Goedeavond allemaal! Ik werd gemist las ik.. haha.. er zijn wel weinig pagina's bijgekomen vandaag zeg..kom op schrijven dames! Ik ben vandaag dus weer naar mijn werk geweest.. pff.... wat een dag.. De dag zelf viel me niet tegen, buik deed een beetje pijn, maar heb heel rustig gedaan en mijn collega heeft veel van mij overgenomen (vooral het til-werk) Dat was erg prettig.. Maar toen ik terug in de auto zat naar huis.. das een ander verhaal.. Ik dacht dat ik zo achter het stuur in slaap zou vallen. echt verschrikkelijk! Was helemaal op! Ben thuis meteen het bed ingedoken en heb ruim een uur geslapen. Daarna heel even naar de fitness gegaan (moet ik ivm hypermobiliteit, is beter voor mijn banden en ik was natuurlijk al 2,5 weken niet geweest, voelde dat ook wel!) alleen op de loopband gestaan en daarna een bbq gehad bij de buurtjes! Was super gezellig! ik hou het alleen nou voor gezien terwijl mijn mannetje nog heerlijk buiten met de buurman zit te kletsen! Ik duik zo mijn bed in.. ben echt doodmoe.. Ik ga nu niet meer op iedereen persoonlijk reageren.. heb er ff de puf niet voor.. Dat komt nog... Morgenvroeg zijn jullie de eerste! Dikke kus Sizzel
Februari 2008 mama's 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje Simba 27 jaar, 1e kindje irisje .....jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje 2 feb Leonie1980 27 jaar, 1e kindje kikkert 20 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 26 jaar, 1e kindje Mrijn 35 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje KristaB...jaar, ...kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje sjaantje 26 jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje pooh26, 26 jaar, ... kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje 10 feb MissN 17 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje 11 feb Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje fempje, 23 jaar,1e kindje 12 feb bultje, 22 jaar, ...kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje ichtus 27 jaar, 3e kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje 14 feb lin1984, 22 jaar, 1e kindje Amsy 32 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Kiz 30 jaar, 2e kindje maja82 25 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb Silvia83 24 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje Lis, 23 jaar, 1e kindje 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1e kindje 21 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Talleke, 24 jr, 1e kindje Marsshi, 34 jaar 1e kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje Boney, 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Mama33, 33 jaar, 3e kindje 28 feb Missdroppy, 27 jaar, 2e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje 1 maart Zico, 35 jaar, 3e kindje (verwacht eerder te bevallen!) Agenda Juli 19/7 pipi24 1e echo 19/7 Tamaraatje 2e gesprek VK 20/7 Daisysanches intake vk 20/7 Jollie echo controle gyn 23/7 daantje86 termijnecho 11:30 23/7 Sizzel intake vk 23/7 Mom2bofnie 2e echo 23/7 Boney 2e echo 11.45 uur 24/7 BigDream vk 09.00 24/7 Wen26 1e echo 24/7 Boney 2e afspraak vk 24/7 MamaNorah 2e echo 12.30 uur 24/7 Mrijn intake vk 24/7 Esmay nekplooimeting (echo!) 24/7 Silvia 14:00 1e echo 24/7 Kikkert nekplooimeting echo poging 2 25/7 Mrijn 1e echo 25/7 Sjaantje Echo 26/7 Wen26 intake vk 26/7 Hummel intake vk 26/7 Talleke intake vk + 1e echo 26/7 Lianda eerste echo om 11:15uur 26/7 Amsy 1e echo 13.40 uur 27/7 Missdroppy intake vk 30/7 Lianda 2e vk bezoek 08:30uur 30/7 Kikkert vk 31/7 vivian conrole vk 31/7 baby4me nekplooimeting 31/7 mama30 intake vk Augustus 1/8 Meiske74, 2e echo 1/8 Maja82, echo 13.40 uur 1/8 Diaantje78, 2e echo, 10.30 uur 3/8 Missdroppy, 1e echo 6/8 Zico 1e echo 6/8 Fempje, 3e echo (nekplooimeting) 11.40 uur 6/8 Leonie1980, echo 11.15 uur 6/8 Lis, echo (nekplooimeting) 7/8 Twins, 2e echo 7/8 MamaNorah, 2e afspraak vk 11.10 uur 7/8 Dotje1986 1e afspraak vk 8/8 Maja82, intake vk 9.45 uur 9/8 Angelinaz, termijnecho om 9.45 uur 13/8 Joma, 2e afspraak vk 13/8 Angelinaz, 2e afspraak vk 14/8 MissN, afspraak vk 8.20 15/8 Ichtus afspraak vk 21/8 10:15 afspraak VK 28/8 Sjaantje afspraak VK Angelinaz : je afspraken staan erbij!
