ik woog 3950 toen ik geboren werd maar is gewoon via natuurlijke bevalling gegaan. dus paar ons meer denk dat dat ook nog wel via normale weg zou gaan
Ik heb geen idee wat ik woog, zal het eens aan mijn moeder vragen Ik weet niet eens wat normaal is, 3500 gram ofzo..
hulp is kei fijn , maar mam is veel erger in t schoonmaken als ik liggen meestal dan ook in discussie hoe en wat , haha
tussen 3 en 3enhalve kilo is gemiddeld gewicht zeggen ze. zo heb me net uitgeleefd op t billendoekjes doosjes van pampers. Zat zo'n lelijke sticker op en die wilde ik eraf hebben. Koste wat moeite maar is toch goed gelukt. Nu dus een mooi doorschijnend doosje. heeft ieder van jullie de box al opstaan? Gaan wij van de week effe doen. Iemand nog tips voor bedankjes die je zelf kunt maken?Wil ik nog gaan doen nl maar heb nog niks leuks ervoor gevonden..
Zo he dat is een flinke meis. Ik ben zelf niet lang meer online geweest beetje druk geweest met Zhs. en thuis. Keanu slaapt sinds 2 nachtjes in zijn nieuwe kamer en nu kan ik de ledikant in orde maken en de rest. dan is de babykamer klaar. Alles is goed met de kleine mannen ze dachten dat ze niet goed groeide moest 2 weken 3 x in de week terug komen voor ctg's maar ze groeien super ze zitten allebei rond de 2 kilo is dus wel netjes. Nu mag ik 15 januari weer terug komen. Me moeder helpt me veel in het huishouden gelukkig van verleden week grote schoonmaak gehouden en nu kleine dingen bij houden. Ik heb Keanu er ook nog bij dus is best pittig dan en Rich moest de zolder helemaal doen voor Keanu zijn nieuwe kamer is echt super geworden zal wel wat foto's plaatsen later. Ga zo Keanu wakker maken en nog een paar kleine boodschappen halen. doei doei
Nee ik heb de box nog niet staan, ik krijg die van mijn zus, maar nu gebruikt ze em nog zelf! Heb je nog helemaal geen idee van wat je wilt met die bedankjes?
o fijn dat alles goed is en dat ze toch netjes groeien!en ik heb ff in je album gespiekt maar nog geen reccente buikfoto wel die van 27 weken zag ik , vindt nog een mooi bescheiden buikkie voor een tweeling maar ja kan nog komen!
Fijn dat alles goed gaat met de mannetjes! Altijd extra spannend als je in verwachting bent van een tweeling (vind ik dan).
he watervoruw welkom terug... jammer dat je zovak naar het zkh moest... is dat nogsteeds zo... JOMA ik heb heb zojuist het bad aangezet ik ga er over een paar minuten in ben benieuwd