Update: de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar amma: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 33 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar lianda: uitgerekend op 6 februari 3e kindje 28jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje?,? jaar MissN: uitgerekend op 10 februari, 1e kindje, 17 jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje?, ? jaar vivian: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar nathalie: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar dwazie: uitgerekend op 14 februari, .. kindje, .. jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! amma: 11 juni, gyn en waarschijnlijk 1e echo. kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw) MissN: 17 juli 1e echo om 10.30 vivian: dwazie: Ariel: wil degene die er nog niet in staat of waarvan gegevens nog niet allemaal erin staan zelf dit even bijwerken. dan krijgen we een steeds meer complete lijst. Groetjes, Baby4me
Hallo meiden, Hoe gaat het met iedereen? Met mij alles oke. Ik heb gisteren nog een testje gedaan. En kwam vrijwel meteen een zeer duidelijke 2e streep. dus mijn hcg gehalte is goed gestegen lijkt me zo. ben deze ochtend wel heel moe. gaap! heb ook helemaal geen zin om te werken maar ja... Groetjes, Baby4me
hallo dames... welkom alle nieuwe dames... vandaag is mijn NOD en vanmorgen dus nog even een nieuwe test er tegenaan gegooid en de strepen zijn nu niet meer vaag hoor gewoon een dikke vette kruis... pfft dat alleen al is een opluchting... daarnaast ben ik vandaag dus 4 weken zwanger en dat is psychologisch voor mij al een beter gezicht dan die drie weken op mijn banner vraag me niet waarom... wil iemand voor mij mijn lijst aanpassen ik ben nu dus zwanger van mijn tweede kindje en ik ben 26 alvast bedankt... ps wanneer begint ochtendmisselijkheid?
Dwazie, wanneer had je voor t eerst getest dan? Normaal test je altijd pas na NOD? Lijkt me t meest logisch en meest betrouwbaar. Heb nl wel vaker verhalen gelezen van mensen die voor NOD positieve test hadden en na NOD negatief testen. De lijst kun je makkelijk aanpassen. Gewoon uit een eerder bericht kopieren en dan in nieuw bericht plakken en aanpassen. Is heel makkelijk. Probeer t maar! Groetjes, Baby4me
Update: de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar amma: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 33 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar lianda: uitgerekend op 6 februari 3e kindje 28jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje?,? jaar MissN: uitgerekend op 10 februari, 1e kindje, 17 jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje?, ? jaar vivian: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar nathalie: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar dwazie: uitgerekend op 14 februari, 2e kindje, 26 jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! amma: 11 juni, gyn en waarschijnlijk 1e echo. kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw) MissN: 17 juli 1e echo om 10.30 vivian: dwazie: 18 juli 1e echo om 9.00 Ariel: het is inderdaad gelukt veel makkelijk dan op het NOD forum ik heb (heel dom) getest 4 dagenvoor mijn NOD met cb digitaal en die gaf toen al heel snel ZWANGER aan ... moet ik wel bij zeggen dat ik wel al op dag 9 van mijn cyclus mijn ei had dus heel vroeg... nu is mijn NOD vanmorgen weer getest met cb gewoon en een dikke vet kruis gezien meteen eignelijk... ik snap wel dat het heel dom was hoor om voor mijn nod te testen en weet ook de risicos daarom ben ik natuurlijk ook zo onzeker... maar hopelijk is die onzekerheid na vandaag en morgen iets minder...
hoi hoi baby for me dat klopt wat je zegt maar ik had 4 dagen voor nod een hele duidelijke zwanger op de clear bleu digitaal dussss vond het ook heeeel erg eng en had het eigenlijk liever nog niet geweten maar goed het zit er nog steeds en maandag bij de ha was ook positief dus misschiendat ik al wat langer zwanger ben dan ofzo... maar ik zou het niet aanraden om voor nod te testen het is dan dubbel eng... liefs wiesje
Update: de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar amma: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 33 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar lianda: uitgerekend op 6 februari 3e kindje 28jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje,31 jaar MissN: uitgerekend op 10 februari, 1e kindje, 17 jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje?, ? jaar vivian: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar nathalie: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar dwazie: uitgerekend op 14 februari, 2e kindje, 26 jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! amma: 11 juni, gyn en waarschijnlijk 1e echo. kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw) MissN: 17 juli 1e echo om 10.30 vivian: dwazie: 18 juli 1e echo om 9.00 Ariel: Esmay:20 juni echo om 11.20 uur Zo heb ook even mijn gegevens aangevuld! ps Krijgen jullie ook al een beetje een buikje? groetjes Esmay
nou volgens mij niet, ik zie nog helemaalniets.. wel had ik gisteravond het idee dat ik min broek iets open moest zetten maar dat kan ook tussen mijn oren zitten hoor... jij wel dan?
