Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Proficiat met de goede echo!

hoeveel bloed nemen ze trouwens af voor de combinatietest? Heb ik nl volgende week ook...

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    wat een eigenwijze beeb heb je. hihihi
    maar ze zeggen 3 keer is scheepsrecht he dus vrijdag zal het vast wel lukken. Gezellig dat je toch hier blijft ondanks dat je januari mama bent. maar kan ook nog dat je beeb later komt he dus dan ben je toch febr mama. :)

3. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Fijn dat je je wat beter voelt. Leuk dat jullie t nieuws van t weekend aan schoonfam gaan vertellen. ga je t nog op een speciale manier doen, heb je wat voor ze gekocht?
    Lekker op vakantie naar Rhodos. Alvast fijne vakantie! Geniet er maar van!

4. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Fijne vakantie!

5. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Fijn dat je je wat beter voelt. Geniet nog maar lekker in Zurich!

6. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Alsnog van harte proficiat!
    En hoe hebben jullie t verteld? Hoe reageerden je ouders?

7. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Fijne vakantie alvast!

8. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Fijn dat je t hartje hebt gehoord!

9. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Proficiat met de goede echo! Geniet er maar lekker van!

10. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0

proficiat! mooie foto!

11. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    wat leuk dat je samen met je zus zwanger bent!
    veel plezier vandaag!

12. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Mooie foto's!

13. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Succes Sjaantje en Mrijn met jullie echo's vandaag!

Wie van jullie heeft er al nagedacht om zwangerschapsgym te gaan doen? Ik denk niet dat ik t ga doen...in principe heb je er toch niet zoveel aan en is t meer geklets op zo'n avond en mn vriend krijg ik toch al niet mee naar zo'n partnerles.

zitten jullie soms ook al een beetje te dromen over namen voor de beeb? ik heb dat wel vaker...wordt nog moeilijk want vind best veel namen mooi. in ieder geval ga ik voor een niet te moeilijke korte naam.

en iemand al ideeen over welke kinderwagen t gaat worden...heb je zoveel keus in.

gisteren zijn we bij schoonzusje, man en nichtje van 10 mnd geweest. lekker lasagne gegeten en nog filmpje gekeken. was gezellig. we kregen nog een cadeautje; een leuke badcape, 2 badeendjes, hydrofieldoeken, 2 jip en janneke rompertjes en een fles zwitsal badgel. erg leuk die spulletjes!

Groetjes,

Baby4me

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk meid die spulletjes!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo meiden hier vrije dag zo nog wat in huis doen en dan nog ff van het zonnetje genieten!

meiden met de echo succes en geniet ervan!

Zo vandaag alweer 11 weken!

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Leuk joh, al die spulletjes die je hebt gekregen! echt gaaf! kadootjes zijn altijd leuk! :D

ennuh..over namen voor de beeb? Die hebben wij al lang! haha.. erg he! Gewoon 2 hele leuke namen! Maar ik ga lekker niet zeggen welke! Maar wie weet veranderd het nog.. je weet het maar nooit! ben zowieso lekker wispelturig!

en.. de kinderwagen. Ja ook die hebben wij al! ff uitleg! Wij hebben deze namelijk gekregen van mijn oom en tante. Die hebben in 2000 hun kindje gekregen en hadden een kinderwagen quinny Y2K. een hele leuke! zwarte heel mooi en is nog helemaal compleet en zo goed als nieuw! echt gaaf! Heeft alleen mijn neefje ingelegen. ligt nu al bijna 3 jaar bij ons op zolder en vind 'm nog steeds heel mooi! Scheelt ook weer in de kosten!
    Ook een maxicosi hebben we al en een campingbedje! Ik vind ze supermooi, dus wat maakt het uit als ze al wat ouder zijn. tenminste. zo denk ik erover!

Kuz Sizzel :D

17. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    wij doen ook niet aan zwangersschapsgym hoor.
    heb ik bij de andere 2 ook niet gedaan.
    kinderwagen moeten we nog halen maar we hebben nog tijd genoeg.
    de babykamer heb ik nog geheel compleet van de oudste.
    verder moet ik bijna alles opnieuw kopen.
    vandaag zijn we 12wkn eindelijk.
    morgen eindelijk onze eerste echo en hoop zo dat alels goed zit.
    misselijkheid is bijna weg werd vanmorgen zomaar wakker vol energie :rolleyes:
    zei meteen tege hubbie wouw voel me goed een wonder

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. ja dat komt omdat je die 12-weken grens bereikt hebt! haha..bij jouw is het dan wel heeeeeeel letterlijk! :)

Ik weet nog niet of ik zwangerschapsgym ga doen.. vind het eigenlijk wel iets om te gaan zwemmen of zo..

Spannend joh, morgen je echo.. Je zult echt een heeeeel mooi beebje zien! Dat weet ik zeker!

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Lis, dat heb ik ook van die rare heftige dromen. Veel intenser dan ik normaalgesproken droom.

@Baby4me, ze namen voor de combinatietest 1 buisje bloed af. Wat leuk zeg al die cadeautjes!

@Sizzel, wat fijn dat je die spullen van je tante kon overnemen. Je was wel gek als je ze niet zou gebruiken!

Wij hebben al wel een jongensnaam, en er staan ook een paar meisjesnamen op het lijstje.

Ik heb van Norah een rode Mutsy kinderwagen, met 4 wielen. Hij is wel erg groot, maar ook lekker stabiel en wendbaar. En dat is erg prettig omdat ik in het bos woon.

Over zwangerschapsgym: bij Norah heb ik het gedaan en ik vond het gewoon erg gezellig. Je leert er nou niet zo heel erg veel, tenminste als je zelf veel leest dan weet je het meeste al. Maar het was voor mij gewoon erg leuk om mede-zwangeren uit de buurt te leren kennen. We zien elkaar nog steeds elke paar maanden. Nu ga ik het dus weer doen. Alleen krijg ik mijn man niet meer mee naar de partneravond! Hahaha, dat vond hij toen al zo erg.
    :D

Prettige dag alvast iedereen en Mrijn en Sjaantje veel plezier bij de echo!

20. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Sizzel, ben nu wel erg benieuwd naar jullie namen! :D

Wat leuk dat jullie kinderwagen van je oom en tante hebben gekregen. Scheelt idd in de kosten.

Handig ook dat je al een maxi cosi en campingbedje hebt.

Wij hebben wel al een wat dikker matrasje voor campingbedje. Nu alleen t campingbedje zelf nog. hihihi

Wist iedereen trouwens al dat je bij Prenatal elke tweede maandag van de maand 10 % korting krijgt

En bij babydump hebben ze bijv prijsgarantie. als je daar besteld en in de tijd dat het nog niet is bezorgd zie je hetzelfde ergens anders, goedkoper dan krijg je t bij babydump ook voor die lagere prijs. Handig he!

Wisten jullie trouwens dat t wel loont om op internet te vergelijken. Zo heb ik bijv de babyfoon alecto dbx 88 gezien bij een online winkel voor 88 euro incl verzendkosten. Dezelfde babyfoon kost bij babydump 109 euro. Toch een heel verschil he!

Hebben jullie ook al gratis babydozen aangevraagd? Ik heb de doos van Prenatal, Kruidvat en Etos aangevraagd.

Groetjes,

Baby4me

Deel Deze Pagina