Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh ja nog een vraagje...ik wordt binnekort gebeld door Moeders voor moeders... weet iemand hoe dat in zijn werk gaat en doen jullie daar ook aan mee... bij mijn vorige zwangerschappen heb ik het niet gedaan aangezien ik pas met 9 weken erover hoorde dus was het niet echt haalbaar meer...nu kan het dus wel en wil ik graag helpen! hoop maar dat ik de discipline er voor kan opbrengen...

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    idd al best snel dat je nu al een zwbroek hebt moeten kopen.
    een termijn echo kan zowel bij gyn als bij vk worden gemaakt. er zijn vk die zelf geen echo apparaat hebben. dan wordt je doorgestuurd naar een echocentrum en dan maakt een echoscopist de echo. Bij gyn kan het zijn dat ook een ander iemand een echo maakt. ze hebben in het zkh meestal een aparte echo kamer. Maar vaak hebben de gyn ook een echo apparaat op hun kamer staan dus kan ook goed zijn dat de gyn dan een echo maakt. verschilt dus heel erg per zkh.

Groetjes,

Baby4me

3. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Amma,

fijn idd dat je naar gyn gaat omdat je zwanger bent en niet voor onderzoeken. ik zou niet te vroeg een echo laten maken. kans is nl groot dat je dan nog niet echt iets ziet en dat maakt je dan al snel ongerust. dus wellicht is het beter om nog even te wachten met de echo tot je 8 weken bent.

Groetjes,

Baby4me

4. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He meiden,
    Welkom nieuwe zwangere meiden!
    Ik voel me vandaag een beetje blegh, ben echt moe!
    Liefs bd

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben de hele dag al ontzettend misselijk

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hallo dames

echt moe ben ik niet, maar ben niet vooruit te branden.. op de fiets naar school en weer terug is een hele opgaaf, zeker met deze hitte..bah...kan er echt niet tegen nu..heb al 3 keer gedoucht vandaag...

hebben jullie ook zo'n last van die warmte? tis gewoon benauwd..

heb ook gister mijn eerste zwbroek gekocht.. oh wat zit dat zalig... heb al best een buikje en ben benieuwd hoe lang ik het nog stil kan houden (had ik bij de 1e twee ook) Nu moet ik wel zeggen dat mijn gewone broeken al wat strak zaten dus daar pas je dan al snel niet meer in nee.. als ik mijn buik in hou misschien nog net, maar dat gaat zeer doen.

verder eigenlijk niet zoveel e melden.. ik ga ff goed bijlezen....

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik kreeg mijn broek ook niet meer dicht,heb nu een positiebroek aan en dat zit heerlijk :)

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    dames wat snel met zwbroeken... oh oh ik heb er nog niet 1......

zijn er hier ook dames die helemaal niet misselijk zijn ....

9. Ik kom hier ook even melden, ik ben uitgerekend op 14 februari.

@dwazie1980: ik ben helemaal niet misselijk... :)(nog niet? :( )

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hallo allemaal,

Ben Debie ben 25 en ben 4 weken en 5 dagen volgens mij. Ben 8 februari volgens mij uitgerekend.
    Hoop dat het goed gaat, in maart ging het met 5 weken en 6 dagen fout.

iedereen van harte.

groetjes debie

11. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    goedemorgen allemaal
    alle nieuwe mama s welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap
    dwazie ik ben ook niet misselijk hoor...
    liefs wiesje

12. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Welkom Susan en Debie!
    Ik heb vanmorgen telefonisch spreekuur bij de huisarts aangevraagd, kan ik haar vertellen dat ik zwanger ben.
    liefs

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen lieve dames,,,

@ susan ookhier zal ik je feleiciteren...super de pupper...

ik ben ook niet misselijk... en stiekem baal ik daarvan.. maar ik weet nu dmv het lezen hier op het forum dat wat niet is nog komen kan....

susan ook uitgerekend op 14 feb net als ik en vivian trouwens ook.. gezellig met zn drieen gelijk lopen...

14. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    hoi meiden

ik ben 6 februari uitgerekend en ik heb ook nergens geen last van.
    behalve gister ochtend misselijk en vanmorgen niets gelukkig.
    heb net de vk gebeld mag 5 july komen op eerste afspraak dan ben ik 10wkn en 1 dag zwanger.

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    welkom lianda...

gefeliciteerd... en geniet ervan...

16. irmama

irmama Lid

1 jun 2007
    7
    0
    0
    Hallo allemaal,

Baby4me, ik heb idd echt grote borsten en dat begon al een paar dagen voor dat ik een test had gedaan, zeg maar een week voor mijn NOD, grote ronde zachte ballen haha. Ik meende ook dat mijn buikje ging groeien maar die is vanmorgen weer normaal, alleen spijkerbroek zat gister niet zo lekker, niet omdat het al klein wordt maar gewoon omdat het niet prettig voelt. Mijn ervaring is dat ik na 12 weken echt iets anders moet gaan kopen qua kleding. Nu valt het nog mee omdat legging en tuniekjes in zijn, dat draag ik vaak en zit ook lekker. Straks met het mooie weer lekkere katoenen en elastiek jurkjes, zo kom ik de zomer nog wel door.
    Wij gaan naar Croatie- 3 weken, met de auto, lange reis van 16 of 17 uur maar als alles goed gaat heb ik geen reden om niet te gaan.
    27 juni dus naar VK en als het goed is gaat zij me doorverwijzen voor echo maar ik betwijfel dat het lukt voor de vakantie, want we gaan al een week later...Maar goed, dan is het niet anders..
    Gaan jullie ook op vakantie? en zo ja, waarheen?
    Misselijk ben ik ook al helemaal niet. Maar dat ben ik eerste 2 zwangerschappen ook niet geweest, alleen na 6 weken ongeveer, kon ik heel goed alles ruiken en zo kon ik van een bepaalde sterke geur misselijk worden maar nooit overgegeven of zo.
    Gelukkig maar toch, er zijn vrouwen die 9 maanden lang boven de wc pot hangen, dat lijkt me ook geen pretje!

pff, het is mooi weer, ik trek mijn bikini aan, smeer me in en ga lekker in mijn tuin liggen.
    JULLIE OOK ALLEMAAL EEN HELE FIJNE DAG

Groetjes
    Irmama

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    27 juni heb ik mijn 1e afspraak bij de VK en dan krijg ik gelijk een formulier mee voor de 1e echo :p

18. he meiden, ik heb een beetje bruinverlies.... :(
    moet ik me zorgen maken? :(

19. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    Hoi!
    Susan,heb je ook krampen erbij?volgens mij is het niet erg zolang je geen helderrood bloed/stolsels verlies en menstruatie achtige krampen hebt...
    Even in de gaten houden,anders even bellen voor je eigen gemoedsrust!

Hebben jullie ook zo'n last van het warme weer?gelukkig hebben we tijdje terug een airco gekocht,dus dat scheelt! :D
    Verder vanmorgen wat trekkerig gevoel in onderbuik en wat brandend maagzuur maar als ik wat eet gaat het weer weg!
    En moet ook vaak plassen! :(

groetjes esmay ;)

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey esmay jah ik heb helaas ook z'n last van het weer wij wonen in een flat de zon schijnt van 7uur tot 12uur aan de achterkant van de flat en van 13.uur tot zonsondergang aan de voor kant das echt vrevelend. maar ja niks aan te doen liefs kikkert

Deel Deze Pagina