Hoi! Nou ben ook erg benieuwd naar mijn echo...vorige maand was ik ook af en toe misselijk en opgezette buik(spijkerbroek pastte niet goed meer)tussen tijds getest ..geen posi test.. Had ook een rare ongi...1 dag rood en daarna beetje bruinig! Mijn mannetje denkt ook dat ik misschien dan wel al langer zwanger ben?! Dus tsja...vandaar mijn vraag.. groetjes Esmay
hallo meiden nou ik heb de vk toch maar even gebeld. het is niets om je zorgen over te maken kan echt gewoon van je baarmoeder komen zolang je geen bloedverlies erbij krijgt geen zorgen maken.. verder moet ik as maandag bellen want ze wil de laaste week van juni een termijn echo maken om te kijken hoe ver ik ben .. omdat ik zolang voor nod al zo duidelijk positief teste en omdat ongi van 2 mei maar 1 dag was .. dus ik zet de banner even op 2 mei laatste ongi dag maar kan dus nog veranderen... ik ben weer helemaal happy! liefs wiesje
hey meiden pff wat een dag steeds last van opvliegers en dan is het ook nog warm buiten. ik heb veel last van mijn rug en borsten. dit moest ik ff kwijd. gisteren mijn eerste zwbroek gekocht en ik moet zeggen wat is dat een genot om aan te doen lekker los en het knelt niet. liefs kikkert
jah het is idd best al vroeg maar ik denk zelf dat ik als verder ben. trouwens ik wilde nog even vragen ik moet 13 juni naar de vk maar wie maar eigenlijk de termijn echo? de vk of gyno?
Hallo allemaal en welkom Ariel, Hier gaat het goed. Was bij de huisarts vanochtend en ik ga nu aanstaande maandag wel voor mijn afspraak bij de Gyn, alleen ipv dat ik voor onderzoeken ga, ga ik nu omdat ik zwanger ben! Nou, beter doel vind ik De huisarts adviseerde me eerst maar bij de gyn te beginnen, en als alles goed is en gaat dan over te stappen naar de Verloskundige. Want ik zou graag thuis bevallen, en behalve dat ik ooit een miskraam had met 12 weken en het vermoeden van endometriose bestaat, is er volgens mij geen medische indicatie om bij de gyn te blijven. Maar goed, eerst maar eens daar naartoe en zien wat hij erover te zeggen heeft. En ik krijg dan hoogstwaarschijnlijk een inwendige echo, dus ik hoop hoop hoop dan al iets te zien en er zou zelfs al een kloppend hartje kunnen zijn. Ik weet dat dat nog weinig garantie geeft zo vroeg, maar het zou me toch helpen, want bij mijn vorige zwangerschap heb ik nooit een hartje zien kloppen. Dus..........zo is de stand van zaken hier. Fijne dag! Liefs Amma
wordt al weer een lange lijst! goed teken Alle nieuwe super gefeliciteerd...De misselijkheid is hier volgens mij weer wat aan het weggaan...gelukkig maar! verder niet echt veel kwaaltjes meer, maar voel het duidelijk (niet de baby natuurlijk maar dat ik zwanger ben!) ff update Update: de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar amma: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 33 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar lianda: uitgerekend op 6 februari 3e kindje 28jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje,31 jaar MissN: uitgerekend op 10 februari, 1e kindje, 17 jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje, 27 jaar vivian: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar nathalie: uitgerekend op ......., ... kindje, .. jaar dwazie: uitgerekend op 14 februari, 2e kindje, 26 jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! amma: 11 juni, gyn en waarschijnlijk 1e echo. kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige Ichtus: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw) Ichtus: 13 juli 1e echo om 16.20 MissN: 17 juli 1e echo om 10.30 vivian: dwazie: 18 juli 1e echo om 9.00 Ariel: Esmay:20 juni echo om 11.20 uur