Fijn dat je wel begrepen word joma. Ik mag morgen weer. Ik denk dat het bij mij nog helemaal niet is ingedaald. Het gaat hier echt nog alle kanten op. Soms heb ik het idee dat het helemaal dwars lig. We zullen zien morgen.
Ik werk bij een verzekeraar op de klantenservice en doe het electronische verkeer. Ze zijn gefuseerd en nu gaan er vestigingen en banen verdwijnen. We wisten dat het kon gebeuren maar onze banen leken redelijk veilig. Hoe het nu verder gaat is niet duidelijk en ook niet op welke termijn en dat is zo balen. Er werken namelijk nogal wat mensen in Tilburg en ze hebben net een nieuw gebouw neer gezet. Niet alle mensen kunnen ze onderverdelen dus er gaan zeker ontslagen vallen. Hoeveel geen idee. Ik probeer maar rustig te blijven maar baal wel. Zo goed naar mijn zin heb ik het er niet maar het is wel een goedbetaalde baan en zekerheid, althans, zo leek het. Ik heb wel een vast contract voor onbepaalde tijd maar daar heb ik nu ook niks aan. Mocht ik worden ontslagen heb ik wel recht op een uitkering dus zonder inkomsten kom ik niet maar toch.....
ik ga ff lekker douchie pakken en lekker bigshirt aan doen! ben mijn kleding zat en vooral die broek op mijn benen brrrrr ,krabben! ben er zo gewoon weer hoor! tot zo
Nee maar zo'n uitkering is ook altijd weer een gedoe, maar je hebt dan wel weer de tijd om bij de kleine te zijn! Tegenwoordig heb je nergens zekerheid meer, lijkt het, ook al heb je een vaste baan!
Joma hangbuikzwijntje, fijn dat ze je serieus nemen en dat je meisje al netjes klem ligt. Nu is het wachten geblazen.....
He wat balen meis, wat beroerd dat je het over de mail krijgt. Knuf voor jou! Wij gaan zo mac-en, mannetje kwam met dat idee. Fout he, maar oh zo lekker!
even snel een vraagje tussendoor... ik heb echt om de haverklap pijn in mijn rug beetje en gevoel alsof alles stijf staat... maar niet altijd met harde buiken....
Ik sta 2e bij de buik van de maand.... Gaat goed zo... hihi leuk zeg. Thanks voor degenen die hebben gestemd.
Ik weet dat een tijd geleden een ex-schoonzusje niet hoefde te solliciteren tot de kleine 5 was, hoe zit dat tegenwoordig? Een uitkering is geen vetpot maar beter dan niks. Het liefste heb ik snel wat anders maar solliciteren zit er nu even niet in
@ dees balen zeg @ joma , douche ze , @ indalen , ik moe donderdag weer , hopen dat ze t nu wel kunnen voelen of het is ingedaald
Zijn misschien toch wel die indalings weeen. Ik heb daar nog geen ervaring mee dus kan je niet echt helpen.
Volgens mij moet je wel gewoon solliciteren (zover ik weet), maar bellen naar een bedrijf zien ze al als een sollicitatie, dus dat is ook niet zo moeilijk. Je krijgt een bepaald percentage, ik dacht 70%, en als jij een goed salaris hebt, dan hou je best wel wat over hoor!
Hallo! @dees: jeetje vervelend meis van je werk, je kunt alleen maar afwachten... Fijn naar de ikea geweest, voel me wel nog steeds ziek, maar ja als ik op de bank was blijven zitten had me vast ook nog ziek gevoeld! En nu heb ik m'n rolgordijn en een lamp en een plank voor boven de commode, en bakjes voor in in de lades van de commode.... Nu alleen nog 2 curverbakken voor onder in de kledingkast te zetten (voor dingetjes die hij nog niet aan kan enzo) en ik wil nog 2 gekleurde mandjes voor op de kast om wat knuffels in te doen. Maar die hadden ze niet. Dadelijk naar m'n pa want die is jarig vandaag. De meeste familie gaat woensdag (geen idee waarom ie het op woensdag viert?!) Maar ik weet niet of ik me dan denderend voel na die draaipoging dus we gaan vanavond maar!
Gefeliciteerd met je vaders verjaardag! Ikea? Altijd leuk om naar toe te gaan! Ben wel benieuwd naar je kamertje hoor!