Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Hoi meisjes,

Twins, jammer dat je je zo klote voelt. Zulke dagen heb ik ook gehad, weet precies wat je voelt. Je weet waar je het voor doet!

@baby4me, mamanorah: We trouwen klein. Ongeveer 30 gasten, nabije familie en vrienden. Mijn vriend en ik hebben elkaar 6 jaar geleden ontmoet in een discotheek, hier gingen we iedere zondagavond heen. Hier trouwen we ook, het is namelijk ook een trouwlocatie. Om 15.00 uur is de plechtigheid, daarna lekker taart met champagne als afsluiting een buffet. We houden van simpel...

We trouwen niet voor het papiertje, gewoon omdat we voor de volle 100% voor elkaar kiezen. Voor ons persoonlijk hoort trouwen daar ook bij. Voor vele anderen niet. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt.

Kus Krista

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey Krista!

Super meid dat je zo gaat trouwen! Wij zijn 25 mei getrouwd en hebben het nog kleiner gehouden als jullie. We waren met 13 personen en om 15.00 uur trouwden we! We zijn gewoon in het gemeentehuis getrouwd en na afloop hebben we kaarten op de bus gedaan waarop stond "wij zijn getrouwd!" We hebben echt super leuke reacties gehad hierop. Ook wij zijn daarna uit gaan eten bij een heel gezellig restaurantje hier in de buurt! Helemaal super was het! Hoop dat jullie net zo'n geweldige dag mogen hebben als dat wij hebben gehad!

Kuz Sizzel

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik trouw op 24 september... We houden het ook heel klein, zo'n 25 mensen, alleen familie. We zouden eerst een groter feest geven, maar ik geef m'n geld nu liever uit aan de kleine. Maar ik vind het prima, hoor een klein feestje! Heerlijk, niet te veel poespas. Zo zijn we helemaal niet, dus dit voelt goed. zelfs beter dan al dat geregel rondom het grote feest, eten voor 80 mensen... muziek die iedereen leuk vind...

4. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Sizzel, dank je voor het aanpassen van de lijst! (Alleen staat de afspraak nu op 9/9 hihihihi)

@joma, jeetje voor 5000 euro producten weg. Dan is er echt veel weggehaald zeg. :confused:

@Amma, leuk dat je wat gekocht hebt voor de kleine! Wat voor een truitje en broekje heb je gekocht? Ik heb laatst voor het eerst weer een rompertje gekocht. Met camouflage print. hahah, ik ga er gewoon van uit dat het een jongen wordt. :D

@Twins, wat naar meid dat je zo'n rotdag hebt gehad. Echt balen dat je je leuke afspraken moest afzeggen. Hopelijk voel je je morgen wat beter.

@Krista, Sizzel en debora: jullie bruiloften klinken echt leuk! Wij zijn vorig jaar 15 september getrouwd, overdag ook heel klein. We hadden toen 25 man. 's Avonds hebben we een tuinfeest gegeven voor zo'n 60 man. En daarna zijn we heerlijk op huwelijksreis geweest naar Mallorca!

Het is (voor mij) weer tijd voor ATWT!

Tot later...

5. Lis

Lis Actief lid

3 jun 2007
    120
    0
    0
    België
    Hallo iedereen,

Het is precies nogal rustig vandaag, heb niet zoveel moeten bijlezen :D

@ Joma
    Verschrikkelijk hé zo'n inbraak, en dan nog zoveel gestolen...
    Bij ons hebben ze vorige nacht in onze auto ingebroken. Pff idioten... Deze keer was het in de auto van mijn man (voor de 2e keer op 2 jaar tijd), enkele maanden geleden was het mijn auto die eraan moest geloven. En het meest domme is dan nog dat ze slechts het frontje van de radio hebben meegnomen, de rest zit er nog gewoon in. Stomme dief, neem dan toch alles mee hé, wat heb je nu aan een frontje alleen? ](*,)
    Dus zijn we maar een nieuwe autoradio gaan kopen deze middag, dat kostte minder dan het frontje opnieuw te bestellen. Het is echt niet te begrijpen... is het zo moeilijk om van andermans spullen te blijven? Voor sommige mensen blijkbaar wel hé.

Heb vandaag ook nog een paar spulletjes gekocht voor de baby. Super schattige tutjes van knorretje en een paar sokjes. Te schattig voor woorden gewoon... Ik denk dat ze een centimeter of 5 groot zijn, hihi. Ik was in totaal 2,5 euro kwijt. Dus kon ik het zeker niet laten liggen. En zo hebben we weer iets bij voor het kleintje. Ik kan het echt niet laten om zo af en toe toch al wat mee te brengen. Het is dan ook allemaal zo schattig!

Verder morgen nog een drukke dag voor de boeg. Mijn grootouders zijn 60 jaar (!) getrouwd en geven daar een feest voor. Dus morgen weet héél de familie dat ik zwanger ben. Is ergens wel gemakkelijk, moet ik het maar 1 keer vertellen, dat is dan wel handig. Maar het zal weer vééél eten zijn. Ik zal wel een gang overslaan, dan zal het wat makkelijker zijn denk ik.
    We zullen wel zien hoe het verloopt, ik voel me de laatste tijd heel wat beter, dus er zal wel wat eten ingaan.

Groetjes,
    Lis

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    JIPPIE eindelijk is de nekplooi meeting gelukt :) ik werd naar binnen geroepen toen heeft de echoscopiste geprobeerd (30minuten) maar helaas niet gelukt. toen moest ik ff op de gang rond lopen en ik na 15min werd ik weer naar binnen geroepen en toen lukte het eindelijk. ze heeft gekeken waneer ik precies volgens de echo ben uitgerekend en de datum is 30januari maar ik hou zelf 31 januari aan die ene dag maakt het ook niet meer ;)

liefs kikkert

7. Lis

Lis Actief lid

3 jun 2007
    120
    0
    0
    België
    Wij zijn vorige zomer getrouwd, we vieren onze 1e huwelijksverjaardag binnen 3 weken, op 18 augustus.

