@Dees balen zeg dat nieuws, zit je nu helemaal niet op te wachten ppfff dikke knuf @Dwazie fijn dat er iemand komt! beter 30 keer voor niks dan 1 keer te laat
ik moet ff m'n ei kwijt....bah ik voel me k*t ik zit er echt even helemaal door heen. alleen maar rugpijn en pijn aan de heupen het is echt soms onverdraaglijk die pijn. een warme douche helpt niet een paracetamol werkt ook niet pfff..... net een kwartier gehuilt lucht wel op maar neemt helaas de pijn niet weg sorry moest ff zeuren
Zo buikfoto,s staan erin !ik heb mijn 1e buikfoto ernaast gezet met 5 weken en al je die van de zijkant buik bekijkt zie je dat op mijn bovenbenen uitslag begint!
Je buik is idd iets gaan hangen ja! En wat een verschil hè vergeleken met het begin! Van voren lijkt ie ook groter dan van opzij! Wel een mooie buik hoor!
Gooi het er maar uit hoor meid! Niet dat daar de pijn minder van wordt, maar lucht misschien wel op! *dikke knuffel*
Bij mij zit mijn buik ook lager, maar dat schijnt normaal te zijn. Moet toch allemaal zakken zeg maar. Ik zal er morgen weer eens 1 inzetten.