ik ben ff een half uurtje op bed liggen. misschien tot straks anders wens ik jullie nog een fijne avond. liefs kikkert
ja snap ik , ik heb ook een behoorlijke buik hoor , maar ik ben stevig, dan valt t nog een beetje in t niets
Ik meld me ook ff snel. Koos is t/m woensdag vrij dus we zijn deze dagen druk met 'n 2-tjes nu het nog kan. Vandaag heeft hij de hele vloer gedaan met de schrobmachine en ik heb een beetje rondgekeuteld. Vanmiddag filmpje gekeken (Babel, erg goede film!), heerlijk Buritos geschransd en we gaan nu Magnolia kijken. Morgen naar de vlos en woensdag voor xtra echo naa de gyn, toch wel weer spannend. Daarna lekker lunchen en nog wat spulletjes kopen. Altijd een stuk gezelliger met z'n 2 dan alleen. Ga nu even snel terugscannen. Dikke zoen voor iedereen die t nodig heeft!
Ik denk dat de meesten zijn gaan bankhangen en ik volg ze maar eens. Ook net zo gezellig voor mijn mannetje. Tot morgen dames!
ja ik denk dat ik ook ff tv ga kijken! ben er straks wel weer! @en voor de liefhebbers nieuwe buikfoto in album!