Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ja, hij is echt superduidelijk.. hoop dat ik dat morgen ook te zien krijg!

2. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Hebben ze jou ook verteld dan over dat plassen en drinken?

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zal je net zien.
    Ben ik thuis, heb ik ineens gewoon honger, en gaat het weer. Zit nu ff aan een broodje, en hoop dat de misselijkheid voor vandaag lekker ver weg blijft.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @sizzel ja ik bestel ook nog geen kado dozen enz...
    en koop nog niks...ja het enige wat ik gekocht heb is zwangerschaps kleding want dat moest wel die buik van mij is niet normaal hihih maar ja als tie blijft groeien is ook een goed teken denk ik dan maar!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    @joma, das echt niet meer normaal hoor zo'n buik als jij hebt.
    Bij mij zie je ook al wel een heel klein buikje, maar het valt helemaal nog niet op. Wat zegt je verlk. daarvan?

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nee, hebben ze niks over gezegd, daarom ging ik er maar vanuit dat ik een inwendige echo kreeg... nou ja.. ik wacht wel af hoor.. Gelukkig zijn er 2 opties!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee ja bij mij is het echt al een zwanger buikjes zegmaar en kan het niet meer verbergen! en ja ik heb het aan de vk gevraagd ook omdat diet onze 1e kindje is ,ze zei mensen met slappe buikspieren krijgen eerder een buik! en daarom ook bij mensen die al zwanger zijn geweest om dat de buik al uitgerekt is geweest en dan de buikspieren ook slapper zijn.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb trouwens ook beide echo,s inwendig gehad!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou meiden, heugelijk feit....
    Heb net heerlijk boven de plee gehangen en alles er uit gek*tst.... Was al dagen zo misselijk... En opeens was ik het zat. Gelukkig kan ik het overgeven een beetje opwekken.
    En ik moet zeggen, het lucht best op. Heb nu zin in pizza, dus ik ga een halve eten en straks met m'n mannetje nog wat "lekkere" goente omdat hij dat zo graag wil...

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hallo lieve meiden

@dotje welkom hier meid

@ missn ik ben heel erg ziek van mijn zwangerschap heel de dag misselijk geen energie en (nu minder vaak gelukig) spugen
    dus zei mijn VK dat ik dat acupunctuur eens moest proberen nou daar ben ik dus net van terug hopelijk heeft het geholpen haha

voor ieder die morgen voor zijn echo moet spannend meiden en veel plezier

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Sizzel ,,MissN,,Baby4me,,kikkert,,en supermummy wil jullie alvast veel plezier en succes met de echo morgen en geniet ervan!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou meid ik hoop dat de acupuntuur helpt!

13. Silvia83

Silvia83 Lid

15 jun 2007
    81
    0
    0
    Studente paraveterinair
    Wageningen

14. Silvia83

Silvia83 Lid

15 jun 2007
    81
    0
    0
    Studente paraveterinair
    Wageningen
    Ik zal ook maar actief hier worden ;)

11/7 mijn eerste afspraak gehad met de vk, wat een domper zeg!
    Ik ben te zwaar en ze had het meteen over de bevalling en dat het poliklinisch moet en over suikerziekte terwijl bij mij het kwartje nog heel hard moet gaan vallen!

Maar het leuke is dat we 24/7 de eerste echo gaan krijgen, volgens de vk een inwendige aangezien ik een speklaag heb en het uitwendig erg moeilijk zou gaan worden!
    Maar wat heb ik die bevestiging nodig, vooral omdat ik amper klachten heb.
    Ik blijf maar paranoia en kijk iedere keer na toiletbezoek of ik geen bloed zie.
    Net wat ik las, je leest te veel op internet en weet daardoor te veel!

Maar ik zal hier wat actiever gaan worden, vind het wel erg leuk om al die verhalen en belevenissen te lezen ;)

Liefs Silvia

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    foto's van mijn echo vorgige week staan in m'n album. Beetje laat, maar beter laat.....
    volgende week maandag mag ik alweer!

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ sylvia welkom!

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nog een keertje welkom! en natuurlijk super leuk dat je heel actief mee wil gaan doen hier! Gezellig!
    Nou lekker zeg zo'n vk... Bij mij hebben ze toen ook al gevraagd hoeveel ik woog ivm suikerziekte. Inmiddels weer wat aangekomen en ben echt gewoon te zwaar, dus ja.. zal ik ook wel te horen krijgen.. Maar niet zo bot als hoe jij het gehoord hebt! lekker lullig!
    Klets het hier maar van je af hoor! hihi..doen wij allemaal hier!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou moet eerlijk zeggen ben ook al aardig wat aan gekomen vindt ik ik al ruim 3,5 kilo vindt best veel en jullie ook al wat?

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nou ik zal je zeggen.. bij de vorige zwangerschap al 7 kg aangekomen in 10 weken.. en echt waar.. heb niets abnormaals gegeten.. weeg nu dus gewoon 100 kg.. bleh.. vind ik echt verschrikkelijk.. Ik ben wel groot.. nou ja.. 1,83m is voor een vrouw niet echt klein.. en heel een hele grove bouw, dus. ja.. mensen zien niet aan me dat ik dat weeg.. maar ik weet wel beter! pfff.. zou wel willen afvallen, alleen is dat nu niet echt verstandig nu ik zwanger ben.. Ik ga nu wel proberen het snoepen te laten. Misschien dat ik dan toch iets minder aan kom..
    letten jullie nog ergens op?

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

nou ja als ik honger heb moet ik echt eten anders wordt ik echt weeig en eng!en ik was me vorige zwangerschap ook al aangekomen en zat ook nog wat van aan maar heb ik nu niet mee berekend hihih

Deel Deze Pagina