Hey dames vanmorgen de uitslag gekregen! urine is goed! Yippie! Was bang dat er toch weer iets uit zou komen! Gelukkig niet dus! Verder gisteren een late gehad en vandaag een vroege.. ik ben echt ramkapot! echt niet normaal.. pfff... wat is het leven toch zwaar! Vanavond denk ik lekker vroeg naar bed en in bed tv kijken.. (wat dus inhoud dat ik meteen in slaap val! haha) Hier is het echt noodweer geweest..niet normaal! Zag overal om me heen de bliksem inslaan, ramen rammelden en op mijn werk waren de cliënten doodsbang.. gelukkig niets gebeurd, want ook het piepersysteem werkte niet meer.. Gelukkig geen Nood gehad dus.. Zo ik ga ff op de bank hangen... Tot snel! oja.. en voor iedereen die ik niet meer hier zal zien in het weekend, alvast een fijn weekend! Kuz Sizzel
he meiden pff nog 1 morgen werken en dan eindelijk vakantie echt aan toe hoor, nu nog spulletjes pakken das ook altijd een heel gedoe en dan maandag lekker vertrekken kan niet wachten tot het zover is zalig paar daagjes met mijn mannetje eruit hoop wel dat ik me goed voel hoor want anders zou dat wel jammer zijn maar moet zeggen al met al gaat het redelijk goed. En ja ik zit bijna aan de 12 weken oh wat een zalig gevoel misschien dat ik dan eindelijk wat energie terug krijg @sizzel meid gelukkig dat je urine goed was kun je tenminste weer lekker verder gaan met genieten he. @dwazie meid heerlijk dat je je eindelijk weer goed voelt en inderdaad eten wanneer je zin hebt en waar je zin in hebt helpt het beste ik heb nu hele tijd fruittellas op zak als ik dan dat honger gevoel krijg steek ik me daar eentje van in de mond en dat baat doe ik dat niet dan ben ik zo misselijk hoor. Nou meiden ga even met mijn mannetje en de hond naar zijn oma woont bij zijn ouders en die zijn op vakantie dus ff checken of alles daar goed gaat en dan blijven we direct daar eten, dus allemaal hele fijne avond en tot morgen weer doei doei
Hallo meiden, lekker rustig hier, komt goed uit want heb niet zo veel tijd om bij te lezen. @AngelinaZ: Ja van een zwangerschapsmasker ben ik op de hoogte, ga ook maar korte tijd de zon in met een petje op en factor 35 in het gezicht gesmeerd. En ja idd mijn schoonouders zijn gelovig, en samenwonen, sex en kinderen krijgen kan niet bij ongetrouwd stel maja het is ons leven
Zo meiden vandaag maar 1x gespuugd! Ben wel super misselijk. Lekker verse tomatensoep gemaakt en pannenkoeken gebakken vanavond. Had ik trek in. Zeker de verse tomaten soep. Mmmmm heerlijk. En het smaakte me nog ook. Ga zo lekker film kijken. Morgen een dag naar vrienden. Gaan om 10u al weg, hebben we lekker de hele dag. Gezellie. Het is alleen 1,5u rijden en auto rijden is zoooo erg als je misselijk bent. Maar ja, we kennen elkaar erg goed, dus als ik daar aankom en moet gelijk door naar de wc vind ik niet zo erg. Fijne avond nog allemaal Liefs Boney
goeden avond meiden hier hele drukke werkdag achter de boeg! net lekker onder de douche geweest ff zitten en dan naar bed en morgen weer werken! en na het werk bbq op het werk! en dan weekend en weer een weekje om gaat toch wel vlot zo! kom net uit de douche sta voor de spiegel toen dacht ik oeps wat een buik al,,,en dan die borsten die al groeien en me tepels ook groter!wie heeft dat ook al/?/? @boney maandag echo meid gaat opschieten weer!en die verse soep water loopt me mond weer uit!mmmm @Daisy hoe was het bij de vk? @Jollie meid hoe was je echo ben benieuwd naar je goede nieuws! @AngelinaZ bedankt voor de tip heb nu 2 pagina,s open staan! @Dwazie fijn dat de acupuntuur helpt!of in ieder geval de misselijkheid miinder is @Lianda meid doe rustig aan !je merkt wanneer je een stapje terug moet doen! @Sizzel fijn dat je urine goed is !nu helemaal relaxen he meid! @Vivian ja bijna 12 weken ik ook dan ihihihih gaat toch wel vlot zo! en als ik je neit meer spreek fijne vakantie! @Supermommy weten je schoonouders het al! @Amsy ook fijn weekend! @Mammanorah ja is rustig hier!en dan gaan er binnenkort nog paar op vakantie ! @en de rest van de meiden fijn weekend en denk ook aan jullie hoor!
