Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Waar is iedereen toch?

We hebben straks wel wat in te halen zeg :) .

Wij gaan zo de restjes opbakken van gisteren. Er is erg veel over dus ik denk dat we ook daar weer 2 dagen van kunnen eten.

Morgen naar de gyn en dan krijg ik nog wat uitslagen. Waarschijnlijk willen ze morgen ook mijn urine weer nakijken. Voor mijn gevoel gaat het wel een stuk beter want ik heb vandaag bijna geen harde buiken gehad. Wel is Luuk al de hele dag erg rustig en dan maak ik me daar weer zorgen over :( . Hij is misschien moe van gisteren ofzo want toen was hij juist de hele dag erg druk. Is hij vannacht en morgenochtend weer zo stil dan geef ik het aan. Misschien wil ze dan wel even een ctg laten maken voor de zekerheid. Wel lastig dat onze eigen gyn er niet is want die legt me er gewoon aan bij twijfel van mijn kant.

Het prematuurpakje voor Ukkie is trouwens klaar en zit ook in de vluchtkoffer. Nu is alles compleet.

Volgende week met de eigen gyn bespreken of ik pijnbestrijding mag tijdens de bevalling (is een advies/tip van een paar vlindermama's) en wanneer ik moet komen als het gaat beginnen. Normaal bepaald de vk dat en zo hadden we dat met de vk afgesproken (ze zou langskomen als ik begin en me naar het ziekenhuis brengen) maar het ziekenhuis wil dat niet zo. Ze willen dat ik direct contact met hen opneem omdat ik daar onder behandeling ben en mijn dossier daar bekend is bij iedereen. Tsja, dan wil ik wel weten wanneer ik moet komen.

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo hallo
    zo hier is de kerst nu oficieel voorbij :) gisteren leuke dag gehad bij pap en mam gegeten en savonds bij schoonloeder (hoort er helaas bij ;) )
    En vandaag het hoogtepunt gezellig met onze 2 beste vrienden wezen uiteten en het was ontzettend gezellig we hebben van half 1 tot kwart voor 4 getafeld het was echt lekker en heel gezellig.

Ga nu nog ff lekker laatste kleertjes van onze uk strijken en dan ben ik zover deze week komen de fotos van de babykamer in mijn album dat beloof ik.

Morgen weer drukke dag hier alles opruimen tussen 10 en 1 komt vrouw van de kraamzorg en daarna moet ik nog naar het ziekenhuis voor urine in te leveren en bloed te prikken dus dag weer vol genoeg maar ja dat geeft niet.

Meiden ik ga nog ff strijken en dan gezellig met mijn mannetje banken ff wat tijd voor ons 2tjes,.
    Allemaal hele fijne avond he meiden tot morgen weer

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ben dr ook weer ff..

Heb de hele dag al buikpijn.. niet echt harde buiken hoewel dat nu even wel zo is, maar gewoon het mega opgeblazen gevoel... alsof ik iedermoment uit elkaar knal...
    Zal wel weer veel te veel gegeten hebben. :rolleyes: denk ik..

Verder gaat ie prima en ben ik blij dat alle verplichtingen nu echt voorbij zijn.. morgen wel een drukke dag, maar meer door kleertjes wassen en kamertjes veranderen enzo.. dus dat doe ik zelf..verder ga ik het er eens lekker van nemen morgen..

zal dan ook weer ff alles doorlezen om verder reageren op iedereen...

dikke kuzzz en tot morgen en misschein vanavond nog ff..
    (we zijn erg moe dus gaan vroeg bedje in..)

XXX Ichtus

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier ook weer lekker thuis ! was gezellig bij mijn broer! Maar heb me nu toch een voeten zijn net klompies van het vocht :confused: dus nu maar ff met de voeten omhoog en morgen ook!hopen dat minder wordt ;)
    vindt het er maar eng uit zien al zeg ik zelf :(

Fijn dat iedereen leuke dagen heeft gehad! hoef niet veel terug te lezen geloof ik ! :)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat het me je ma al beterder gaat! ;) en vervelend van je zenuw in je rug! :(

hier met pijn wel redelijk thanx ;)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja nog wat had 2 uur geleden toch een jeuk aanval :confused: werd gek! maar zal wel zwangerschapsjeuk zijn en er ook wel weer bij horen! pff dan hebben bijna alles gehad!nu zakt het gelukkig weer!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat je vluchtkoffer klaar staat meid! en ja dat heb mijn beebje ook wel hoor de ene dag heel druk en de andere dag weer een rustdag tussen door of zo ;) succes morgen bij de gyn! knuff

