Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Vivian, ik ga ook flesvoeding geven en de kraamhulp adviseerde om friso voeding te kopen, de normale. Dit omdat (volgens haar) er meer kindjes zijn die reacties krijgen op nutricia (krampjes ed). Dus ik heb deze maar gehaald. Weet het verder ook niet.

Missn, tot nu toe 3 kilo aangekomen (ben zelf behoorlijk afgevallen, hoop dat dat na de bevalling ook zo blijft)

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoop dat je snel weer beter bent Maja! Bij mij duurde het spugen ook maar 1 dag!

3. supermummy

Ik heb ook jeuk aan mijn onderbenen, maar ik smeer ze goed in met babyolie.
    Hier tot nu toe 8 a 9 kilo aangekomen.

4. supermummy

Nou die Gyn klinkt niet echt aardig! bah bah. Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan hé! Ik zou het gewoon weer bespreken met je vaste gyn,en dat je daar goed antwoord op je vragen krijgt!

5. supermummy

:oops: :oops:
    Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik zoveel quote! Is iets makkelijker om te reageren, ik vond dat ook altijd heel irritant
    als anderen dat doen, maar zie nu in dat het toch wel makkelijk is.

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wat eten jullie vanavond? Wij macaroni, jammie.

7. supermummy

Ik heb voordat ik ging werken gekookt en warm gegeten, ook macaroni, zonder vlees, en lekker
    verse tomatensaus, en veel groentes jammie jammie

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey ben ik ook weer ff! me ma is hier nog en ff boodschapjes gedaan en ook ff nog bigshirts gekocht voor in de vluchtas en tandenborstel en tandpasta en dergelijke en ze heeft nog gestreken en is nu met de naaimachine aan de slag! ze blijf gelijk eten!
    Wij eten spinazie met een ei en balgehakt!

dus ga vanavond wel ff uitgebreid terug lezen!

Oh en het is bijna morgen ! moet gelukkig al om half 10 voor de groeiecho!

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haai meiden!

Dus iedereen heeft kerst overleefd met alle schoonloeders enzo? :p
    Debora, las van je ongipijn 's nachts. Heb ik ook. Ook dat ik er wakker van lig. Volgens de vk komt dat van het indalen. Ik heb namelijk ook pas getest op blaasontsteking en had het ook niet. En wel eerder gehad maar andere klachten. Maar je zou altijd urine kunnen inleveren, weet je het zeker.

Bah, Supermummy en Dwazie, rot he die buikgriep? :( Ik ben blij dat het ergste vrij vlot over is maar toch.. Ben nog steeds niet helemaal lekker in m'n maag, ik doe nog wel even rustig aan met eten. Hoop dat jullie snel weer helemaal opgeknapt zijn.

Dees, ik zou alles wat je met die muts besproken hebt vergeten en alles opnieuw aan je eigen gyn vragen :)

Wen, hoop dat de controle goed is!

Amma, van harte!

Eh.. Verder weekniemeer :oops:

Ik ga zo ook wat eten hoewel ik niet echt honger heb. Zal wel een soepje worden.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haai meiden!

Dus iedereen heeft kerst overleefd met alle schoonloeders enzo? :p
    Debora, las van je ongipijn 's nachts. Heb ik ook. Ook dat ik er wakker van lig. Volgens de vk komt dat van het indalen. Ik heb namelijk ook pas getest op blaasontsteking en had het ook niet. En wel eerder gehad maar andere klachten. Maar je zou altijd urine kunnen inleveren, weet je het zeker.

Bah, Supermummy en Dwazie, rot he die buikgriep? :( Ik ben blij dat het ergste vrij vlot over is maar toch.. Ben nog steeds niet helemaal lekker in m'n maag, ik doe nog wel even rustig aan met eten. Hoop dat jullie snel weer helemaal opgeknapt zijn.

Dees, ik zou alles wat je met die muts besproken hebt vergeten en alles opnieuw aan je eigen gyn vragen :)

Wen, hoop dat de controle goed is!

Amma, van harte!

Eh.. Verder weekniemeer :oops:

Ik ga zo ook wat eten hoewel ik niet echt honger heb. Zal wel een soepje worden.

