@Vivian en dwazie super meiden gefeliciteerd met jullie mooie echo!en krijgen jullie nog een echo ?of wordt het wachten tot de 20 weken echo? ik heb gelukkig geen last van buikkrampen sochtends alleen in me darmen maar als ik dan naar wc geweest ben is het gelukkig weer weg.wel af en toe steekjes en trekkerig gevoel maar zal wel banden pijn zijn of zo! @Sizzel en missN jullie hebben lekker gekletst zie ik hihihi
hoi taatje, Heb ook erg veel last van mijn onderbuik,word er zo onzeker van Zijn bij mij niet echt krampen, maar meer het gevoel alsof er iets drukt, dat iets groots in een te kleine verpakking zit. (lekker duidelijk he?) ik moet nog 2 weken wachten tot de volgende echo. ben nu echt aan het aftellen.
Het is ook zo moeilijk om uit te leggen wat je nu precies voelt haha. Ik mag 1 augustus voor de 1e keer zou blij zijn als ik het hartje heb horen kloppen het duurt allemaal zo lang. En je wordt inderdaad heel onzeker van die krampen. Ik heb bij gijs ook nooit die krampen gehad en ik dacht ach het is allemaal al eens opgerekt geweest zal deze keer makkelijker gaan maar dat is dus niet zo.
@dwazie..sorry als ik iets heb gemist..maar waarom moet je naar een accupunturist..? Als ik vragen mag... En ik ben super blij voor je dat je een mooie echo hebt gehad..
Hihi dat heb ik ook. Pfft wat stinkt dat. En zeker als je er al een keer urine in hebt gedaan. Urine en dat concerverings middel stinkt vreselijk. En als je dan al misselijk bent. Haha ga er echt van over mijn nek. Ik heb eens een lekkende pot in mijn auto gehad... Dat wil je helemaal niet meemaken. En was precies de pot van een week geleden... Dan stinkt het net nog ietsje erger. Gatver.
Hier gaat het trouwens redelijk vandaag. Ben wel misselijk maar het is te doen. Zit nog te dubben wat ik ga eten vandaag. M'n mannetje staat erop dat ik gezond eet... Maar ik heb ook wel eens trek in een vette hap. Zo heb ik al 2 weken trek in mc donalds... Ik moet 10 min. omrijden vanuit m'n werk voor een mc en toch doe ik het niet. Maar waarom eigenlijk niet? Dat weet ik niet. Ga het denk ik toch maar doen vandaag of morgen. Een lekkere big mc met franse frietjes.... mmmmm Ben normaal helemaal niet zo'n mc fan maar nu heb ik toch wel erge trek. Had vrijdag opeens trek in zelf gemaakte appelflappen. Mannetje naar de winkel om appels. Stond ik om 21u 's avonds nog appelflappen te bakken! En lekker dat ze waren! Buikkrampen heb ik ook steeds. Niet dat ik dubbel sla van de pijn. Ik heb het voornamelijk als ik gewerkt heb. Heb nogal zwaar werk en als ik dan aan het eind van m'n dienst ben voel ik het behoorlijk onderin m'n buik. Niet zo fijn. Hier regent het weer. Dacht lekker weer te hebben op m'n vrije dag, maar helaas. Liefs Boney
Blèh... ik ben behoorlijk misselijk. Het komt er nog net niet uit ale:. Ik voel me ook echt verrot vandaag... heb al de hele dag geen honger. Het liefst ga ik nu op bed liggen slapen. Maar ja, ik zit op het werk, en moet nog 20 minuten, en dan moet ik ook nog naar huis. ik moet met de bus, en ik hoop maar dat hij/zij geen haast heeft, anders ben ik helemaal wagenziek voor ik thuis ben. Misschien dat straks het lopen naar de halte voor wat gezonde frisse lucht zorgt...
@ Dwazie : fijn dat je zo'n goede echo had meid! Super! ik denk dat ik met mijn 8 weken nu nog een inwendige echo krijg morgen.. Denk dat ze uitwendig nu weinig kunnen zien... (en ja.. moet ook door al dat spek van mij heen wat kunnen zien....hihihi) Even nog over die buikkrampen, het is meer een beetje een trekkering gevoel, een blauwe plek gevoel in mijn onderbuik, hele erge spierpijn.. (nee das lekker duidelijk) maar echt buikkrampen.. nee dat kan ik niet zeggen. het wordt bij mij in ieder geval erger als ik veel gedaan heb. Voel het trouwens zo goed als alleen wanneer ik rust, dus op de bank of op bed lig.. weird... Er zijn toch nogal wat mama's die zich dus echt nog steeds beroerd voelen.. hmm.. collega van mij had dat ook toen ze zwanger was. Is toen naar een homeopaat geweest. heeft de hele zwangerschap nergens meer last van gehad. Kreeg "korreltjes" en die moest ze dan innemen en hielpen echt super goed. Ook tegen vocht vasthouden enz.. Nou ja.. mocht ik me nog heel beroerd gaan voelen dan ga ik daar echt wel naar toe.. haha.. tis het proberen waard en wordt toch vergoed door de vezekering! hihi Ik moet nu nog gaan bedenken wat wij straks gaan eten.. ja, heb peperbiefstuk uitgehaald, maar verder. Denk puree en erwten of zo.. al heb ik met dit weer meer zin in koudeschotel.. Daar is mijn mannetje helemaal gek van.. maar ik denk dat als we morgen een goede echo hebben gehad dat ik dat dan lekker klaar maak voor morgenavond.. beetje feestmaaltijd!
