Ik ga ook lekker me bedje in...me mannetje mag me eerst nog even lekker masseren... Morgen weer vroeg op en aan het werk... Slaap lekker en een fijne dag morgen allemaal..
Hoi hoi. Hier gaat alles goed. De misselijkheid word een stuk minder! Begin een klein buikje te krijgen. De meesten van jullie hebben al hun 1ste echo gehad en ik moet nog wachten tot de 26ste pff . Ben de dagen nu aan het aftellen. Heb er echt zin in maar ben er ook wel een beetje zenuwachtig voor. Ik bedoel wat nou als het niet goed zit. Ik probeer me eigen niet gek te maken maar die gedachte schiet soms weleens door mn hoofd denk dat de meesten dat wel hebben. groetjes Chantal
Ik ben weer thuis. Ben heel de avond misselijk en niet lekker geweest. Maar toch volgehouden. Veel naar de wc en daar ff uitpuffen. hihi. Ik ga morgen de nacht in voor maar 2 nachten, dus dat is te doen. Vind het zo lief al jullie meeleven en lieve berichten. Doet me echt goed. Zeker omdat ik me gewoon ook echt kut voel. Ik ben ook nooit ziek, zwak of misselijk normaal dus misschien baal ik er daarom extra van. Ik weet het ook niet. Vind het heerlijk om hier ff te kunnen spuien. Ik ga zo lekker slapen. Heb nog ff sinasappel gegeten en ik hoop dat die er in blijft. Truste allemaal Liefs Boney
Boney sterkste meis! Annetieke succes vandaag. Hier wordt het een pittig dagje vandaag, vannacht bijna geen oog dicht gedaan, alleen maar liggen malen. Ben nu echt op! Liefs bd
Goedemorgen lieve meiden.. Nou..ik mag zo weer aan het werk...vannacht voor het eerst eruit geweest om te plassen..haha..nog nooit eerder gehad...wel leuk hoor...nja..het in slaap komen daarna is wel weer een stuk moeilijker... Hele fijne dag vandaag allemaal...!
Februari 2008 mama's 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje Simba 27 jaar, 1e kindje irisje .....jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje 2 feb Leonie1980 27 jaar, 1e kindje kikkert 20 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 26 jaar, 1e kindje Mrijn 35 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje KristaB...jaar, ...kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje sjaantje 26 jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje pooh26, 26 jaar, ... kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje 10 feb MissN 17 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje 11 feb Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje fempje, 23 jaar,1e kindje 12 feb bultje, 22 jaar, ...kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje ichtus 27 jaar, 3e kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje 14 feb lin1984, 22 jaar, 1e kindje Amsy 32 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Kiz 30 jaar, 2e kindje maja82 25 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb daantje86 20 jaar, 2e kindje Silvia83 24 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje Lis, 23 jaar, 1e kindje 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1e kindje 21 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Talleke, 24 jr, 1e kindje Marsshi, 34 jaar 1e kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje Ntombi, 26 jr, 1e kindje Boney, 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Mama33, 33 jaar, 3e kindje 28 feb Missdroppy, 27 jaar, 2e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje 1 maart Zico, 35 jaar, 