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

vervelend van je buikpijn! hier ook heel blij dat die dagen weer om zijn :oops:

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

o ben benieuwd hoe het gesprek is morgen met de kraamzorg! en druk daggie zie ik ! succes in ziekenhuis! Ben benieuwd naar je babykamerfoto,s :)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    DE rest een DIKKE KNUFFF! ;)

morgen heb ik lekker hangdaggie en bijkomen en voeten omhoog! vrijdag groeiecho ppffff ben wel beetje zenuwachtig :oops:

ga zo ff bankhangen! tot zo anders tot morgen! xxxxxxxxxx

11. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hee hallo allemaal,

@MissN, wat fijn dat je weer thuis bent! Hoop dat je beebje nog lekker een tijdje blijft zitten!

@Dees, kan me zo goed voorstellen dat het je af en toe aanvliegt! Gewoon je tranen laten gaan hoor en hier kun je altijd je hart uitstorten.

@Kindje voelen: ik schreef een paar dagen terug dat ik minder voelde en anders. Nou dat heeft twee dagen geduurd. Nu is het al weer 2 dagen drukte van jewelste daarbinnen. Denk dat er inderdaad drukke en minder drukke dagen zijn nu zoals iemand ook schreef, af en toe een rustdagje...

@Supermummy, die droge borsten heb ik ook! Hele droge plekke zitten erop, niet echt charming, en het jeukt ook nog.

@Joma, komt wel goed met die groeiecho, is hartstikke leuk om je kindje nog even weer onverwacht te zien. Maar ik snap het goed hoor, ik was ook zoooo zenuwachtig voor de groei echo vorige week.

@Hier waren de eerste dagen van mijn verlof vooral druk door kers!
    24e mijn ouders en schoonouders bij ons eten.
    Gister met mijn broers en aanhang en neefje bij mijn ouders.
    Vandaag lekker thuis gerommeld, vriend moest om 17.00u werken en komt pas vannacht thuis.
    Heb taarten gebakken want ben morgen jarig, en dan komen 's middags vriendinnen voor een ' high tea'. Wel gezellig.

Heb vandaag mijn kledingkasten helemaal uitgemest en flink opgeruimd.
    Verder is de commode bijna klaar en gaan we overmorgen kijken voor een schommelstoel op de babykamer. En ga dan ook maar eens de lijsten door lopen wat ik nog in huis moet halen, vluchtkoffer maken etc etc. Heb er erg veel behoefte aan dat alles gewoon af is!

En nu duik ik mijn bed in, ben hartstikke gaar.

@Voor alle zieken: BETERSCHAP

Liefs
    Amma

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ff snel, ben gebroken.. (hihi 8) )
    Meiden met buikgriep, ik heb de vk aan de lijn gehad toen ik zo ziek was. Zo lang ik niet langer dan 2 dagen zou overgeven en (bijna) niet drinken was er niks aan de hand. Verder had ik constant harde buiken en mega buikpijn, maar dat kwam door het overgeven, ook niet erg. Hoop dat ik jullie beetje gerust gesteld heb zo. Enne, overgeven duurde bij mij 1 dag, daarna alleen nog misselijk.

Morgen ben ik denk ik gezelliger, vandaag weer lange dag gehad, duik nu op de bank en dan op bed.
    Trusten alvast!
    xxxxx

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hallo meiden ,

sorry dat ik niet ben geweest de afgelopen dagen , maar ze waren en zijn behoorlijk slopend ,

ik heb wel gewoon mee gelezen , weet ook niet alles meer . dus reageer op wat ik nog weet

@ miss n , fijn dat je thuis bent gekomen voor de feestdagen .... gelukkig gaat t beter ...
    @ dees , fijn dat ook jou harde buiken minder zijn geworden :)
    @ ichtus , nou ik moet eerlijk zeggen , heb steeds vaker harde buiken ,... maar ja , ben ook bijna 35 weken , dus t zal er ook wel bij horen nu :)
    @ ans , welkom....
    @ de rest knuff knuff , want ik weet t niet meer :(

hoe wij de dagen door hebben gebracht ...........:

