he boney... gezellig logsich dat je zo moe bent na zon weekend.. wel een hele coole box geweldig.. ik heb lekker soeppie al op... met kruidenboter stokbrood
jee jee jee wat kunnen jullie kletsen! ik ben weer lekker thuis ! nog wat belangrijks gebeurd? zo hier ff naar action geweest heb geen poten meer over! heb daar gelijk zo molton waterdichte hoeslaken gehaald was daar maar 5.99 en ja ook de beschuit en muisjes zijn in huis nu zit nu aan een stuk honing meloen en 2 mandarijnen
mmm lekker, honing meloen! Ik ben trouwens weer thuis, de eerste werkdag van deze week zit er weer op
Wordt net gebeld, er ligt een proefdruk van ons kaartje klaar, dus gaan em morgen even halen! Ben benieuwd
Even laten weten dat alles goed was. We stonden zo weer buiten dus weinig dingen nagekeken. Ik heb nog geen ontsluiting maar het rommelt wel (nog steeds dus). Het kan zo nog wel weken duren in principe maar het kan ook straks al gebeuren. Het blijft afwachten. Donderdag weer terugkomen en dan gelukkig weer bij de eigen gyn. Ik lees straks terug enzo. Eerst koffie en een spelletje.
ja ben ik ook weer @ sizzel , ik duim mee voor je vriendin hoor @ boney , he vervelend die pijn aan je ribben @ anita , welkom @ joma , fijn dat je geslaagd ben @ ichtus fijn dat alles goed gaat , @ de rest knuff want ik weet t niet meer hier is mam net weg , de keuken heeft een grondige poetsbeurt gehad, morgen komt ze weer , gaan we de woonkamer doen , ben al heel de tijd bezig met de baby was strijken , ben er bijna door heen , heb nu last van harde buiken en steken in mijn onder buik, ook doet me rug weer zeer bah bah
Fijn dat alles iig goed was! Maar dus geen ontsluiting, want daar was ik eigenlijk benieuwd naar! Nou spannend hoor!
Fijn dat je moeder je komt helpen! Dat scheelt toch weer! De rest van de dag maar even rustig aan doen dan!
zo er is iemand bevallen nog van december mamma,s met 42 weken ingeleid uit eindelijk keizersnede geworden!! en weegt 4590 gr en is 60 cm een meisje is het!