Da's inderdaad minder Joma. Ik zou het ook niets vinden om nu 's nachts alleen te zijn, stom eigenlijk, want het kan ook overdag gebeuren. Toch heb ik het idee dat het 's nachts gaat beginnen bij mij. Wat voor gevoel hebben jullie daarover?
heeft iemand trouwens ooit nog wat van TantePino gehoord? Ben wel benieuwd hoe t met haar en de kleine gaat.
ukkie heeft bij mij altijd links gezeten ook met de innesteling enz...de vk en ook de echoscopiste zei tegen ons dat normaal de meeste kindjes in het begin rechts liggen heel raar maar toch schijnbaar waar
Ik had in ieder geval altijd een scheve buik, waar rechts helemaal uitpuilde. De laatste 3/4 weken niet meer, maar de kleine heeft ook niet meer zoveel ruimte. Ze moet de gehele ruimte nu optimaal benutten.
Ik voel de billen rechts bij mijn ribben, en voetjes liggen volgens mij links, maar zal het morgen aan de vk vragen, die zal het wel beter voelen.
Ha Anita, een nieuwe en jippie, ik ben niet meer de oudste nu \/ Nee, ik heb niet aan de ctg gelegen. Die van vandaag vond dat niet nodig. Misschien dat donderdag onze eigen gyn het wel laat doen. Hangt ook een beetje van het bewegen af. Was wel grappig met de gyn van net. Hij begon als eerste ook over mijn enorme buik. Zelfs voor een tweeling heb ik blijkbaar een flinke buik. Toen we weggingen zei hij dat het snel kon gaan nu. Dus ik zei dat ze nog wel 2 weken mochten zitten. Nou zei hij, een week denk ik . Was zomaar een gokje van hem. Ik ben zo benieuwd of die 21ste van mij gaat kloppen of dat ze toch eerder gaan komen. Joma, succes bij de vk straks.
dacht ik eerst ook maar heb toen allerlei foldertjes gelezen en staat ook vaak in de Wij jonge ouders dat je geboortekaartje moet opsturen en dan pas krijg je bericht voor de babydoos. Komt geloof ik een hostess van felicitas voor bij je langs!
Oke dan moet ikdat niet vergeten die doos wil ik ook graag hebben Ja die had ik nog gehaald perfect gewoon heb er wel een molton en hoeslaken overheen gelegd anders vond ik m te zeer kraken maar hij is perfect en niet duur
als ik het zo lees op de site van prenatal krijg je hem wel automatisch hoor staat namelijk dat je krijgt : In de zevende zwangerschapsmaand ontvang je een uitnodiging voor het ophalen van de blije doos. Als je baby 3 maanden oud is, krijg je de uitnodiging voor de baby doos.
zo nou ik ben heerlijk in bad geweest... en ja JOMA het was heerlijk.. alleen wel het bad was totaan de nok toe vol en mijn buikje vatte nog kou hihihi... ehhh de rest weet ik niet meer....