Hoi hoi, Alles was goed! Het kindje was al 2,91 cm en lag heerlijk te zwaaien en spartelen. Wat was dat fijn zeg, om te zien dat alles goed is en op schema ligt. Al bijna 3 cm. Dat is echt groter dan ik had verwacht! Ik ga de foto's nu even inscannen en dan later in mijn album zetten! En vanmiddag bloedprikken voor de combinatietest.
Hallo allemaal.. Ook weer evne een berichtje van mij.. Ik lees iedere dag mee, maar heb zelf niet zoveel te melden dus vandaar nog weinig reacties.. Geen desinteresse hoor, maar er wordt zoveel geschreven dat ik het gewoon niet bij kan houden...hihi Hier gaat alles zoals het moet gaan.. weinig klachten.. af en toe misselijk en af en toe erg moe. Vanmorgen heerlijk naar de kapper geweest en me s lekker laten verwennen.. Vrijdag een bruiloft dus dat wordt ook erg gezellig...Jammer dat het weer niet echt meewerkt deze zomer.. maar hopen dat het ng beter gaat worden want nu is het echt pet! Van de week heerlijk kleren kopen voor vrijdag.. hoop maar dat ik nog iets leuks kan vinden... sja...verder niet echt bijzonderheden dus.... Dames met klachten.. spijtig, maar ze gaan echt over! Dames met goede echo's FELI en geniet er lekker van.. Dames die nog echo krijgen.. Succes BD: GEFELICITEERD MEID! fijne dag gewenst en nog veeeeeeeele jaren Iedereen die ik vergeten ben.. sorry... BIg hug... Deesz
@mamanorah super zo mooie echo gefeliciteerd!en de rest met de goede echo super !ook gefeliciteerd! zo ik heb nu pauze op mijn werk!was echt aan toe!
Zo lekker wezen werken vanmorgen. Ging best wel aardig. Zit nu lekker ff te eten en ga zo naar de verloskundige. Voor de 2e keer. Vriendlief gaat mee. Gezellig. Daarna door naar mijn ouders. We hebben een bbq met broers en zus. Hopen dat het droog blijft, maar ik zie het somber in. Fijne dag allemaal. Liefs Boney
hey meiden, ik ben net terug van de nekplooimeting(poging 2) helaas weer niet gelukt. nu kan ik vrijdag weer opnieuw gaan. ow ja ik heb nog een leuk nieuwtje ik ben volgens de echo morgen/overmorgen al 13weken dus ik moet nu eigenlijk naar de januari mama's gaan. maar ik vind het te gezellig hier dus blijf ik lekker bij jullie. liefs kikkert
ff snel vanuit werk.. hier alles nog ok.. beetje moe.. pff.. beetje.. zou wel een hele dag kunnen slapen! echt erg! @ mamanorah! Fijn dat je echo goed was meid! echt super! @ kikkert! Ik vind eigenlijk dat je nu ook bij ons moet blijven! haha.. Wij tekenen protest aan als je toch wil gaan! Nekplooimeting weer niet gelukt.. hihi.. grappig! eigenwijs beebje heb je! Zo krijg je 'm wel vaak te zien op de echo zeg! das dan weer wel leuk! @BD : fijne verjaardag meid en nog veeeeeeele jaren!
