Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    fijn dat het gesprek goed ging, ik vond het zelf ook niet veel bijzonders. Hier keken ze ook nergens naar, hoor! Wel fijn dat je extra uren krijgt.
    Succes met bloedprikken!

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @dees: bleh wat een gesprek zeg! getver! Vervelend mens is dat! Wat maakt het nou uit of je je vk belt, die heeft er toch ook verstand van! (ik snap dat het zh je dossier heeft, maar dan nog) En ik denk dat je beter bij haar in de auto kunt zitten dan bij een taxi. Zij kan je misschien wat geruststellen.
    Volende week maar weer opnieuw bespreken met je eigen gyn.

Ik denk dat ik het even opnieuw laat testen, ja. Maar ik heb het alleen 's nachts. de vorige keer toen ik wel blaasontsteking had voelde het anders, maar goed dat zegt weinig natuurlijk.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemiddag allemaal,

Amma gefeliciteerd.

Vivian: Aan soort flesvoeding kan ik je echt niet helpen. Geen ervaring mee.
    Wel weet ik dat je je kindje aan moet geven in de gemeente waar het is geboren. Bij ons is dat ook een anderen gemeente.

De rest: ? ? ? Sorry, maar heb al jullie verhalen gelezen. Ow ja, suus, mooie foto's en een prachtig kamertje.

Dees, jou verhaal lees ik net. Wat een raar mens die gyn. Zou het gewoon allemaal weer vragen bij je eigen gyn volgende keer.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En dees: ons chocolade prutje was geweldig. We hebben echt als 2 kleine kinderen zitten smullen. We waren helemaal vol gevreten...
    's avonds had ik nog 2 kleine ovenschoteltjes gemaakt. Maar we waren zo vol dat we die pas om half 9 hebben op gegeten.
    Gisteren bij m'n ouderd gegourmet. Was heel gezellig, maar ik had zo'n vreselijke pijn in m'n ribben... En harde buiken. Heb dus veel op de bank gelegen.
    Thuis gekomen gelijk in bad gegaan. Harde buik ging pas na een kwartier in bad over.... Normaal als ik in bad stap is het binnen 2 min. over. Maar deze heeft echt uren geduurt. Had bijna de vk gebeld.

Vandaag heb ik dus een relax dag. Peter is werken en ik hoef en doe ook niks.

Vandaag ook op dieet. Hebben zoveel gevreten de laatste 2 dagen dat we echt verpaft zijn... Vandaag alleen fruit, yoghurt en veeeeel water.
    Vanavond een kippensoepje met wat stokbrood. Kan ons lijf een beetje bij komen.

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik zie je al helemaal voor me Boney, uitbuiken op de bank :) . Gelukkig kan je wel wat hebben qua gewicht ;) .

Balen van die harde buiken zeg. Goed dat je je rust neemt. Geniet van je rustdagje en van je fruit. Lekker hoor, gewoon eens makkelijk eten.

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha dan hebben jullie goed gegeten! lekker toch!
    Wij hebben het heel beschaafd gehouden....

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb nog geen harde buiken gehad... Das toch ook niet nodig he? (misschien een heeeeele domme vraag)

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    nee debora, geen domme vraag. Maar harde buiken hoef je volgens mij niet te hebben. Ze zijn wel goed voor het voorbereiden op de bevalling. Maar veel vrouwen die voelen harde buiken niet eens. Ze mogen ook geen pijn doen. Dus kan heel goed dat jij ze wel hebt, bv 's nachts of zo.

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ok! hahaha ik dacht al: als ik ze niet heb wordt het misschien een hele lange zware bevalling.....

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben trouwens begonnen in veilig bevallen van Smulders. Is echt een goed boek! Daar heb je echt een hoop aan (hoop ik...)
    veilig zwanger heb ik ook gelezen.

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    moet straks nog naar fysio. Is voorlopig de laatste keer. Maar heb geen zin.... Om het huis uit te gaan! (ben echt erg de laatste tijd)
    Ik heb tegen dat vrouwtje gezegd dat ik liever na de bevalling m'n maximale behandelingen wil opnemen, mocht het nodig zijn. (ivm verzekering) En niet niet al 6 opmaken voor de bevalling, terwijl ik alleen maar m'n oefeningen hoef te doen iedere keer als ik daar ben. Dat kan ik thuis ook. Mocht het nou toch ineens heel erg worden kon ik altijd bellen zei ze.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga ff liggen en vila felderhof kijken.
    Is met Paul de Leeuw en Frans Bouwer. Schijnt een leuke aflevering te zijn.
    Doei

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Kijkse Boney...!

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dat heb ik ook al uit! Maar ben er weer in begonnen, nu het bijna zover is....

Die aflevering was vannochtend ook op tv, heb het laatst stuk gezien, was idd erg leuk!

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou ben even douchen enz! En dan naar fysio en daarna nog even naar de supermarkt....

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat een rust hier.....

De kippensoep staat te pruttelen. Voor vanavond.
    Ga denk ik maar ff filmpje kijken.
    Zelfs de poezen liggen voor pampus... zijn allleen vanmorgen ff buiten geweest en liggen voor de rest alleen maar voor heerlijk samen te kroelen.
    Ik denk dat ik maar es ff lekker bij ze ga liggen.

Liefs!

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Zo, ik heb de feestdagen ook weer overleefd ;)

Heb vluchtig even over jullie verhalen heen gelezen hoor... na oud & nieuw zal ik hier wel wat meer te vinden zijn, nu nog ff genieten van de vrije tijd met m'n vriend :)

Amma: gefeliciteerd!
    Boney: nu heb ik ook zin in kippensoep :(
    Suus: mooi kamertje zeg!

verder alweer kwijt wat ik allemaal gelezen heb :confused:

Hier is net kraamhulp geweest voor intake, aardige vrouw en alles duidelijk... ik had eigenlijk bijna geen vragen aan haar...

Zo naar de vk voor controle... spannend, want de vorige keer moest ik toen hals over kop naar ziekenhuis voor CTG en echo... hoop nu weer binnen 10 minuten buiten te staan & dat alles 'normaal' is... (maar ja, dat hopen we natuurlijk allemaal elke keer ;) )

En dwazie en ik zijn vandaag 33 weken! Gefeliciteerd meis! :)

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oei nog maar 49 dagen... dat klinkt echt als niets... :)

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hallo allemaal...

even kort kom ik weer even melden... gister was echt een drama dag jeetje wat kan ee
    n mens ziek zijn... VK kwam savonds nog even bij me kijken.. ze was toch in buurt zei ze..(wel lief hoor) vanmorgen kwam ze weer omdat ze mijn vocht wilde controleren gelukkig geen vruchtwater...

kindje is wel ingedaald zei ze waarschijnlijk door het spugen enz enz..

verder voel ik me heel slap en wil ik eignelijk alleen maar slapen... morgen zal het vast beter gaan...

groetjes

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hallo meiden,
    ik heb nog niet bijgelezen.
    Maar ben gelukkig weer beter! Ik heb 1 dag en nacht alles uitgespuugd,
    en nu voel ik me weer goed. Alleen jammer dat ik de twee dagen die ik vrij had met kerst alleen maar in bed gelegen heb.

Dwazie, jij ook al ziek!? En kindje ingedaald door het spugen? Mijn beebje
    ligt ook ineens een heel stuk lager, lag altijd helemaal boven in tegen de ribben en nu liggen de voetjes op navelhoogte :confused:

Ik ga nu bijlezen en als het kan nog effe reageren, want moet ook nog een beetje werken tussendoor ben op mijn werk.

groetjes

Deel Deze Pagina