1e kerstdag hebben we met mijn ouders een kerstontbijt gehad, was heerlijk , om 1 uur zijn we naar huis gegaan , hebben we samen het huishouden gedaan , en daarna heb ik 1.5 uur geslapen , om 18.00 uur zijn we weer naar mijn ouders gegaan , we hadden daar soort van kerst hapjes haha :) en lekker een avondje zitten kaarten :)

vandaag zijn we om 9.30 al vertrokken naar me schoonouders, waar we tot 16.00 hebben gezeten ..... was toen helemaal gesloopt , heb dan ook een uur in de auto geslapen ... vanavond zijn we wezen wokken , van 19.30 tot 22.45 , en nu ben ik op ,

morgen weer vroeg me bedje uit , kijken voor een nieuwe foon :) jeej altijd leuk hihi, dan hopen op tijd terug te zijn om nog even te slapen , moet eerlijk zeggen die 1.5 uur die je mag slapen , slaap ik ook vast en goed :) in tegenstelling tot de nachten ..... die klote blijven ......morgen middag om 15.50 naar de gyn , eens kijken of ze een inschatting kan maken wat beebje op t moment weegd ..... ,
    ook eens kijken of me bloeddruk in orde is , aangezien ik vaak hoofdpijn heb de laatste dagen ..........
    MEIDEN T WORDT ZWAAR ,.... sorry voor me geklaag hoor :(

verder alles wel redelijk , vanaf morgen ben ik er gewoon weer regelmatig :)

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Truste lieve meiden....
    Morgen meer van mijn kerst. Ben nu op van de pijn. Ga naar bed. Tot morgen

Kus

15. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Goedenmorgen.

Allemaal fijne feestdagen gehad zie ik.
    Ook een paar met buikgriep, bah (heb vorige week ook gehad). Beterschap!

Groetjes

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hieperdepiep hoera voor Amma! [​IMG]

Alle zieken beterschap, balen die buikgriep :(

Meiden met pijn, sterkte! Ik ben blij dat het hier eigenlijk best wel gaat met de pijn. Af en toe een beetje last van mijn bekken maar het is uit te houden. Wel rugpijn (vind je het gek met dat gewicht aan de voorkant :) ) en dikke enkels en voeten maar verder gaatie wel.

Zo tandjes poetsen enzo en naar de gyn. Ik ben benieuwd want Luuk is erg rustig :( .

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Amma Gefeliciteerd meid

Goeiemorgen allemaal

Hoop dat iedereen zich vandaag al wat beter voelt vooral de meiden met buikgriep en pijn.

Heb net alles bijgelezen wat niet veel was en ben toch alweer de helft vergeten meot het toch maar weer met 2 schermen gaan doen anders vergeet ik iedereen hier.
    Wel fijn om te lezen dat iedereen eeen fijne kerst heeft gehad.
    Nou ga snel wat opruimen de vrouw van kraamzorg komt vandaag wil wel beetje goede indruk maken he ;)

@dees veel susces bij de gyn

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen allemaal,

zo, de kerst zit er weer op....best vermoeiend allemaal. Straks weer naar de gyn voor een nieuwe ctg en ik hoop op goed nieuws. Voor mijn gevoel zijn de harde buiken afgenomen. Oh, ik hoop zo dat ik weer naar de VK mag!

Dees, hoe was het bij de gyn? En fijn dat jouw vluchtkoffer helemaal klaar is. Ben benieuwd wat ze over de pijnbestrijding te zeggen hebben.
    Je hebt gelijk hoor, ben inderdaad minder "opgefokt". Ik zat er echt even doorheen vorige week.

Amma; van harte gefeliciteerd!

Vivian; laat even weten hoe het gesprek met de kraamzorg ging. Ik lees hier hele verschillende verhalen....

Oja, ik plaats zo even de foto's van de kinderkamer. Ben zooooo blij dat het nu helemaal klaar is.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen dames! hier ook helemaal gesloopt van die dagen! maar wel gezellig!
    had me toch vannacht een jeuk :confused: werd er gek van!
    me ma komt zo gaat ze ff mee paar boodschapjes halen en komt ze ff strijken enz echt lief ;) dus ben vanmiddag weer van de partij :)

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Amma Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina