vandaag op. Nouja, we zien wel. Wie weet wordt het een geslaagde dag Meiden, hele fijne dag vandaag! xxxxxxx
Mamanorah, namen verzinnen. Ik ben blij dat wij de namen hebben. Al is er een meisjesnaam die ik helemaal geweldig vind maar Olaf vind het niks, zoooo jammer. Anouk, zo gaat dat hier ook meestal, ook bij manlief maar ons manneke was gisteren de hele dag aanwezig dus het kon bijna niet missen. Olaf had 's morgens ook al een flinke trap kunnen voelen dus hij heeft weer een lekker showtje weggegeven gisteren . Och Maja, wat naar dat jullie al zo'n tijd in de lappenmand zitten zeg . Ik hoop dat de buikgriep snel over is en dat dat dan ook het laatste is voorlopig. In ieder geval veel beterschap en veel plezier vandaag.
Yeah 33 weken! goedemorgen meiden! allemaal gezellig gehad zie ik ! @MissN fijn dat het beterder gaat meid!
ja gelukkig gaat met de verkoudheid al beterder! en ja die pijn ach het went nee hoor was wel te doen, voel me wel redelijk thanx en jij??
Ik heb vrijdag Groeiecho! toch wel spannend! pppffff haal gelijk weer alles in mijn hoofd! terwijl het is voor te kijken of het kindje nou aan de grote kant is of dat ik veel vruchtwater heb of beide! maar zit gelijk weer andere dingen in mijn hoofd te halen
Ach meiske, alles is goed met jullie kleintje hoor! Maar ik snap de ongerustheid wel. Wij hebben elke 2 weken een groeiecho en iedere echo is weer spannend. Maar je voelt jullie meiske goed dus probeer wat vertrouwen te hebben (hoor mij nou, de ongerustheid zelve ). Dikke knuf! Hoe het hier gaat? Nou euhm, ik wil niet steeds klagen maar net vloog alles me ineens aan. Ik zat op een vlindersite te kijken van een dood geboren kindje en ineens moest ik ontzettend huilen. Ik wil ons Ukkie helemaal niet verliezen, ik wil het bij me houden. Ik ben ook ineens zo verschrikkelijk bang voor wat gaat komen, de bevalling, het sterven, de crematie en de tijd erna. Ik wil het gewoon allemaal overslaan
Ja logisch meid dat grijpt ons al aan die verhalen op vlindersites ,laat staan jou Maar ja is ook triest om je ukkie te verliezen! maar je heb er wel al die maanden in je buik voor gezorgd ,geleeft, gevoelt en das niet niks, en het is geen troost! je heb je kindje nog voelen leven en hopenlijk en dat blijft altijd bij jullie en bij luuk! en zal altijd beschermengeltje zijn! dikke knuffff en ja lijkt me verschrikkelijk meid bevalling ,crematie het wel blij zijn en het verdriet hebben! En je bent sterk maar niemand ka zo iets echt verdragen! is onmogelijk!en ja wou dat ik je pijn en verdriet kon overnemen, maar denk ondanks hoe je ukkie eruit ziet het een hele belevenis om hem nog ff lekker te vertroetelen! dikke knuffff en VEEL RESPECT!
Thanx Ach ja en dan zit ik in over mijn groeiecho! (schaam..... ) nee ja zal ook wel gewoon goed zijn , maar toch wel spannend, maar ben ook wel benieuwd wat het weegt enz , met de 25 echo was ze al niet licht en ook niet klein! maar had ook ruim vruchtwater! dus ja zal me benieuwen wat ze weegt enz
oh meiden hier even lekker ego... ik ben zoooooo ziek...ben vanaf vannacht drie uur non stop aan het spugen en diarree... het is drama ben zooo misselijk VK is net al hier geweest denkt aan buikgriep en wil het nog een paar uurtjes aankijken moet vanmiddag bellen als ik zo blijf spugen... nou ik ga weer even boven de bak
hallo dames.. @Ans. welkom en gezellig meekletsen meid... @Dees.. RESPECT en DIKKE KNUFFFFFF...*snik* @MissN.. fijn dat je weer thuis bent meid.. rustig aan doen en orders uitdelen ipv zelf doen he... lekker rusten... @JOma...hoop dat de pijn een beetje uit te houden is... Hier behoorlijk pijn in mijn rug.. heb 1 plekje waaar ik gestoord van wordt.. bij Jurian had ik hier ook last van alleen al veeeeeel eerder dus wat dat betreft ben ik blij dat het nu pas komt, maar het is echt om gek van t e worden zo'n pijn.. tis waarschijnlijk een zenuw die klem zit.. Verder is beebje errug druk en heb ik het gevoel dat ie zich er gewoon uit probeerd te worstelen.. Niet zoveel harde buiken dus dat is goed.. Vanmiddag naar paps en dan met z'n allen naar mams in het zh.. het gaat goed met haar... dus de rust is weer een beetje terug gekeerd.. Gisteravond bij schoonzussie gegeten. heerlijk.. ze had er veel werk van gemaakt..was wel doodop toen ik thuis kwam @Maja en Dwazie.. hier ook alles al gehad hoor.. buikgriep en vreselijke verkoudheid waar ik nog steeds niet vanaf ben en die weer erger lijkt te worden..maar goed.. heb nog medicijnen die ik mag hebben.. dus dat scheelt..Beterschap meiden.. euh... volgens mij gin ghet onthouden redelijk..., maar voor degene die ik nu weer vergeten ben.. SORRY.. Mystery.. hoest trouwens? nog veel last van je buik? tot later..[/i]
Hai Ichtus, balen van dat pijnlijke plekje zeg. Kan je daar geen fysio ofzo voor krijgen? Fijn dat het beter gaat met je moeder. Nu kan jij ook wat rust nemen als daar meer rust is. Ik ga zo in bad, ben al de hele morgen best down. Misschien dat ik wat opknap van een warm bad.