Hallo meiden, @BD: gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je ondanks het nare weer een hele fijne dag hebt! @Mamnorah: heerlijk meid, een goeie echo, en 3 cm is al behoorlijk idd, hoop dat ik donderdag na mijn eerste echo afspraak net zo blij mag zijn als jij. Ben al enorm zenuwachtig, het eerste teken van leven (of niet...) @Kikkert: meid, wat een klein drakie, die uk van jou, lekker eigenwijs al Hopelijk is 3x scheepsrecht @Boney: nog gefeli met die mooie echo van gisteren en fijn dat het werken vandaag helemaal super ging! @MissN: idd, je buikje nu is minder opgezet dan de vorige, maar mooie buik al hoor @ichtus: heerlijk zeg, even lekker naar de kapper om jezelf te verwennen. Alvast veel plezier bij de bruiloft @Lianda: zie dat jij ook donderdag je echo hebt, spannend he, ik zie er ook zo naar uit. Als het goed gaat donderdag, dan gaan mijn leif en ik daarna heerlijk de stad in om samen ons eerste rompertje te kopen en daarna heerlijk uit eten. MOet er niet aan denken als het straks niet goed is... @debie: vervelend zeg, HD, hoop dat je er niet al teveel last van gaat krijgen. Fijn dat je de komende weken even je rust kan pakken! En ik hoop voor je dat het weer helemaal bijtrekt en de vakantie geslaagd zal zijn. Tja, hier verder weinig nieuws te melden. Voel me de laatste dagen beter en beter, eetlust komt langzaam terug. Van het weekend, na een hopelijk goede echo, gaan we mijn schoonouders en schoonfamilie inlichten, alsmede de vrienden van mijn mannetje. Mijn vriendinnen en familie weten het al wel, maar mijn lief wou graag wachten tot na een geode echo, en ozne vrienden kennen elkaar niet, evenals onze familie, dus dat scheelt. Na vandaag nog 2 dagen werken en dan vakantie, heerlijk. We gaan 5 augustus vliegen naar Rhodos, kan er al zo naar uitkijken, heerlijk! Nou dat was het weer, succes alle meiden en tot snel Liefs Amsy
@amsy en sizzel ja wij krijgen inderdaad een eigenwijze baby maar ja op deze maniet krijgen we heb wel vaak te zien. @ bd nogmaals van harte proficiat
Februari 2008 mama's 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje Simba 27 jaar, 1e kindje irisje .....jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje 2 feb Leonie1980 27 jaar, 1e kindje kikkert 20 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 26 jaar, 1e kindje Mrijn 35 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje KristaB...jaar, ...kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje sjaantje 26 jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje pooh26, 26 jaar, ... kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje 10 feb MissN 17 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje 11 feb Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje fempje, 23 jaar,1e kindje 12 feb bultje, 22 jaar, ...kindje ichtus 27 jaar, 3e kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje 14 feb lin1984, 22 jaar, 1e kindje Amsy 32 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Kiz 30 jaar, 2e kindje maja82 25 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb Silvia83 24 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje Lis, 23 jaar, 1e kindje 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1e kindje 21 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje 23 feb supermummy 25 jaar,...kindje 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Talleke, 24 jr, 1e kindje Marsshi, 34 jaar 1e kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje Boney, 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Mama33, 33 jaar, 3e kindje 28 feb Missdroppy, 27 jaar, 2e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje 1 maart Zico, 35 jaar, 3e kindje (verwacht eerder te bevallen!) Agenda Juli 24/7 BigDream vk 09.00 24/7 Wen26 1e echo 24/7 Boney 2e afspraak vk 24/7 MamaNorah 2e echo 12.30 uur 24/7 Mrijn intake vk 24/7 Esmay nekplooimeting (echo!) 24/7 Silvia 14:00 1e echo 24/7 Kikkert nekplooimeting echo poging 2 25/7 Mrijn 1e echo 25/7 Sjaantje Echo 26/7 Wen26 intake vk 26/7 Hummel intake vk 26/7 Talleke intake vk + 1e echo 26/7 Lianda eerste echo om 11:15uur 26/7 Amsy 1e echo 13.40 uur 27/7 Missdroppy intake vk 30/7 Lianda 2e vk bezoek 08:30uur 30/7 Kikkert vk 30/7 Jollie intake vk 31/7 vivian conrole vk 31/7 baby4me nekplooimeting 31/7 mama30 intake vk Augustus 1/8 Meiske74, 2e echo 1/8 Maja82, echo 13.40 uur 1/8 Diaantje78, 2e echo, 10.30 uur 1/8 Taatje, 1e echo 3/8 Missdroppy, 1e echo 6/8 Zico 1e echo 6/8 Fempje, 3e echo (nekplooimeting) 11.40 uur 6/8 Leonie1980, echo 11.15 uur 6/8 Lis, echo (nekplooimeting) 6/8 Supermummy, intake vk 7/8 Twins, 2e echo 7/8 MamaNorah, 2e afspraak vk 11.10 uur 7/8 Dotje1986 1e afspraak vk 8/8 Maja82, intake vk 9.45 uur 9/8 Angelinaz, termijnecho om 9.45 uur 13/8 Joma, 2e afspraak vk 13/8 Angelinaz, 2e afspraak vk 13/8 DaisySanches, termijnecho 14/8 MissN, afspraak vk 8.20 15/8 Ichtus afspraak vk 15/8 Boney, 12 weken echo 11.00 17/8 DaisySanches, 2e afspraak vk 21/8 10:15 afspraak VK 28/8 Sjaantje afspraak VK Ik heb mezelf ook ff aangepast... aangezien dat nog niet gebeurt was! Mijn echo is verzet, omdat ik geen nekplooimeting laat doen.
