nou ben lekker ff op de bank hangen ! is toch rustig hier! en ga lekker vroeg naar bed ! morgen de wekker zetten voor de groeiecho!
goeie avond meiden allereerst: Amma Gefeliciteerd! @mrijn: vervelend van je pols @suus: leuke kamertje! @missn: fijn meid dat je weer thuis bent! doe rustig aan! @alle meiden ik hoop dat jullie fijne kerst daagjes hebben gehad en dat het allemaal een beetje mee is gevallen bij jullie schoonloeders @alle meiden waarop ik niet heb gereageerd sorry....knuffel! @ik ben nu rond de 16 kg bijgekomen onze kerst was wel leuk maar heel erg druk. vandaag hebben we het babykamertje afgemaakt er moeten alleen nog wat dozen weg en dan kan ukkie komen . gisteren was ik precies 35 weekjes zwanger, ik hoop eerlijk gezegt dat ukkie niet meer al te lang op zich laat wachten want ik heb het echt helemaal gehad (ps begrijp me niet verkeerd ik vind het super om zwanger te zijn maar ik wil ukkie nu gewoon lekker vast houden) ik ga nu lekker bank hangen! nog een fijne avond liefs kikkert
dames.. wil geen paniek zaaien, maar ik heb nu dusdanige buikpijn die ik herken van de weeen.. het is nog niet zo dat ik de vk ga bellen, maar heb wel mannetje gebeld om te vragen of ie t niet te laat maakt.. hij is nu precies vrij en komt over een uurtje thuis.. dus niet te lang na ouwehoeren.. ben er gewoon niet helemaal gerust op, maar ben ook niet in paniek.. :lol Tis nu welzo dat beebje me de hele dag al erg veel pijn heeft gedaan met zijn gedraai en geduw en dat deed lisa ook op de dag dat ze zich aankondigde..hmm Nu sinds 19.40 voelde ik ineens onder in mijn buik pijn die ik als wee herkende, maar had er volgens mij geen harde buik bij.. tis een beetje vaag.. je zou haast denken dat ik met mijn 2 bevallingen wel zou weten hoe of wat, maar goed.. hou me er maar aan vast dat beebje vanmiddag nog niet was ingedaald dus dat scheelt en zolang ik twijfel zal het wel meevallen.. tkunnen ook net zo goed indalingsweeen zijn..hmmm vind t toch wel een beetje eng.. ik probeer jullie vanavond op de hoogte te houden.. mocht er nog spannende ontwikkelingen zijn dan laat ik het weten.. of via hier of via MAJA.. ik ga even ontspannen hangen.. misschien dat het dan afzakt..
ow meid spannend zeg tis wel nog vroeg maar het kan natuurlijk altijd doe rustig aan en hou ons op de hoogte! en al je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen, beter 1x tevaak bellen dan 1x te weinig!
hallo dames ik ben er weer even , @ iedereen een dikke knufff. heb wel bij gelezen , maar k heb niet de moet op iedereen te reageren . heb net weer een controle gehad bij de gyn alles was in orde, ze ging de metingen doen , en daar uit zou blijken dat beebje nu ongeveer 5 pond zou zijn ,maar de gyn had me buik gevoeld en verwacht dat t kindje nu toch al groter is dan dat...... ( klein kamerolifantje haha ) alleen was me bloeddruk niet zo goed , 150.-80 , klinkt niet overdreven maar heb 32 wk lang de zelfde bloeddruk gehad en nu ineens was ie te hoog , dus ..... moest urine geven en bloed , krijg morgen de uitslag ... hopen dat alles goed is verder ben k totalos , dus doe niet veel mee . morgen ga ik met een kennisje naar tilburg , babywinkel van asten of zo iets , laatste dingen in slaan hihi
oe vrouwke , das idd wel spannend en eng natuurlijk..... ik hoop dat t idd indalingsweeen zijn , hou ons op de hoogte , voor zo ver mogelijk natuurlijk
Vervelend meis! Ik weet niet hoe weeën voelen maar dacht laatst ook echt dat ik ze had. Bleek toch van het indalen te komen. Maar goed, jij hebt het eerder meegemaakt. Ik hoop dat je zelf kan laten weten dat er niks aan de hand is en anders sms je maar, hou ik iedereen wel op de hoogte. Lekker rustig aan doen! Misschien met een kruikje op je buik?