Haha..wij hebben afgesproken dat als morgen alles goed is..we een lekkere taart gaan halen...en die dan lekker op eten met me moeder, vader, schoonmoeder, me mannetje, broertje...en ik natuurlijk....! Mmmmm...lekker...
@sizzel..ik heb met 7 weken...een uitwendige echo gehad...was perfect te zien hoor...foto staat in me album..!
hihi.. alleen heb ik wel iets meer spek en vet op mijn bukje dan jij denk ik..haha.. Maar we wachten af! je echo is inderdaad erg duidelijk. Dat had ik niet verwacht. Dacht dat je ongeveer vanaf de 10 weken uitwendig wat kon zien.. Niet dus!
Kom me ook aanmelden voor de februari mama's.. Ben nu zo'n 8 weken zwanger (maar weet het helaas niet zeker, Komt door een onregelmatige cyclus) Dus daarvan uitgaand hoor ik net bij de februari mama's.. haha.. Definitief antwoord krijg ik op 7 augustus als ik naar de verloskundige moet.
Dotje Welkom hier. Klets gezellie mee. Het is hier echt heel gezellig. Veel succes met je zwangerschap verder. Groetjes boney
@dotje welkom! zo meiden ik ook weer thuis geariveerd! wezen shoppen met me ma ,overal en nergens geweest te veel om op te noemen ,liep gewoon in de winkel vanmiddag te geeuwen hihihihihi zo net ff lekker lasagna gemaakt staat nu in de oven mmmmmm en ja over die krampen en trekken en spierpijn ja bij iedereen is het toch anders he iedereen voelt wat anders enz geen pijl aan te trekken maar fijn dat we dat hier kunnen delen! En wie heeft er nog last van haar borsten? bij mij is het de enige dag erger dan andere en vandaag weer minder bijna niet en werd vannacht wakker om te plassen ( doe ik ook 3 keer in de nacht) en dan sta ik op en dan voel ik ze goed!auw ! en ook branderige tepels ? nou vandaag was dat weer minder maar alle kwaaltjes kunnen op en neer komen he? maar je heb dan toch wel van ohh ik voel ze niet meer als maar goed is enz.,,en dan denk ik tuurlijk is het goed hihihhihihi sorry voor me ...geklaag
@ dotje! welkom bij de februarimama's! Klets maar mee! het is hier errug druk en gezellig! @ joma : zeker veel babyshops ingeweest.. prenatal bijvoorbeeld? haha.. Fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt! Wat zul jij vanavond slapen! @ Angelinaz : oh..dus ik krijg waarschijnlijk ook een uitwendige echo.. das leuk! haha.. nog nooit gehad! Is dat de foto die in je album staat..want die is inderdaad erg duidelijk! Ik heb verder ook weinig klachten hoor.. eerst voelde ik mijn borsten meer dan nu.. bijna geen last meer van.. Wel prettig moet ik zeggen.. ze zijn wel erg opgeblazen! En heb al zo'n megacup..haha.. Mannetje vind het niet erg.. Verder misselijkheid enz.. ook niet.. 2 x gehad.. verder niet.
hihihi is wel fijn dat jij dezefde klachten als mij hebt....dus bijna niet en ja ik af en toe beetje weeig (licht misselijk)gehad en ja wat zijn er veel van die leuke winkels he!
echt wel.. ik wil zo graag naar de prenatal en al die andere leuke winkeltjes met babyspulletjes gaan, maar doe het gewoon nog niet.. maar wil wel echt.. alleen dan van de week naar Duitsland geweest.. dat doen we ook niet meer! haha Bij mijn vorige zwangerschap had mijn zus me al aangemeld voor al die boxen die je overal gratis krijgt. Dan wordt je adres dus doorgegeven aan verschillende winkels. Zo ook babydump. Daar krijg ik nu nog steeds foldertjes van wanneer er aanbiedingen zijn enz.. errug leuk moet ik zeggen.. (ja.. na de curettage iets minder.. de dag erna namelijk kreeg ik een boekje met 2 babysokjes..slik.. , dat was weer even heeeeel moeilijk. Nu langzaamaan weer genieten.. en folders kijken! )
Ja ik heb nog maar 1 echo gehad deze keer. Ik moest 2 uur voor dat de echo was voor de laatste keer plassen en dan meteen een halve liter water drinken. Nou die kwam er meteen weer uit, dus maar weer meer water gedronken. Met het resultaat dat toen ik daar was dat mijn blaas "op knappen" stond. Dat is schijnbaar goed want hoe voller de blaas hoe beter je het kan zien zei de vrouw van de echo. Bij een uitwendige echo dan. Maar als dat niet was gelukt had ik moeten gaan plassen en dan had ik een inwendige gehad. Maar zoals je zelf al zag, gelukkig zag je het perfect. Liefs Angel