3e kindje (verwacht eerder te bevallen!) Agenda Juli 18/7 Anieteke intake vk 19/7 pipi24 1e echo 19/7 Tamaraatje 2e gesprek VK 20/7 Daisysanches intake vk 20/7 Jollie echo controle gyn 23/7 daantje86 termijnecho 11:30 23/7 Sizzel intake vk 23/7 Mom2bofnie 2e echo 23/7 Boney 2e echo 11.45 uur 24/7 BigDream vk 09.00 24/7 Wen26 1e echo 24/7 Boney 2e afspraak vk 24/7 MamaNorah 2e echo 12.30 uur 24/7 Mrijn intake vk 24/7 Esmay nekplooimeting (echo!) 24/7 Silvia 14:00 1e echo 25/7 Mrijn 1e echo 25/7 Sjaantje Echo 26/7 Wen26 intake vk 26/7 Hummel intake vk 26/7 Talleke intake vk + 1e echo 26/7 Lianda eerste echo om 11:15uur 26/7 Amsy 1e echo 13.40 uur 27/7 Missdroppy intake vk 30/7 daantje86 vk 13:40 30/7 Lianda 2e vk bezoek 08:30uur 31/7 vivian conrole vk 31/7 baby4me nekplooimeting 31/7 mama30 intake vk Augustus 1/8 Meiske74, 2e echo 1/8 Maja82, echo 13.40 uur 1/8 Diaantje78, 2e echo, 10.30 uur 3/8 Missdroppy, 1e echo 6/8 Zico 1e echo 6/8 Fempje, 3e echo (nekplooimeting) 11.40 uur 6/8 Leonie1980, echo 11.15 uur 6/8 Lis, echo (nekplooimeting) 7/8 Twins, 2e echo 7/8 MamaNorah, 2e afspraak vk 11.10 uur 8/8 Maja82, intake vk 9.45 uur 13/8 Joma, 2e afspraak vk 14/8 MissN, afspraak vk 8.20 15/8 Ichtus afspraak vk 21/8 10:15 afspraak VK 28/8 Sjaantje afspraak VK
Goedemorgen meiden! Ik heb ook weer eens slecht geslapen, en ben een beetje misselijk nu maar gaat helemaal goed komen vandaag! Ja dat 's nachts moeten plassen is ook iets nieuws voor mij. Dan wordt ik 's nachts wakker en dan realiseer ik me niet dat ik wakker wordt om te plassen. Neeeeeee, ik ga me eerst 20 minuten liggen afvragen waarom ik wakker ben voordat ik naar de wc ga en dan kan ik daarna inderdaad ook niet meer slapen...
Hi, Wil iemand mij aub uit de lijst halen. Het was echt een MK hoor, helaas. Kom nog wel af en toe hier kijken ok te lezen hoe het met jullie allemaal gaat. Heel veel succes en geniet lekker van jullie zwangerschap. Liefs Ingeborg
Verdorie.. Ik ben een tijdje niet geweest en moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo goed heb meegekregen. Maar ik wil je veel sterkte wensen..
Lieve meiden! Ben een tijdje niet geweest en kom de komende weken ook een stuk minder. Ik merk dat ik ook heel onzeker wordt van veel verhalen en heb wat bruinverlies gehad en soms ook wat rose/rood en ik word bang van veel verhalen. Hoewel het ook geruststellend is, lees ik ook heel veel dingen waar ik angstig van word.. Ik wacht dus rustig de 12 weken af (als het dus goed gaat) en kom dan m'n gezicht zeker weer laten zien! Maar even uit zelfbescherming pas ik de struisvogeltechniek toe Veel geluk de komende weekjes en ook succes! Het is toch best spannend en lang wachten, voor je de 12 weken hebt bereikt! Tot gauw! liefs Maja
Maya82 Ik begrijp je als geen ander ! Als jij denkt dat dat het beste voor je is dan moet je gewoon afstand nemen van dit forum en weer terugkomen als jij er klaar voor bent. Succes meid en tot snel!
Nog een vraagje, ik mag nu dus minstens een week niet werken, het ¨ziekebriefje¨ geeft mijn vriend vandaag op mijn werk af. Nu hebben ze van mijn werk vanochtend al een keer of 4 gebeld. Ik neem niet op,want ik wil eigenlijk nog helemaal niet zeggen dat ik zwanger ben of waarom ik zolang thuis blijf. Liegen over dat ik bijvoorbeeld griep of migraine heb daar ben ik zo slecht in Wat zouden jullie doen?