goedemiddag iedereen oo nog een paar daagjes en dan gaan we lekker op vakantie,ik heb er echt zin!mijn misselijkheid is wel een stuk minder geworden maar gister avond dacht ik echt even bahhh daar gan we weer want het kwam echt met en val binnen en ik was echt super misselijk tot nu toe nog gewoon blaaaah maar ja hort er bij he het zal wel van zelf wel een keer afnemen. iedereen die vandaag een goede echo hebben gehad van harte en geniet er van.
fijn om te horen dat iedereen zo'n mooie echo's krijgt ! Ik heb me vandaag maar ziek gemeld Voelde me echt niet lekker... Duizelig, hoofdpijn en natuurlijk misselijk... Ik dwing mezelf vandaag minimaal een fles spa leeg te drinken, want volgens mij komt die hoofdpijn van vocht te kort Ondanks dat ik toch echt niet veel meer overgeef. Maar ach, gaat vanzelf wel weer over! Ik lees hier dat er al mensen zijn die zich niet meer zo misselijk voelen, dus dat doet goed! Iedereen die nog echo's of intakegesprekken heeft: Succes! en hopellijk is alles net zo goed als de rest van de meiden hier!
hee meiden, Even snel vanuit Zurich bericht, dus heb niks gelezen. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Met mij wel, ik begin een klein buikje te krijgen en de ergste misselijkheid is wel weggetrokken gelukkig. Over 3 dagen ben ik weer thuis en kom ik hier weer kijken. Liefs Amma
Lieve meiden, Ik heb nog nooit zo'n bijzondere verjaardag gehad! Vanavond de ouders vertellen, echt super leuk! Liefs bd
hey dames! Zo fijn om al dat leuke nieuws te lezen! En Kikkert, zo kan je je kindje idd veel zien Die heeft dat goed bekeken Hier terug gaan werken na een week en eindelijk eens een goeie dag gehad mijn eerste goeie dag op het werk sinds begin juli, dat mocht al eens. Morgen nog eentje en dan heb ik 3,5 weken verlof, zalig... niet dat ik al veel gewerkt heb de laatste tijd, maar verlof is nog altijd leuker dan ziekteverlof... Die banners, die tellen hier goed! Ongelooflijk hoeveel mensen al aan de 12 weken zitten (of bijna tohc). Vind de 9 weken ook al fijn... da's al niet meer zo heel klein hé en dat buikje begint toch een beetej te bollen! Lieve groetjes Twins
Hoi, Ben net terug van de VK voor de intake en dat was hartstikke leuk! Aardig mens, nam alle tijd en legde alles duidelijk uit. Ze heeft ook naar het hartje geluisterd en had het bijna meteen te pakken. Voor ons was dat echt een primeur, er klopt echt (maar 1) hartje! Volgens haar berekening ben ik 3 feb uitgerekend, maar ik wacht de echo van morgen wel even af.
wouw mamanorah echt al een heel klein mini mensje zeg. een hele mooie echo hoor. voor een ieder die vandaag de echo hebben gehad leuk zeg! ik moet nog 2 dgn geduld hebben. verder is hier de misselijkheid echt van komen en gaan. heb sinds vanaaf een nieuwe verslaving droge crackers