Hoi hoi, @Jollie, hoe was je echo? @Daisy, hoe was het bij de VK? @Dwazie, fijn weer een goede dag voor je. Je zult zien dat het steeds beter zal gaan! @Lianda, ik hoop dat je je de rest van de dag wat beter hebt gevoeld. Lijkt me erg moeilijk om een beetje bij te komen als je twee jongens hebt rondlopen. (Ik vind het soms al moeilijk met één wildebras hier). @Sizzel, hey wat goed zeg dat je urine goed was! @Vivian, wat lekker bijna vakantie! Waar gaan jullie naar toe? @supermummy, heb jij nu nog weer last gehad van bloedverlies of is het helemaal weggebleven? En heb je uiteindelijk nog een smoesje voor je werk bedacht of toch maar gezegd dat je zwanger bent? @Boney, ik duim voor je dat de dag snel komt dat je kan zeggen: ik heb helemaal niet gespuugd! Veel plezier bij je vrienden morgen! @Joma, dat van die groeiende borsten en tepels heb ik ook. Vooral mijn borsten overigens. Het lijkt alsof ze sinds een paar dagen echt gegroeid zijn. Als ik nu 's avonds mijn bh uit doe, dan voelen ze ook zo belachelijk zwaar aan. Ik vind het niet zo erg dat ze weer wat voller zijn nu. Na de borstvoeding aan Norah waren ze niet meer zo heel stevig zeg maar... Hoe denkt iedereen hier over borstvoeding? Ga je het absoluut geven, denk je van ik begin er aan en ik zie wel wat het wordt, of zeg je dat is niets voor mij ik geef wel flesvoeding? Ik ga dus absoluut weer voor BV. Bij Norah ging het ook heel goed en ik zou het heel erg vinden als het om de één of andere manier niet zou lukken. Bovendien heeft Norah heel erge allergieen en dan is het sowiezo verstandig om BV te geven. Ik heb vandaag veel last gehad van buikpijn. Niet heel erg erge buikpijn, meer bandenpijn en een zeurende ongi pijn. Daar heb ik dus al weken geen last meer van gehad. Mijn baarmoeder zal wel een groeispurt doormaken of zo...
Dag iedereen, daar ben ik weer, ik heb mijn kamp overleefd. Heerlijk die buitenlucht! Dat scheelt een hoop. Weinig geslapen en was super intensief, dus duik gauw mijn bedje in. @ Boney wat zielig dat je zoveel spuugt en misselijk bent. Ik heb het ook niet zo op autorijden, stop vaak onderweg! Fijn weekend allemaal!
Oh ja... Tamaraatje, MariekeV, Simba, Irisje en Thirza02 gefeliciteerd met het behalen van de 12 weken! En alvast voor morgen..... Leonie1980 en Kikkert, jullie ook gefeliciteerd met de 12 weken! \/
Mom2bofnie, fijn dat het kamp-buitenlucht je goed gedaan heeft. Ik kan me voorstellen dat je kapot bent. Slaap lekker! Ik ga ook mijn bedje in! Tot morgen iedereen.
Zo net lekker gebbqt heeft goed gesmaakt. @Sizzel fijn dat de uitslag goed was, prettig weekend! @Joma nee schoonouders weten het nog niet, niemand weet het nog. Ik wil het ook nog niet vertellen, ik wil nog effe afwachten. Mijn borsten zijn ook groter, bh past nog maar net en ook tepels lijken iets groter en veel gevoeliger. @Mamanorah rood bloedverlies niet meer gehad. Ik heb wel nog heel donkerbruin bloed verloren, dat was ook te verwachten,want op de echo kon je zien dat er nog wat bloed zat. Het is nu gewoon afwachten. Ik denk dat ik volgende week nog een echo krijg ter controlle. Maandag moet ik naar de huisarts en zij verwijst me dan door. Op het werk heb ik niet gezegd dat ik zwanger ben, het is nog allemaal zo pril en vooral nu met het bloedverlies wacht ik liever af. Ik heb gewoon een flinke griep @Jollie hoe was de echo? We hebben het nu wel allemaal over de klachten, zijn er ook meiden die zich juist goed voelen nu ? Ik heb veel minder last van hoofdpijn en ook mijn astma is zo goed als verdwenen en ik hoef mijn Ventolin pompje bijna niet te gebruiken. Groetjes en prettig weekend!
