Net nadat ik vanochtend alles gelezen had stonden mijn mams en zusje voor de deur met de kleine. (een van 1,5 en 1 van 15 weken) was super gezellig. Net weer alles bijgelzen, maar niemand nog bevallen . Nu ff lekker rusten. groetjes
Ha meiden! Ik heb m'n peuter meisje ook weer in bed liggen dus de rust is voor mij ook weer begonnen! Het valt me echt tegen hoor, zwanger zijn met zo'n kleine om me heen.Ik krijg altijd flink last van m'n rug en van harde buiken als ik haar naar bed breng. En aangezien mijn man altijd 's middags en 's avonds werkt kan hij het niet van me over nemen. En anders zou ze dat sowieso niet accepteren want mama is op het moment alles. Vanmorgen ben ik met mijn moeder naar een gewone kledingwinkel geweest. Toch wel gek om weer eens gewone kleren te zien ipv al die zwangerschapsdingen. Daarna hebben we wat dozen uitgepakt in de babykamer, en het is heerlijk om alle kleertjes in de kast te zien ligegn! Alles moet nog wel gewassen worden, maar mijn moeder heeft aangeboden om dat voor me te doen, dus daar zal ik het niet zo druk mee hebben. Ik moet nu alleen nog een plank aan de muur, en het wiegje moet nog opnieuw geschilderd en bekleed worden. Dan doen mijn ouders ook. En ik wil nog een nieuw badje want m'n rode badje staat niet meer zo leuk in een roze kamer. Als de wieg af is, dan kom ik ook met foto's! Mijn bed staat nog niet op klossen. De vorige keer heb ik gewacht tot 39 weken. Ze stonden toen wel naast mijn bed. Ik wilde eigenlijk wachten tot de weeen begonnen, maar de nesteldrang nam het van me over dus dat is niet gelukt. Nu haal ik ze bij 37 weken of zo, en dan gaan ze ook nog niet direct onder het bed. Dat is snel genoeg gedaan toch? Jullie hebben weer flink gekletst vandaag, eens even kijken wat ik nog weet... @Dees, wat fijn dat alles goed was in het ziekenhuis, en wat een k*t nieuws van je werk! @Dwazie, wat fijn dat de vk zo alert is en dat er iemand langs komt. Dat geeft toch een boel vertrouwen. @Joma, ik viond je buik ook mooi hoor, ook met de striemen en de uitslag! @Kikkert, dikke knuffel voor jou. @De rest, ik ben vergeten wat jullie geschreven hebben, maar ik ben jullie niet vergeten! Ook een knuffel... Vanavond is het weer RTL5 avond. America's topmodel, project catwalk en nog wat geloof ik! Dus ik ga zo lekker voor de buis zitten! Misschien tot tijdens de reclame, en anders slaap lekker alvast...
@knuf voor kikkert! @Dwazie spannend hoor, benieuwd wat de vk zegt. @heb net even een rode maxi cosi op de kop getikt via marktplaats voor goed prijsje. Altijd leuk.
leuk Heb zo'n babyhangmatje voor in de box gekocht, mijn nichtje vond hem helemaal super, en staat ook nog leuk en is niet duur.
zo hier ook ineens last van steken in onderrug en buik zullen ook wel weer voorweeen zijn en erbij horen! maar echt een drukkend gevoel zo heb ik het nog niet gehad! ik ga ff relaxen op de bank kijken of het helpt!
nou vk is geweest.. binnen 5 minuten na telefoontje ik vind het echt super... nou het kan vriezen kan dooien... echte weeen zijn het zeker niet... baarmoedermond is 100% verstreken.. dus of het komt door dit of dat is al eerder deze wek gebeurd want vorige week was alles nog potdicht.. manlief moet wel nu even naar de HAP voor mijn urine en ik moet meteen bellen zodra er iets verandert...spannend ja beetje wel aan de andere kant zei ze dat ze niet meteen aan een nadere bevalling denkt maar aan flinke voorweeen maar je weet weet natuurlijk nooit waar die toe lijden... dus even afwachten ik ga zo mijn bedje in en niets doen...
sja sjonge...nu is iedereen weer weg! Mooie buik hoor JOma.. niks lelijk, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen hoe je je voelt.. zo voelde ik me ook bij Jurian.. toen had ik ook zo'n enorme buik.. iedereen vond m mooi behalve ikzelf.. voelde me net een hangbuikzwijn.. en nu weer trouwens, maar goed.. das over een paar weken weer over.. heb net op www.kleertjes.com wat babykleertjes besteld van Ducky Beau.. echt leuk en super goedkoop zeg.. heb een broekje, truitje, mutsje en schoentjes (slofjes) voor 30 euri totaal.. gewoon nieuw.. echt leuk.. ben helemaal blij.. dat leg ik mooi klaar voor na de geboorte.. Tis morgen al in huis.. ben benieuwd.. @Kikkert.. Knuff meid.. hoort er allemaal bij hoor die emoties.. heel herkenbaar.. ook de pijn.. en niks helpt idd..frustrerend.. @Dwazie.. vk al geweest? @Mystery.. ja nu kan ik lekker 1 dag eerder al beginnen met schoonmaken..hihihi Nesteldrang is volop aanwezig.. op de een of andere manier heb ik het gevoel dat beebje toch niet tot 40 weken blijft zitten, maar goed dat dacht ik bij Jurian en Lisa ook en die bleven juist veeeeel langer zitten dus mijn gevoel is gebaseerd op niets.. @Dees.. je was hier ergens om 17.20 begonnen met het timen van je harde buiken, maar heb er verder niks meer over gelezen.. zijn ze gestopt? of heb je niet meer getimed? de rest alweer vergeten... Knuff voor iedereen dan maar.. dan vergeet ik dat in ieder geval niet
denk je dat je al wat ervaring heb met bevallingen... ik had dus nog niet eerder gehoord dat je een lange baarmoedermond hebt die korter wordt... ik dacht dus gewoon dat je een mond had die open gingstaan als je ontsluiting krijgt... hihi ik had echt beter moeten opletten met biologie
daar lijkt t wel opl.. Spannend dwzie.. en omdat je eerste bevalling zo snel ging wel op tijd aan de bel trekken he... OEHHHHHH wordt dit nummer 2?
mmm tjsa hahah ik voel me heel dom nu maar ik weet dat eigenlijk niet of dat dat betekend... ICHTUS waar ben je... jij weet dit vast
Hallo meiden, Ik ga nu eerst effe 30 paginas bijlezen. Ik heb ook eindelijk een buikfoto in mijn album geplaatst
nou dat geloof ik echt niet hoor... dat ik nummer 2 wordt... anders had ze me wel meegenomen... maar ja ze zei letterlijk het kan vriezen ht kan dooien... manlief is nu naar de HAP voor urine ben benieuwd...
ja ja.. ben er al... De baarmoeder mond is zeg maar een tuutje.. dat wordt steeds korter totdat het tuutje is verstreken (dan is de baarmoedermond verstreken) daarna kan de baarmoeder mond week worden en opengaan (ontsluiting) zo heb ik het uitgelegd gekregen...
nou meid ik denk dat ik het herken... ik heb een enorm drukkend gevoel in mijn rus kan niet normaal zitten ligggen...