Kiekeboe Hm, ik heb de hele middag al harde buiken. Ik time ze niet maar ze stralen af en toe wel uit naar mijn rug. En ik ben zoooo moe. Ik heb helemaal prikkende ogen van vermoeidheid maar als ik nu ga liggen dan slaap ik vannacht weer bijna niet.
oh ja dees super dat alles weer goed ging maar als je hoort dat het nog een weekje gaat duren misschien heb je vliegt het je dan niet aan?
Petje af voor Dwazie. Kouwe buik heb ik ook steeds in bad. Ik doe dan niet anders dan mijn buik warm maken met een washand met warm water.
Nou het was een gokje van hem. Hij zei hetzelfde als alle anderen, het kan straks gebeuren maar ook over 3 weken bijvoorbeeld, het is niet te voorspellen. Nu heb ik zoiets van hoe langer ze zitten hoe beter maar lichamelijk ben ik aan mijn eindje hoor.
zooo goedemiddag weer.. De eerste babywas zit er in en alle oude kleertjes zijn uitgezocht..en zijn weggebracht.. kinderwagenbak maar s van zolder gehaald en ook de box tevoorschijn getoverd.. met een beetje mazzel kan ik het met 2 wasjes doen en dan in de droger.. als die klaar is er meteen uithalen dan hoef ik niet te strijken.. dat scheelt zo'n tijd.. zo lisa ophalen en dan eten koken. weet nog steeds niet wat.. heb niet veel bijgelezen, maar euh.. @dees.. fijn dat het goed ging meid.. en spannend hoor.. ben benieuwd of je komende week gaat bevallen.. Ik dafcht dat ik vanmiddag naar vk moest maar morgen is het de 8e.. kwam er net op tijd achter.... zeef zeef zeef.. nou ja.. voel me wel opgefokt, maar dat komt omdat het hier zo'n bende is.. dan kan ik niet rustig blijven.. wil het zo graag weer netjes hebben, maar punt 1 heeft schoonmaken en opruimen geen zin ivm de verbouwing en punt 2 kan mijn lijf het niet aan nu.. hmmm.. ben blij als het vrijdag is dan kunnen we gelukkig weer het huis op orde maken.. samen lukt een heleboel en soppen doe ik maandag met een vriendin.. dan is alles eindelijk klaar..kan niet wachten tot dinsdag..hahahaha Ben er vanaaf weer dames.. dan klets ik even actief mee hoor.. kuzzz
Hai Ichtus, misschien even een roze bril opzetten zodat je de rommel niet ziet? Opruimen heeft zo weinig nut nu en je lijf wil ook wat rust. Proberen er niet naar te kijken.
ff doorgeven.. op nederland 2 is nu docu over bevruchting tot geboorte... erg mooi... is ook al eerder op tv geweest, maar toch.. ff een tipje..
Pffft ff stoom afblazen hoor.... Stomme kut drukker... Gaan morgen voor een proefdruk naar de drukker. We willen de foto van m'n buik voorop(zie album) Een vierkant kaartje, een vierkante foto en dan een witte rand er omheen. Lijkt me niet zo moeilijk. En dan de binnenkant rood met witte letters of wit met rode letters. Ligt nog een beetje aan de foto die we uitkiezen. Nou die lul snapt er niks van en het lijkt of hij het allemaal veel te veel moeite vind. Ja mevrouw dat is heel erg duur hoor... Ja gvd dat weet ik ook wel, maar als wij dat nou willen? Wat maakt mij dat geld uit. En rode binnenkant met witte letters vond hij ook maar raar. : Nou dat is wel heel lastig met drukken hoor. Ja hallo, ik betaal je er toch voor? Ik heb gelijk besloten dat ik morgen naar een andere drukker ga. Die heb ik gelijk gebeld en die zei: mevrouw, bij ons kan alles. Kijk daar hou ik van. Ga er dus morgen langs met de foto's en de tektst. Wat een eikel zeg die vent. En de vorige keer toen ik belde deed hij ook al zo raar. Grrrrrrr ben wit heet. haha voorheen zou ik hier nooit zo boos om zijn geworden. (hormonen...)
Wat een sukkel Boney. Je betaald er toch voor, dan moet hij niet zeiken. Misschien verdiend hij al genoeg om extra moeite te doen ofzo? Je hebt groot gelijk, ik zou ook naar een ander gaan. Ik zal eens kijken Ichtus. Ik heb zoiets op dvd, das in het Frans. Misschien is het dezelfde.
pfff meiden, jullie zijn weer niet bij te benen hier Heb snel terug gelezen, maar geloof dat we een rustig dagje hebben hier met niet al te veel gekkigheid? Behalve wat gerommel hier en daar. Tip voor degene die borstvoeding willen gaan geven: bij de H&M hebben ze nu Sale en ook flink wat voedingsshirts voor de helft van de prijs of minder. Heb een klein voorraadje ingeslagen. Volgens een vriendin met 3 kids zijn ze superhandig.
Grrrr zit me nog op te fokken hier. Peter zegt ook: We gaan gewoon lekker naar een ander. Gelukkig maar, dacht dat het aan m'n hormonen lag...
haha Boney, kan me je reactie heel goed voorstellen! En ok die hormonen maken alles een tikje erger, maar die kerel gedraagt zich ook belachelijk! Je moet toch lekker zelf weten wat je wilt en of je daar veel voor wilt betalen. Snel naar iemand anders gaan!
De doku om ned 2 is al eens eerder geweest. In 3 delen geloof ik. Toen heb ik hem opgenomen en op dvd gebrand. Hij is echt prachtig. Ik denk dat hij nu ook in 3 of 4 delen komt.
ik heb een foto van ons geboortekaartje in mijn album gezet dus allemaal kijken. Boney ik ga nu stemmen meid.