In die docu zitten stukken van die dvd die ik heb. Die dvd gaat over dat Franse stel dat zwanger is. Mooie dvd is dat. Leuk kaartje Vivian. Buik van de maand, tsja, ik sta er ook bij maar de mijne haalt het niet bij die van Boney
Ik verveel me en heb nog steeds hoofdpijn. Ik drink al veel water maar het helpt niet. Misschien toch maar een paracetamolletje. En ik heb nog steeds vaak harde buiken. Zit ongeveer een minuut of 10-15 tussen maar het wisselt. Wel af en toe een pijnlijk buik, ongi gevoel enzo maar geen pijnlijke harde buiken. Als ik het idee heb dat het vaker komt dan ga ik wel timen.
got dees je lijkt mij wel , heb ook hoofdpijn en harde buiken en kramp haha naja t zal der wel bij horen allemaal
Ik heb de laatste week vaak hoofdpijn. Ik had het in het begin ook zo vaak en ook moe, net als nu. Rare dingen, die hormonen. Straks de slavinkjes vast opzetten. De spinazie en aardappels zijn zo klaar.
zo daar ben ik ook weer even... ja ik zat ook al met een washand DEES vond het zo zielig die kou hahah BONEY oh daar kan ik ook zo boos ever worden.. maar maak je niet te druk meid.. die drukker denkt vast niet meer aan jou en er zijn meer drukkers... HARDE BUIKEN.. hier valt het vandaag alles mee heel af ten toe en natuurlijk heeft het bad wonderen gedaanwant het hele stijve is er echt af.. mijn aardappels zijn gekookt dus nu nog even bakken wortels koken en en cordon bleu lekker simpel vandaag
Ik soms maar Olaf heeft het vooral en die blaast al zo hard. Ik schrik me af en toe rot van die knallers van hem Meiden, ik ben koken. Misschien tot later en anders tot morgen en alvast een fijne avond.
wij eten lekker ongezond , broodje frikandel .... ben te belabberd iets te maken en vergeten vlees uit te halen , dus dit is lekker makkelijk