Tjonge jonge... Ik ben echt niet te genieten vandaag. Echt een geval van op hol geslagen hormonen. Mijn lieftallige echtgenoot kan echt niets goed doen vandaag. Ik loop al de hele dag op hem te vitten. Dus het wordt hoog tijd dat ik naar naar bed ga! Welterusten en tot morgen iedereen!
goeiemorgen meiden lekker geslapen allemaal ik word wel tien keer per nacht wakker word er helemaal gek van niet te geloven ben zo moe en ik moet dadelijk gaan werken verschrikkelijk liefst krop ik gewoon weer het bed in maar ja. Hoe staat het met de dames hier allemaal aan het genieten van het goede weer de afgelopen dagen
Goedemorgen allemaal. Zo ik heb mijn nachtdienst er op zitten. Ik heb het tegen m'n teamleidster verteld vanmorgen en die reageerde gelukkig heel goed. Zei ook dat ik aankomende nacht maar niet moest komen. Ze ging proberen om iemand anders te regelen. Heb wel aangeboden dat als het echt niet lukt ik gewoon kom. Het is tenslotte vak. tijd en niet zo makkelijk personeel te vinden. Heb wel een rotnacht achter de rug. Veel moeten spugen. En dan heb ik niks in m'n maag. Vreselijk. Dan doet echt alles zeer. Zit nu nog wat te eten en ga dan lekker m'n bed in. Vanmiddag op tijd er weer uit, de buren gaan trouwen dus nog een feestje. Fijne en gezonde misselijk vrije dag gewenst allemaal. Tot vanavond. Groetjes boney
Goedemorgen meiden, Vandaag een dag vrij echt even ontspannen en niets doen. Vanavond bbqen met mijn mannetje, maar even genieten van dit weer! @Boney, fijn dat er begripvol werd gereageerd op je werk! @Pipi, veel plezier bij de echo! @Tamaartje, veel plezier bij de vk! Liefs bd
Goeiemorgen ! Iedereen lekker geslapen ? behalve Boney dan die gaat nu pas haar bed in,slaap lekker! @pipi24 spannend 1e echo! @Tamaraatje veel plezier bij de VK! @Mamanorah, ja als je niet te genieten bent is er vaak maar een goeie oplossing ,doe ik ook altijd gewoon naar bed, en de volgende ochtend weer met het goeie been uit bed ! @Bigdream, lekker een dagje vrij rust maar goed uit! en veel plezier met de BBQ. Zo de hele dag thuis weet ik soms niet meer wat ik kan doen, ik ga echt van bed,naar de bank naar de computer naar bed naar de bank. Ik heb nu het idee gekregen dat ik ook buiten op het terras in de zon kan gaan liggen. tot later groetjes!
Goedemorgen allemaal! Zo.. ik heb even flink bij moeten tanken.. heb welteverstaat ruim 11 uur geslapen vannacht.. was echt doodop! haha.. Vanmiddag weer werken! Late dienst! Morgen vroege.. pff.. kijken hoe dat gaat! vanmorgen weer de pot van dichtbij mogen bewonderen.. volgens mij kwam de gravitamon eruit.. maar helemaal zeker ben ik er niet van..haha.. Nu gaat het wel weer. Net toch maar een boterham gegeten! Ben trouwens ook naar de huisarts geweest, heb urine ingeleverd omdat ik denk dat ik een blaasontsteking heb.. Ook heb ik heel even nagevraagd of ik wel hydrocortison mag gebruiken. Die heb ik namelijk voor een eczeem op mijn oogleden.. Volgens mij mag het niet omdat er hormonen in zitten.. Vanmiddag krijg ik van allebei de vragen antwoord. De assistente gaat ze vragen aan de arts.. ben benieuwd! Nou even op iedereen reageren.. had ik gisteren echt de puf niet voor! Maja82 : ik kan het met goed voorstellen dat je door al die verhalen even afstand wil doen van de site! En ik snap je helemaal! Ik zie je graag terug wanneer jij er klaar voor bent! Supermommy : Meid, ik zou het anders toch echt op het werk vertellen, of anders in ieder geval zeggen dat je echt de griep hebt of zo. Maar niet de telefoon opnemen is volgens mij ook geen optie. Zoals al eerder verteld werd kun je daar echt problemen mee krijgen! De keus is natuurlijk aan jouw, maar ik zou gewoon de telefoon opnemen! Kikkert : balen van die nekplooimeting! eigenwijs beebje heb je in je buik zitten zeg! Maar ja.. nu krijg je wel nog een keer een hele mooie echo van je beebje! Twins : meid balen dat je je zo beroerd voelt. Ik hoop voor je dat je in je vakantie lekker opknapt! Lekker van gaan genieten! Amsy : bijna vakantie! Heerlijk! lekker gaan genieten! Dwazie : Je mag zeuren hoor! (ik vond het nogal meevallen!) Het is toch ook verschrikkelijk als je je zo beroerd voelt en niemand of iets kan er iets tegen doen.. Ik zou ook helemaal gek worden.. Ik hoop echt voor je dat je je snel beter voelt! Boney : ook balen dat jij je nog zo beroerd voelt. Wel fijn dat ze trouwens op je werk zo fijn gereageerd hebben toen je het vertelde. Dat is altijd prettig! Ik hoop toch echt voor je dat je je snel beter voelt.. (ennuh.. trouwens.. volgens mij hoef je als je zwanger bent geen nachtdiensten te draaien, tenminste.. dat staat in onze CAO) Angelinaz : Gaaf meid dat je het hartje al hebt horen kloppen! echt gaaf! hebben ze dan gewoon met zo'n doptone gedaan? Cool! Ik dacht namelijk dat dat alleen kon vanaf de 12 weken, maar dat is dus niet zo... Vivian : ook jij hebt al bijna vakantie! Heerlijk! Genieten! Krista B : Gaaaaaaaf weer iemand met een goede echo! nu heerlijk weer boven op de roze wolk klimmen! Debie : uh.. sorry.. kan niet meepraten over dat je borsten geen pijn doen.. die van mij doen het namelijk wel en zijn ook nog eens Huge! pffff.. pas mijn bh's al bijna niet meer.. en ik heb al zo'n gote maat! maar meid, klachten verschillen echt van persoon tot persoon! ben maar blij dat je er geen last van hebt! haha MamaNorah : En....? vandaag beter gestemd? Of moet je mannetje het nu weer ontgelden? haha.. Bigdream : Geniet van je vrije dag.... en laat de bbq je smaken!!!!!![/list]
goedemorgen meiden. Pff wat gaan jullie toch hard ik kan het gewoon niet bijlezen of op iedereen reageren sorry. Ik wou doorgeven dat ik de komende weken even niet kom ivm met vakantie daarna ben ik weer actief aanwezig en hopelijk met goed nieuws van de echo. 1 augustus heb ik mijn 1e echo hij stond weer niet op de lijst Meiden die nog voor de echo's gaan succes en veel plezier en meiden die op vakantie gaan veel plezier. Tot over 3 weken. dan ben ik trouwens ook over de 12 weken heen
pff ik word gek hier op de flat waar ik woon, de een is aan het schuren de ander weer aan het zaagen en de onderburen zijn met de deuren aan het gooien
he bah kikkert dat is niet leuk zeg. ik dacht laat ik ff achter de pc kruipen. kids zitten beiden lekker tv te kijken. ik heb trouwens een mooie wagen gezien waar ik zaterdag na toe ga om te kijken. vind het ehct allemaal weer super spannend meiden. ben nu best moe maar ja ik moet ng even wat ruimen dus slapen zal nu even niet gaan. duik er vanavond lekker vroeg in. daantje meid heel veel sterkte!
goedemorgen/middag lieve meiden... ik voel me vandaag serieus echt heel goed vreemd maar waar ben weer even mezelf... loop te zingen hier in huis en ben nagenoeg niet echt misselijk... hopelijk blijft dat goed gaan... superr... bloeduitslagen waren goed behalve dan mijn kalium maar dat is logisch na zoveel spugen krijg wederom pilletjes daarvoor... dit is even een heel ego berichtje maar merk dat ik toch maar even rustig aan moet doen hihi voor iedereen een hele dikke knuffel
en weeer misselijk...BLEGH! dacht toch echt dat dat voorbij was...weet gewoon niet wat ik nu met mijn werk aan moet..wel of niet gaan...nou ja.. als het niet beter wordt binnen nu en een uur dan hou ik het voor gezien.. dan blijf ik lekker thuis hoor...! sorry he voor mijn geklaag.. moest even.. Hier wederom niet zoveel te melden.. Daantje86 en Ntombi.. heel veel sterkte meiden!heb er geen woorden voor! Dames met echo die goed was..feli en dames die m nog krijgen vandaag of morgen veel plezier en succes... Ik ga er weer vandoor.. even op de bank liggen... kuzzz
Hallo meiden, hier ben ik ook weer eventjes...nog even vakantie en dan moet ik helaas weer gaan werken.. De echo afgelopen dinsdag was super. Alles zag er goed uit en ik ben nu 9 febr uitgerekend dus paar daagjes eerder. De kleine was goed te zien en al best beweeglijk. Je kon al goed t lijfje zien en de handjes en voetjes. Toch speciaal he dat zoiets in je buik zit! Hij rekte zich op een gegeven moment ook even uit. Schattig om te zien. Hij is nu 3,4 cm! We hebben het hartje ook gehoord! Was allemaal wel heel speciaal. De echoscopiste was ook heel aardig en legde alles goed uit. Er zat ook nog een stagiaire bij dus ze vroeg op t eind of die ook nog even mocht kijken en dat vond ik tuurlijk geen probleem. In ieder geval ben ik nu een stuk geruster op alles en probeer er gewoon meer van te genieten. Over 2 weekjes mogen we weer en dan doen ze ook de nekplooimeting en moet ik nog bloed laten prikken. Nadat we uit zkh waren zijn we nog even naar babydump gegaan. Heb er nog een leuke knuffel gekocht en we hebben voor babykamertjes gekeken. Hebben wel een mooie gezien maar pfff die kamertjes zijn nog best duur. Die wat we hadden gezien koste 899,-- Savonds zijn we t goede nieuws dan eindelijk aan mn schoonouders gaan vertellen. We gaven ze het boekje opa en oma pluis maar t kwartje viel niet direct. Pas toen mn vriend zei dat er nog wat achter zat had mn schoonvader t door. Ze waren helemaal door t dolle en vinden t helemaal geweldig. Gisteravond zijn we dan nog naar schoonzusje en haar man geweest.Daar t ook verteld en zei vonden t ook erg leuk voor ons. Volgende week vertellen we t aan mijn ouders en zus. Ben benieuwd hoe mn ouders reageren....ze verwachten t nl niet... zo moet weer snel verder... Groetjes, Kimberly
Februari 2008 mama's 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje Simba 27 jaar, 1e kindje irisje .....jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje 2 feb Leonie1980 27 jaar, 1e kindje kikkert 20 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 26 jaar, 1e kindje Mrijn 35 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje KristaB...jaar, ...kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje sjaantje 26 jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje pooh26, 26 jaar, ... kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje 10 feb MissN 17 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje 11 feb Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje fempje, 23 jaar,1e kindje 12 feb bultje, 22 jaar, ...kindje ichtus 27 jaar, 3e kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje 14 feb lin1984, 22 jaar, 1e kindje Amsy 32 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Kiz 30 jaar, 2e kindje maja82 25 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb Silvia83 24 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje Lis, 23 jaar, 1e kindje 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1e kindje 21 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Talleke, 24 jr, 1e kindje Marsshi, 34 jaar 1e kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje Boney, 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Mama33, 33 jaar, 3e kindje 28 feb Missdroppy, 27 jaar, 2e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje 1 maart Zico, 35 jaar, 3e kindje (verwacht eerder te bevallen!) Agenda Juli 19/7 pipi24 1e echo 19/7 Tamaraatje 2e gesprek VK 20/7 Daisysanches intake vk 20/7 Jollie echo controle gyn 23/7 daantje86 termijnecho 11:30 23/7 Sizzel intake vk 23/7 Mom2bofnie 2e echo 23/7 Boney 2e echo 11.45 uur 24/7 BigDream vk 09.00 24/7 Wen26 1e echo 24/7 Boney 2e afspraak vk 24/7 MamaNorah 2e echo 12.30 uur 24/7 Mrijn intake vk 24/7 Esmay nekplooimeting (echo!) 24/7 Silvia 14:00 1e echo 24/7 Kikkert nekplooimeting echo poging 2 25/7 Mrijn 1e echo 25/7 Sjaantje Echo 26/7 Wen26 intake vk 26/7 Hummel intake vk 26/7 Talleke intake vk + 1e echo 26/7 Lianda eerste echo om 11:15uur 26/7 Amsy 1e echo 13.40 uur 27/7 Missdroppy intake vk 30/7 Lianda 2e vk bezoek 08:30uur 30/7 Kikkert vk 31/7 vivian conrole vk 31/7 baby4me nekplooimeting 31/7 mama30 intake vk Augustus 1/8 Meiske74, 2e echo 1/8 Maja82, echo 13.40 uur 1/8 Diaantje78, 2e echo, 10.30 uur 1/8 Taatje, 1e echo 3/8 Missdroppy, 1e echo 6/8 Zico 1e echo 6/8 Fempje, 3e echo (nekplooimeting) 11.40 uur 6/8 Leonie1980, echo 11.15 uur 6/8 Lis, echo (nekplooimeting) 7/8 Twins, 2e echo 7/8 MamaNorah, 2e afspraak vk 11.10 uur 7/8 Dotje1986 1e afspraak vk 8/8 Maja82, intake vk 9.45 uur 9/8 Angelinaz, termijnecho om 9.45 uur 13/8 Joma, 2e afspraak vk 13/8 Angelinaz, 2e afspraak vk 14/8 MissN, afspraak vk 8.20 15/8 Ichtus afspraak vk 21/8 10:15 afspraak VK 28/8 Sjaantje afspraak VK Taatje, je echo staat erbij. Sorry! Baby4me : ik heb je uitgetelde datum op 9 feb gezet!
oja... net heeft de huisarts gebeld. Het is geen blaasontsteking, maar mijn urine is niet goed.. morgen weer inleveren en dan wachten we maar weer af.. ben benieuwd wat er uit komt! Hoop niks ernstigs!
weet iemand hoe t zit met kopen van positiekleding..moet je dan gewoon de maat aanhouden die je normaal ook hebt? Ik heb er geen idee van nl...
Kikkert@Ja lastig hé als je in een flat woont hoor je alles van je buren. hier precies hetzelfde! Sizzel@ Werk ze , maar niet te hard hé ! En hopelijk is er niks aan de hand! Dwazie1980@ Goed dat je vandaag top voelt. Misschien ben je nu over de grens heen en gaat het vanaf nu elke dag zo ! Ichtus@KLaag maar hoor, daar zijn we voor, hopelijk voel je je snel beter Baby4me@ Fijn dat je echo goed was. Ook al verwachten je ouders niet dat je zwanger bent, hopelijk nemen ze het nieuws wel goed op. Wij wachten hier ook nog wel een paar weken met vertellen. Hier verwacht niemand het, ben ook dwars door de pil zwanger geworden. Waarschijnlijk vooral mijn schoonouders zullen niet enthousiast reageren omdat we (nog) niet getrouwd zijn Hier is het eten klaar ik ga er vandoor (verse groentesoep ) Groetjes