11. 40plusmama

Pfffff, heb vanaf vanmiddag buikpijn en lage rugpijn. Ik weet niet hoe ik moet zitten/liggen/hangen :( . Misschien dan toch maar een bad nemen ofzo strakjes. Iemand de gouden tip?

Luuk is trouwens vanaf de echo weer aanwezig. Zondag konden we al zien dat hij actiever werd na de echo en zijn hartslag omhoog ging. Ik ben er gewoon zeker van dat hij er een hekel aan heeft en zich pissig maakt na de echo's :)

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, goedzo Luuk! Laat maar weten wat je ervan vindt :)

Dees, een kruik tegen je buik/rug wil wel helpen. Bij mij tenminste wel soms.

Ander vraagje aan jullie allen: is jullie urine ook zo donker? Die van mij is echt behoorlijk donker.. Ik heb toen ik ziek was bijna niks gedronken maar drink nu weer normaal. Vind het best raar.

13. 40plusmama

Ik zal straks eerst een kruik proberen dan, dank je voor de tip. Ja die Luuk. Vanaf dat het een mensje leek op de echo was hij al aan het protesteren met de echo's, best grappig om te zien.

Ja ik heb donkere urine maar ik slik staalpillen, heb antibiotica (geeft ook verkleuring) en een blaasontsteking. Dus bij mij hoort het erbij.

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @dees: ik zie het helemaal voor me, die kleine luuk die met gebalde vuistjes in je buik zit met een frons op z'n voorhoofd! hahahaha
    Een kruik en een bad lijken mij ook het beste..

@maja: Fijn dat je je weer wat beter voelt.
    Ik heb gen last van donkere urine, maar misschien is het nog van de nasleep van je ziekte. Alle bacterien die eruit komen! hihi

Ik heb die krampen al van voor ik de vorige keer naar de vk ging. (maar vergeten te vragen! ) En ik heb toen bij de vk een testje gedaan en dat was perfect zei de assistente. (ook getest op suiker enz) Maar idd indalen zou heeel erg logisch zijn! Moet over een paar daagjes toch naar de vk, dus ga het dan vragen. Heeft nu weinig zin om naar de dokter te gaan want die heeft toch vakantie....

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    maja, kan kloppen hoor dat je urine donker is. Als je ziek geweest bent en weinig hebt gedronken heb je nog gewoon veel afvalstoffen in je lijf.
    Nog een paar glazen exta water per dag nu en dan ben je er zo vanaf. Zolang het niet raar ruikt of andere klachten is er niks aan de hand.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees ik zou ook zeggen een warme kruik of bad. Bij mij helpt een bad het beste. Kan ik echt van genieten en ontspannen. En daarna even geen pijn meer.

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hi all

s even zien..

eten doen we vandaag maar lekker makkelijk...broodje en soep.. heb al genoeg bijzonders gegeten de afgelopen dagen..

aangekomen: 8 kg.. ben dr erg blij mee...

bezoekje vk vanmiddag.. nog steeds lage bloeddruk 110/55, maar heb er geen last van.. beebje nog niet ingedaald maar wel flink gegroeid afgelopen 2 weken.. vandaar waarschijnlijk de buikpijn..en bedankt he..verder alles goed..

ook veel last van mijn rug, maar kon vandaag gelukkig wel doen wat ik wilde.. de kasten van de kinderen zijn opnieuw ingedeeld en heb ook al vast wat schone kleertjes voor beebje kunnen inruimen.. morgen kan jurian in zijn nieuwe kamer slapen..

weeeeer verkouden..blegh..maar raak er aan gewend..
    Morgen is mannetje lekker vrij en gaan we met de kids naar cleverland in hilversum...

ga straks nog ff teruglezen...
    als de kids naar bed zijn..

tot later dames.. en eetse nog voor degene die nog moeten..

knuff

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh fijn en best leuk dat tie zo reageerd na de echo! :) en hoop dat je buikpijn en lage rugpijn minder is meid!!rustig aan!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid hoop dat je je snel beterder voelt! en lief van de vk om gewoon ff langs te komen ;)

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vervelend bah dat je weer verkouden bent zeg!! :(
    en hele gezellige dag morgen en rustig aan! ;)

Deel Deze Pagina