Dat zal ze wel leuk vinden ja, een zusje! Ik wist niet dat ze van die flikken bij de hema hadden. Zijn ze duur?
@Dees.. klopt idd wel hoor dat je tot dat je kids 4/5 zijn niet hoeft te solliciteren, maar dit heeft alleen betrekking op de bijstand en heeft weer niets te maken met ww uitkering. wil je dat aanvragen moet je wel gewoon solliciteren voor de uren dat je ww aanvraagt. dus vraag je ww aan voor 40 uur moet je ook op banen solliciteren van 40u. enz enz. wanneer je in de bijstand terrecht komt (zal in jjouw geval niet zo zijn denk ik aangezien olaf werkt) dan mag je volgens mij thuis blijven tot ze 4 zijn en naar school gaan en dan minimaal 20 uur tot hun 5e jaar.. maar hoe het precies zit weet ik niet met het bijstand verhaal. Mijn vriendin is vorig jaar gescheiden en werkte toen 6 u per week en kwam dus evt met bijstand in aanmerking. nu krijgt ze alimentatie en werkt ze 30 u en verdient meer dan dat ze van de bijstand zou krijgen dus krijgt ze niets van de overheid... bijstand is maximaal iets van 780 euro permaand als je niet werkt dus is echt super weinig.. ww is idd 70 % van je laatst verdiende loon. de duur van ww is afhankelijk van de tijd dat je achtereen gewerkt hebt. Kijk anders ff op www.szw.nl daar kun je veel vinden over dit soort zaken. ook wat betreft zwangerschap/bevallings uitkering en daarna evt overgang op zw of ww uitkering.. Wel balen zeg dat je dit nieuws nu krijgt.. hoop dat het meevalt allemaal.. kuzz
@vivian.. mooi kaartje hoor.. @Joma.. fijn dat je serieus wordt genomen nu.. hopen dat je morgen ook goede uitslagen krijgt.. suc6 alvast meid.. ben benieuwd naar je foto zo.. @dwazie.. wat je omschrijft herken ik ook zo niet.. laat je weten wat de vk zegt? goed dat je hebt gebeld. hoor.. @Boney...2e al in de ranglijst.. goed zo meid.. ik heb op jullie beide gestemd.. Over het eten van vanavond.. het is hier italien wraps geworden. Culinair uit een pakje. Oh nog een tip: mocht je het boek nog niet hebben dan is de Geboortebundel van daphne deckers echt een aanrader.. ben nu aan het lezen over haar bevallingen. ik lig constant in een deuk.. echt geweldig wat een humor.. je krijgt er gewoon zelf zin in...HAHAHAHAHA.. Heb m zelf al tig keer gelezen hoor, maar zag m in de kast laatst en heb m in de wc gelegd.. best handig bij de langere zit.. meiske74.. Dank je voor de tip. was ik helemaal vergeten dat jurian "moet" trakteren straks.. ga meteen vanavond ff spieken op internet voor leuke traktatie.. gelukkig heeft ie klein klasje.. Nu is mijn geheugen even op...
even heel ego hoor.. de vk belde net sneler dan verwacht en even tussen de bevalling door terug... ze heeft me aangehoord en zei dat ze toch iemand liet komen als is het maar voor de zekerheid zei ze... nou ik laat het jullie weten
Spannend! Wel een goeie vk dat ze iemand langs stuurt, stelt je toch weer gerust, ook al is het misschien niets!
hey mystery.. ja ook weer ff tijd om hier te zijn. was een druk dagje.. ze zijn hier nu de badkamer aan het tegelen.. wat gaat dat snel zeg.. ze ijn om 18.45 begonnen en nu al halverwege wist niet wat ik zag toen ik net lisa naar bed bracht.. GEWELDIG.. geeft zoveel rust dat het zo voorspoedig gaat.. waarschijnlijk is de badkamer niet vrijdag maar donderdag al klaar.. SUPER! de droger staat aan met babykleertjes.. dus die kan ik straks meteen vouwen en weer terug in de kast leggen..
wow dwazie.. nou wel tof idd dat ze het serieus neemtt. ben benieuwd.. zeg.. heeft iemand trouwens nog wat van MissN gehoord na gisteravond.?
ja ze zijn antuurlijk ook wel heel allert bij mij aangezien mijn eerste bevalling begon met geen pijntjes 0,0 en toch 7 cm ontsluiting,,,, nou denk iki niet dat het zon vaart zal lopen hoor...vorige week zat ik nog dicht
Succes Dwazie, ben benieuwd. Joma, ik hoop dat je morgen weer wat meer weet en dat je er iets mee kunt. Vivian, wat een ontzettend leuk kaartje. Ik had deze nog niet eerder gezien. Dees, daar ben je mooi klaar mee. En nu? Hier net het eten op en lekker gedoucht. We hebben een heerlijke italiaanse aardappelschotel gegeten....mjammie. Nu even bankhangen. Tot morgen dames.
Uhh ze heeft geen verhoging gekregen, dus was waarschijnlijk loos alarm! Daarna heb ik niets meer van d'r gehoord!