gisteren had ik de nekplooimeting, helaas is het onderzoek niet gelukt omdat ukkie zich niet wilde draaien zoals wij wilde de deugniet dus ik moet volgende week dinsdag weer terug voor een nekplooimeting en dan hopen we dat die wel lukt. het voordeel is wel dat ik een extra echo krijg. ukkie is 6cm alles zat er op en eraan en ook het maagje was vol. s'avonds bij de verloskundige geweest omdat ze vorige week het hartje niet konden horen. maar helaas weer niks te vinden (navelstreng) zat waarschijnlijk in de weg. maar we weten nu wel het probleem waarom ze het niet kunnen horen en waarom een uitwendige echo bij mij nog niet echt wil lukken.....dit komt omdat ik de placenta en de voorkant(buikkant) heb liggen. maar het maakt voor mij niks uit want ik heb het hartje bij de echo gehoort. een heel verhaal en hopelijk nog een beetje duidelijk. liefs kikkert @supermummy ik zou de tel wel oppakken want anders zeggen ze dadelijk dat je niet thuis bent omdat je de tel niet oppakt daar heb ik zelf ook al eens problemen door gehad. ik zou gewoon zeggen ik ben door mijn rug gegaan of dat je een virus wat besmettelijk is te pakken hebt. @Ntombi heel veel sterkte meis!
supermommy: ik zou ook gewoon je telefoon oppakken hoor. anders krijg je misschien toch grote problemen. ik zou gewoon zeggen dat je niet lekker bent en een of ander virusjete pakken hebt, hier gaat het redelijk,misselijkheid is bijna weg. ook moet ik veel plassen s'nachts en dat is voor mij ook gek omdat ik dus nooit s'nachts mijn bedje uit hoefde om te plassen. kan het me bij de andere 2 ook niet herinneren. maar goed het is voor het goede doel. vandaag alweer de 11weken gepasseerd jeetje wat vliegt de tijd nog 8daagjes dan kunnen we eindelijk voor een echo terecht. verder alle meiden die vandaag een afspreek hebben of een echo heelveel plezier. alle mama's die misselijk en ziek zijn beterschap meiden het wordt alleen maar beter!
Hallo allemaal, @Boney: sterkte meis, met je misselijkheid, frustrerend is het he, als je lichaam niet wil maar jij wel, ik ben sinds enkele dagne iets minder misselijk, dus dat ziet er hoopvol uit. @Kikkert: fijn dat je nu weet waarom de baby vorige keer niet gevonden werd met de doptone, en toch wel mooi dat je ondanks het mislukken dav de meting weer lekker je kleintje volgende week weer kan zien! @maja, meid ik begrijp je helemaal, heb precies hetzelfde als jij, wil ook steeds een beetje afstand nemen, ben er teveel mee bezig zeg maar, en denk dat ik, net als jij ook wat minder op het forum ga komen, gewoon voor de nodige rust in mijn hoofd. @dwazie: en....merk je al wat van de acupunctuur? @Lis: meid, wat een mooi buikje heb je al, helaas nog niet zoveel te bekennen hier qua buik, maar aankomen doe ik dus wel @Lianda: jeetje meid, al 11 weken, voor jou gaat het helemaal hard. Heb ook over 8 dagen de echo, kan haast niet wachten @mamanorah: vervelened he, die slechte nachten, maar even volhouden, over enkele weken horen we ons stukken beter te voelen, en ik merk nu al dat het beter gaat met me dan 2 weken geleden. Minder moe en minder misselijk. De borsten groeien wel gestaag door, ben nu officieel een volle C en kom van een middelmatige B af, voel me al een ware melkfabriek, hihi @ntombi: meis, sterkte nogmaals, vind he heel erg sneu voor je, hoop dat je het snel een plekje kan geven en vol goede moed doorkan met je mannetje...ik wens je alle goeds @alle nieuwe meiden: welkom, gezellig dat jullie de februari-mama's komen versterken Nou meiden, ook ik ga me iets mnder frequent met het forum bezighouden, enerzijds om me toch even te focussen op de laatste dagen werk voor de vakantie en anderszijds om toch te proberen niet alleen bezig te zijn met zwanger zijn, maar ook nog met de rest van mijn leven. Ik merk dat het een te groot beslag legt op mijn gedachten, en wil mezelf toch een beetje in bescherming nemen voor als het wel misgaat (of als de echo volgende week niet goed blijkt te zijn). Ik blijf met jullie meelezen en zal af en toe nog wat posten, maar niet meer dagelijks zoals eerder. Succes allemaal met komende echo's en VK-afspraken, en dat we allemaal zonder problemen de 12 weken grens en verder gaan overschrijden Liefs Amsy
goedemorgen nou bij mij is de misselijkheid ook al een heel stuk minder aan het worden pff dat is echt genieten, suppermummy als ik inderdaad jou was zou ik toch de tel opnemen en meschien toch wel vertellen op je werk want op je werk hebben ze ook zijg plicht he,en het is voor jou ook meteen een stuk fijner.