He lieve meiden, Goedemorgen! Gisteren uit mijn werk kon ik niets van de pijn in mijn rug en buik. Ik ben wel naar Harry Potter geweest, stond al gepland, erg gaaf, maar zitten en lopen, alles is gevoelig. @Daisy en Jollie, hoe was het gisteren meiden? @Lianda. herkenbaar meis, die klap heb ik nu, ik hoop dat je je vandaag beter voelt! @Sizzel, wat fijn dat je urine goed was! @Vivian, werkse nog even en dan een heel fijne vakantie gewenst meis! @Boney, fijne dag vandaag meis, ik hoop dat het autorijden je meevalt. Mij helpt het iets als een raam een klein stukje open staat en voorin zitten! @Joma, werkse meis en veel plezier met de bbq! @MamaNorah, ik wil ook echt bv gaan geven, hoop dat het lukt! Dikke knuf voor jullie allemaal! Ik ga nog even proberen te slapen. Liefs bd
goedemorgen meiden! @bigdream slaapse! en niet te veel doen he vandaag! ik ga zo naar mijn werk ,nog een dagje en dan weekend! ben er echt aan toe!vannacht niet goed geslapen werd vanacht wakker beetje weeiig(misselijk) ben er uit gegaan want werd echt beetje eng als ik bleef liggen zo dus eruit nog steeds hetzelfde van alles geprobeerd wat te eten drinken ,nog poging gedaan om er uit te gooien denk dan ben ik er mischien vanaf maar nee dat lukte ook niet,en als ik ging liggen werd het weer erger ,dus bij beetje anderhalf uur opgezeten en weer een poging om te gaan slapen en ja toch in slaap gevallen maar ben beetje brak nu (sorry voor me gezeur) moest fff na mijn werk hebben we nog een bbq op het werk met de meiden! en voor de rest hou ik lekker relax weekend! nou wens jullie een fijne en gezellige en voornamelijk een zonnige dag! __ _______________
Hallo dames! Ik wil me ook nog even bij de februari mama's aanmelden! (beetje laat achter dit topic gekomen) Ik ben 8 februari uitgerekend. Heb mijn eerste echo gehad op 9 juli, was toen 9 weken 3 dagen en alls was goed! Mijn eerste ongerustheid was even weg, maar komt nu weer terug... Ben nu weer bang dat er iets mis gaat. 8 augustus heb ik mijn tweede echo, dus daar kijk ik heel erg naar uit! Ik hoop dat ik hier gezellig kan meekletsen!
welkom debora en natuurlijk gefeliciteerd! die onzekerheid hebben de meeste van ons wel hoor... je hoopt zo dat alles goed blijft gaan! fijn dat je al een positieve echo hebt gehad ik heb as dinsdag mijn 1ste echo. Mijn vriend en ik zijn er nu ook wel echt aan toen om real life bewijs te zien van dit beebje... het blijft zo onwerkelijk wanneer je alleen maar een test gedaan hebt (ach, en natuurlijk een berg aan zwangerschapssignalen...) oh ik kan niet wachten... denken jullie dat het al goed te zien is met een uitwendige echo met (bijna) 11 weken, of zal ik inwendig krijgen? misschien gek, maar kan me daar nu al een beetje druk over maken, ik heb nog nooit een onderzoek of iets dergelijks gehad daar beneden
He meiden, Zo weer 2 uurtjes verder en toch weer even geslapen, zo gaan we de dag wel doorkomen! @Joma sterkte vandaag, vervelend dat je zo slecht hebt geslapen, ik hoop dat je geniet van je bbq! @Debora Welkom meis, die onzekerheid is zeker heel herkenbaar. Ik ga dinsdag voor de derde keer naar de vk en ben toch ook weer heel blij als ik met goed nieuws naar huis kom! @Wen, ik kan me heel goed voorstellen dat je uitkijkt naar dinsdag! Je moet je proberen niet druk te maken over de wijze van de echo, waarschijnlijk krijg je een uitwendige echo. Maar mocht je hem toch inwendig krijgen dan is het niet naar, heel veel glijmiddel en het glijdt zo naar binnen. Liefs bd
Hey wen26, Ja ik kan me voorstellen dat je nu echt bewijs wilt! Mijn echo met 9 weken was inwendig en er was niks geks aan, hoewel ik me ook even druk maakte daarover... Maar dat was echt niet nodig. Mijn beeje zag je toen al bewegen, spartelen met zijn armpjes en uitrekken! heel bijzonder! Mijn volgende echo met 14 weken zal ook inwendig zijn, want dan konden ze het veel beter zien, zei ze. Voor mij werd het toen ook echt werkelijk en heb een week met de foto's rondgelopen en een hele grote glimlach!
bedankt voor het geruststellen... ik heb er ook echt alles voor over om mijn kleintje te zien rond spartelen hoor... dan maar even een ongemakkelijk situatie of een drempel waar ik over heen moet... als ik straks ga bevallen is het immers onvermijdelijk haha gek he dat het vandaag ineens weer zo lekker weer is na die onweersbuien van gisteren? is maar goed ook, want we hebben een bbq gepland met een aantal vrienden... 1 stel weet nog niets, dus die kunnen we vanavond vertellen! het andere stel dat komt zijn nu 34 weken, dus dat wordt een overdosis baby en zwangerschapspraat