Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. ik heb nu nog niet eens op de weegschaal durven staan... maar merk wel aan mijn kleding dat ik echt wel weer aangekomen ben..
    Moet nu toch echt bijna zwangerschapskleding gaan dragen omdat ik mijn normale spijkerbroeken echt niet meer dichtkan...

Draagt iedereen hier eigenlijk al zwangerschapskleding of nog steeds je eigen kleding? Gewoon nieuwsgierigheid! haha

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    \

ja ik al tijdje zwangerschaps kleding :confused:

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm.. ik nog niet.. moet wel al wat wijdere kleding aandoen..of stretch.. maar denk dat ik van de week wel echt zwangerschapskleding aan moet trekken omdat het niet meer gaat.. Was benieuwd of ik de enige was.. hihi.. niet dus!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja maar komt echt door mijn buik al !maar ben blij dat ik niet de enige bent die echt al een buik heeft want ichtus heeft het ook al zo!

en meid als je het aan hebt het zit heerlijk :)

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Dat geloof ik meteen! haha.. voel je je ook meteen veel meer zwanger!
    En ja.. jij hebt echt al een supermooie buik! Bij mij zijn het vooral zwembandjes! haha

ennuh.. Joma.. wij hebben ook alweer bijna een pagina volgeschreven.. gaat goed hier!

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmmmm... het begint hier nu wel een beetje donker te worden.. zouden we hier dan toch nog een beetje regen krijgen? Vandaag heeft de hele dag het zonnetje geschenen.. Ben benieuwd!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat wel als ik naar me buikje kijk dan wrijf ik er meteen over zo van lekker blijven zitten he hihihih en denk dan ja ben echt zwanger!

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    ik ben nog niet aangekomen. Weeg me elke maandag. Maar dat komt omdat ik niet echt trek heb in eten en dus minder vaak en minder eet. Ben ook niet afgevallen.
    Ik heb vandaag een spijkerbroek aan en die zit normaal heerlijk (favo broek) maar hij kan niet meer dicht. Gisteren merkte ik ook dat m'n werkbroeken strak gaan zitten. Wil m'n mond houden tot 12 weken op m'n werk, maar dat gaat niet lukken denk ik.

Ook ik ga niks kopen tot na die 12 weken. Wil het gewoon echt niet doen.
    Wachten is wel moeilijk hoor, maar kijken mag.

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    was hier net git zwart buiten en kwam echt met dubbele bakken de lucht uit !en ja onweer geweest niet normaal en nu klaart weer op moest gewoon net licht binnen aan doen !

ja we hebben zo 2 pagina,s volg gekletst hihihih :)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou ik wilde ook me mond houden tot 12 weken maar die mond hoefde ik niet te houden iedereen ziet het al! :( dus weten het al!

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik moest net gewoon ff het licht aan doen zo donker was het hier. En die bui is nog niet helemaal over.
    Zo is het zeker makkelijk die pagina's vol krijgen. Lekker kletsen over het weer.... :)
    Ik vind eigenlijk wel dat we in febr. een record aan pagina's moeten hebben. Gewoon het dubbele van de juli mama's nu!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja hier klaart al weer op gelukkig maar is wel lekker afgekoelt hier nu buiten 18 graden! heerlijk
    gelijk alle ramen open gegooid

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    De lucht wordt hier nu weer pikzwart en het zal zo wel weer gaan regenen, voor de zoveelste keer deze dag. We hebben hier alleen vanmiddag een paar uur zon gehad. Is nu wel al lekker afgekoeld in huis!
    We gaan zaterdag op vakantie naar een camping in Zeeland. Hopen maar dat het weer wat beter wordt, want de hele dag met drie kleine kinderen in een caravan is niet echt het toppunt van een leuke vakantie :(
    Ik draag ook al zwangerschapsbroeken. Krijg helaas mijn gewone broeken niet meer dicht! Was vorige week op zoek naar een zwangerschapsspijkerbroek, maar dat valt nog zeker niet mee om dat hier in de buurt te kopen! Gelukkig is het toch gelukt, alleen zit hij niet echt super :( Op zoek dus maar naar een andere!

14. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    ik weeg nu bijna 54 kg van de 49 kg dus ik ben al bijna 5kg aangekomen.
    misselijkheid wordt hier met de dag minder gelukkig.
    over 9 dgn eindelijk onze eerste echo.
    hier is nog geen druppel regen gevallen en het is echt warm in huis.
    van mij mag het hier ook wel met bakken na beneden komen.
    een vriendin van me vertelde me net dat bij hun thuis het plafond na beneden is gekomen.
    daar regent het al 3uur achter 1 stuk aan.

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Poeh..hier is het ook nog steeds heerlijk weer..een beetje te warm voor mij..:(

Maar goed..ik ga zo lekker naar me bedje..morgen eerst naar de tandarts..en dan mogen we ons ukkie weer zien..!

SPANNEND..:p

Slaap lekker allemaal..en een hele fijne dag morgen...als ik terug ben laat ik natuurlijk wel gelijk even wat horen..:D

16. Silvia83

Silvia83 Lid

15 jun 2007
    81
    0
    0
    Studente paraveterinair
    Wageningen
    Thnx voor de 2e welkom ;)

Even over de tandarts:
    30 juli heb ik mn afspraak en ik moet een gaatje laten vullen (klinkt dubbelzinnig :) ) Maar dat doe ik altijd met verdoving, ik kan echt niet tegen die pijn!
    Wat zeggen jullie over zwanger zijn en een tandarts verdoving? Zou het kwaad kunnen voor mini-me?

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel en missn thanks ja ga nu zeker goed genieten zalig dat lieve hartje kan wel duizend keer naar de foto kijken
    Jullie ook heel veel plezier met de echo morgen he hopeijk net zon mooie als die van mij.

Voor de rest die morgen echo heeft heel veel plezier ermee

Ik draag nog gewoon mijn eigen kleding hoor maarja moet er wel bij zeggen dat ik 8 kilo ben afgevallen in de tijd dat ik zoveel moest overgeven dus dat heeft wel beetje geholpen zeg maar kan niet wachten tot ik zwangerschapskleding kan gaan dragen en showen met dat buikje heerlijk

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zou ff googelen, maar toen ik de vorige keer zwanger was moest er ook een vulling vervangen worden en dat wilde mijn tandarts liever niet doen terwijl ik zwanger was. Ik zou gewoon je tandarts ff bellen. Die kan je vertellen hoe het zit.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  20. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hoi Meiden!

Ik ben zo moe vandaag, ik weet gewoon niet wat me overkomt. Zelf het typen op het toetsenbord kost me al te veel moeite. Ik ga dus ook zo lekker naar bed.
    Vivian en Dwazie, wat fijn dat jullie echo's goed waren. En alle meiden die morgen een echo hebben (waaronder Sizzel en MissN) heel veel plezier en succes!

Over zwangerschapskleding... Ik draag nog 1 gewone broek en die kan niet meer dicht als ik zit. Als ik sta gaat het nog net. Verder heb ik mijn zwangerschapsrokje aan. De zwangerschapsbroeken heb ik nog niet veel aangehad. Ik ben nu bijna 1,5 kilo aangekomen en 4 cm op m'n buik.

@Iedereen waar ik niet op reageer.... Sorry meiden, maar ik val echt om.

Welterusten en tot morgen!

Deel Deze Pagina