Ichtus, je gaat nog niet bevallen hoor... Je kindje moet echt nog ff blijven zitten. En zowieso was de afspraak dat ze allemaal zouden blijven zitten tot 2008! Hou ons wel op de hoogte. En ik hoop voor je dat het indalingsweeen zijn. Sterkte ermee meid. We denken aan je.
@Ichtus Is nog wel een beetje te vroeg, maar in ieder geval veel succes meid! En inderdaad VK bellen als je het niet vertrouwd!
Okee...dat hoop ik dan maar... Trek me dit soort dingen nu echt zo snel aan... Hoop echt dat alle beebjes lekker blijven zitten tot eind januari sowieso..! Heb toen ik in het ziekenhuis lag ook moeten kijken op de couveuse afdeling..voor als ze geboren zou worden...en ik vond dat echt niet prettig..
@ichtus meid de kleine moet toch nog even blijven zitten gezellig met de rest van ons in 2008 hoor hoop dat het indalingsweeen zijn ik denk aan je @missn nee lijkt me inderdaad niet prettig om daar te kijken die kleintjes zijn nog zo ontzettend klein en kwetsbaar he
Hehe nog niks? Ze heeft een klein uurtje geleden nog gepost weet je wel hoelang wij bij jou moesten wachten op nieuws
Hahah...ja dat is waar...*bloos* En ja..die couveuse afdeling heeft echt een tijd door me hoofd gedwaald..en nu nog steeds...die kleintjes die daar liggen zijn inderdaad zo klein en zo ontzettend kwetsbaar...kon mijn tranen moeilijk bedwingen daar...
Missn heb jij nou ook meer kans dat je beebje vroeger komt? of kan het nu ook gewoon nog tot 40 weken blijven zitten?
Ho ho Ichtus, netjes op je beurt wachten jij! Brr, door dit soort berichten gaat het allemaal toch wel heel erg echt worden... Ben vanavond bij de vlos geweest en die maakt zich toch wat zorgen over de grootte van Juultje... Ik wordt morgen gebeld voor een eerste consult bij de gyn en een groeiecho. Hopelijk is het alleen veel vruchtwater en een gewoon formaat kindje, maar omdat ik fanatiek amazone ben (die bevallen sowieso moeilijk) en vrouwen in mijn familie ook nog eens heel erg over tijd lopen (42 a 43 weken...) met de bevalling, vond ze het toch al wel slim om nu te kijken hoe groot ze is zodat ze evt. eerder kunnen beginnen met het opwekken van de weeën ipv me laten lopen tot 42 weken. Ze denken ook nog aan suiker, maar de uitslag van mijn laatste test is nog niet binnen of kwijt, dus dat moet allemaal over. Lekker dan! Aan de ene kant ben ik al lang blij dat ze nog even een kijkje gaan nemen want ik hoop toch echt geen 10 ponder te gaan baren... Maar aan de andere kant.... Nou ja, het zal allemaal wel loslopen. Verder was mijn onderdruk wederom 90, maar omdat het nu wat later in de zwangerschap is, hoefde ik niet meteen weer plat. Dames, het is nu echt officieel: zwanger zijn is niet mijn hobby en gaat het ook niet worden! Ik word aan alle kanten lek geprikt tot enge spuiten in mijn pols aan toe, ben strontverkouden en mag niets nemen en nu moet is er straks nog een peuter uitpersen ook. Noem me kinderachtig, maar ik hoop dat het heel snel maart is en dat we allemaal weer netjes in de plooi zitten en heerlijk kunnen tutten met onze kindjes... @Dees: heeft deze serie Heroes wel een einde? Niets zo frustrerend als na dagen kijken nog niets weten... Meisjes, ik ga slapen, tot morgen!
OOh ook al zo spannend! Wel goed dat ze het in de gaten houden. Ik moet stiekem wel om je opmerking lachen ' Peuter eruit persen' haha laten we hopen dat het meevalt!
nou dames... even een update.. de harde buiken nemen wat af en beebje wordt meteen weer drukker...hmmm Maar goed.. ik zie het maar als goed teken.. ik ga zo lekker op tijd naar bedje maar eerst nog ff wat eten.. heb ontzettende honger.. ik laat me morgen sowiezo nog horen... dank voor jullie zorg he... en jullie ook fijne nacht toegewenst en tot morgen.. kuzzz