Fijne 2e kerstdag allemaal! Sorry effe Ego. hier nog eentje met buikgriep, sinds gisteren middag alles uit aan het spugen wat ik drink of eet . Ik voel me nu wel iets beter denk ik, maar moet ik hiervoor de VK of dokter bellen ? niet toch?
Jeetje Supermummy, jij bent al de zoveelste in de rij die ziek is , beterschap hoor! Bellen naar je vk kan toch nooit kwaad? Gewoon overleggen wat er aan de hand is en advies vragen. Het kan geen kwaad en beter voorniks bellen dan te laat toch?
Hey dames, even een snelle reactie, sorry als ik hierdoor iemand vergeet. Jemig, MissN, da's niet zo mooi. Maar fijn dat je weer thuis bent. En probeer die bedrust goed te houden, ook al is dat soms moeilijk! Weet er alles van.... Dikke knuffel van mij! Gisteren was het weer gezellig bij de schoonfamilie (NOT)! Weten jullie nog dat ik zaterdag niet naar de verjaardag van mijn schoonvader geweest was? Nou, mijn schoonouders vonden het niet normaal (in tegenstelling tot jullie). Zo vonden het onbehoorlijk en zij zouden dus niet belangrijk genoeg voor mij zijn. En bla bla bla. Vriendlief heeft het flink moeten opnemen voor mij. Maar goed, gister was de spanning dus goed voelbaar en Dees....ik leef met je mee meid. Ook hier genoeg steken onder water....daar houd ik dus echt niet van. Ik houd meer van recht voor de raap. Vandaag gelukkig naar mijn ouders, dus toch nog een kerstsfeertje..... Ik wens jullie allemaal een fijne 2e kerstdag en ik zal morgen eens tijd nemen om terug te lezen. XX
Ha Suus, je klinkt wat rustiger heb ik het idee. Daar ben ik blij mee want de paniek was voelbaar in je berichtjes. Schoonouders, hou op . Je krijgt ze erbij maar af en toe...... Ik zeg vaak dat mijn schoonmoeder een best mens is maar dat ze gras moest lusten. Dan zou ik haar af en toe in de tuin kunnen zetten. Nou meid, begrip of niet (mijn schoonouders zijn ook van die begripvolle mensen ), jullie meiske gaat gewoon voor. Laat ze lekker de schijt krijgen . Veel plezier bij je ouders vandaag. Ennuh, waar zit de rest? Iedereen nog helemaal into de kerstsfeer en familiebezoekjes?
Ho ho ho... hier ook even een kerst update! Kerstavond naar levende kerststal geweest... was erg grappig om de tante van Jezus te zijn... mijn nichtje ging alleen steeds huilen wanneer er liederen werden gezongen... super schattig! 1ste Kerstdag: 's ochtends naar schoonmoeder, die had een heerlijke kerst brunch/ high tea gemaakt voor ons... was super gezellig! Tegen 5 uur naar mijn moeder gegaan... daar dobbelspel gedaan met 14 man en lekker buffet gehad (iedereen nam wat lekkers mee)... Dus was gisteravond om 23:00 uur thuis en heb alle bezoekjes dus op 1 dag gehad... 2de Kerstdag: ben nu lekker thuis aan 't relaxen! Ik heb niet alles terug gelezen hoor... maar nog een fijne 2de kerstdag!
oh en voor wie er nog niet op de buik van de maand heeft gestemd... zou je op Han willen stemmen? zou het leuk vinden voor m'n schoonzusje als ze wint!
goeiemiddag allemaal! Ik ben een beetje erg laat maar wil toch iedereen nog een fijne kerst wensen! @missn: fijn dat je weer thuis bent meid! @4ans: welkom!