hey allemaal! ben paar daagjes niet geweest omdat ik te weinig zin had om aan de computer te zitten... hopelijk hier alles in orde met iedereen? Ik ben weer naar de dokter geweest gisteren. Zit met het grote probleem dat ik als ik thuis ben redelijk goed ben: misselijkheid goed te controleren, heel veel slapen en rusten, kleine beetjes doen.... maar als ik ga werken ik van 's morgens tot 's avonds boven het toilet hang. Blijkbaar heeft het bij mij heel veel te maken met alles sneller te moeten doen en verplaatsingen met de auto. Gisteren morgen heeft mijn ventje mij weer naar huis gevoerd omdat ik gewoon niet tot op mijn werk geraakte. Heb nu altijd plastiek zakjes bij in de auto Dus heb van de dokter nog een weekje thuis gekregen en dan is het maar 2 dagen meer werken en heb ik verlof... nadien zijn de 12 weken voorbij dus hopelijk misselijkheid dan ook. Zwangerschapskleren zijn nog niet aan mij besteed. Ben momenteel al meer dan 4 kilo afgevallen Lieve groetjes! Twins
Ntombi, heel veel sterkte meid. Hopelijk ben je snel weer zwanger! Ik las net ook al zo'n naar bericht van Daantje 86: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=40830&postdays=0&postorder=asc&start=7620 Maja82, ik kan het me goed voorstellen hoor die struisvogeltechniek! Bruin/bloed verlies hoeft helemaal niets te betekenen maar het kan je erg onzeker maken vooral als je de nare verhalen leest. Hopelijk weer tot snel! supermummy, ik zou ook de telefoon opnemen en dan maar met een smoesje aan komen zetten. Kikkert, hihi dat kan natuurlijk ook nog, dat ze nu al gaan dwarsliggen! Hopelijk gaat het volgende week beter. Wel leuk zo'n extra echo... lianda, alweer 11 weken! Goed hoor! Fijn dat de misselijkheid bijna weg is. Amsy, lekker bijna vakantie. Jouw cho zal vast helemaal goedkomen, meid! fempje, fijn dat de misselijkheid minder wordt! Twins, wat naar zeg dat je je zo misselijk voelt op je werk. Lekker rustig aan doen, en hopelijk voel je je tijdens je verlof een stuk beter! Goh, over een paar daagjes zijn de eerste meiden hier 12 weken!
hallo lieve meiden.... @ntomi meid wat vreselik heel veel sterkte komende tijd @daantje86 wat erg lieverd leef echt met jou(jullie) mee @boney heel veel sterkte meid ik weet precies hoe het is om zo ziek te zijn dat is echt klote hier gaat het al niet veel beter niet echt het idee dat dat acupunctuur helpt zeg maar... dokter dacht nu misschien aan galstenen nou dat denk ik dan zelf ook weer niet maar toch maar weeeeer bloed laten prikken pfffft wat een gedoe.. zit er nu echt doorheen en vind het niet meer leuk allemaal sorry hoor voor mijn gezeur maar moest het even kwijt.. knuffel