We hebben een prachtige dag gehad. Het grootste deel van de dag hebben we doorgebracht met de familie en de getuigen, ook het eten, we waren met 22 man. 'S avonds hebben we wel een groot feest gegeven voor vrienden en de rest van de familie. Dan was er wel zo'n 100 man. Maar dat was meer een dansfeest, geen eten meer of zo, enkel een aantal kleine hapjes. Het was echt super, we zouden er niets meer aan veranderd hebben achteraf bekeken.
    Het lijkt gisteren, maar we zijn weeral bijna een jaar verder, wat gaat het toch snel hé.

Ik zou zeggen aan de dames die binnenkort gaan trouwen, GENIET ervan met volle teugen. Het is een prachtige dag waar je heel lang naar uitkijkt, maar die spijtig genoeg heel snel voorbij is.
    Alvast veel plezier!

Liefs,
    Lis

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo meiden
    ik ben weer terug van vakantie hoop dat hier alles goed gaat met iedereen ik lees niet alles terug want dat vind ik wel erg veel :) maar is er nog iets gebeurd wat ik zeker moet weten?

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hi Vivian...

ik vind een update geven ook lastig, zo veel geschreven.

maar wilde wel even horen hoe je vakantie was... leuk gehad?

10. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Leuk om de trouwverhalen te lezen. Wij zijn mei vorig jaar voor de wet getrouwd en in juli voor de kerk. Dus pas ons 1ste jaar gevierd, hoewel ik zo met misselijkheid etc bezig was dat het niet zo was als ik gedacht had!
    In juli hadden we super mooi weer, zijn met ongeveer 20 mensen wezen varen, BBQen en daarna de kerk, waar het een groot feest was (we gaan nl naar afrikaanse kerk dus dat swingt geweldig). En toen nog een feest met heerlijke muziek waarbij bijna iedereen zich heerlijk heeft uitgeleefd.

Inderdaad als je gaat trouwen, geniet met volle tuigen, het is zo leuk!
    Ik zou er ook niks meer aan veranderen als ik het over mocht doen. Wordt nog steeds vrolijk als ik er aan denk! Alles wel met een klein budget maar dat heeft geen tekort gedaan aan de vreugde!
    Succes met de voorbereidingen!

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Februari 2008 mama's

1 feb
    Marieke 29 jaar, 1e kindje
    Simba 27 jaar, 1e kindje
    irisje .....jaar, 1e kindje
    tamaraatje 24 jaar, 1e kindje
    Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje
    2 feb
    Leonie1980 27 jaar, 1e kindje
    kikkert 20 jaar, 1e kindje (volgens echo 31 januari)
    3 feb
    Mamalinda 26 jaar, 1e kindje
    Lexje 26 jaar, 1e kindje
    4 feb
    Bigdream 26 jaar, 1e kindje
    Mrijn 35 jaar, 1e kindje
    5 feb
    Amma 33 jaar, 1e kindje
    KristaB...jaar, ...kindje
    6 feb
    tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje
    lianda 28 jaar, 3e kindje
    esmay 31 jaar, 1e kindje
    7 feb
    sammy87.....jaar, 1e kindje
    Miran34, 34 jaar, 4e kindje
    pooh26, 26 jaar, ... kindje
    8 feb
    meiske74 32 jaar, 4e kindje
    Marber, 24 jaar, 1e kindje
    Debora21, 22 jaar, 1e kindje
    9 feb
    irmama 30 jaar, 3e kindje
    baby4me 28 jaar, 1e kindje
    10 feb
    MissN 17 jaar, 1e kindje
    Emma G....jaar,...kindje
    Debie 25 jaar, 1e kindje
    11 feb
    Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje
    Chocomel, ...jaar, .... kindje
    fempje, 23 jaar,1e kindje
    12 feb
    sjaantje 26 jaar, 1e kindje
    bultje, 22 jaar, ...kindje
    ichtus 27 jaar, 3e kindje
    13 feb
    vivian 26 jaar, 1e kindje
    joma 26 jaar, 1e kindje
    14 feb
    lin1984, 22 jaar, 1e kindje
    dwazie1980 26 jaar, 2e kindje
    susan71..... jaar .........
    Wen26 26 jaar, 1e kindje
    pipi24 29 jaar, .. kindje
    15 feb
    cyberwitch69 37 jaar, .. kindje
    16 feb
    Amsy 32 jaar, 1e kindje
    Kiz 30 jaar, 2e kindje
    maja82 25 jaar, 1e kindje
    17 feb
    Knor 27 jaar, 1e kindje
    18 feb
    Talleke, 24 jr, 1e kindje
    Silvia83 24 jaar, 1e kindje
    Taatje, 27 jaar, 2e kindje
    Lis, 23 jaar, 1e kindje
    19 feb
    Gizzy. 26 jaar, 2e kindje
    Mom2bofnie 27 jaar, 1e kindje
    21 feb
    AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje
    Balou, 26 jaar, .. kindje
    22 feb
    MamaNorah 33 jaar, 2e kindje
    sizzel 25 jaar, 1e kindje
    shaartje .. jaar, .. kindje
    23 feb
    supermummy 25 jaar,...kindje
    24 feb
    Leoniee, 27 jr, 1e kindje
    Marsshi, 34 jaar 1e kindje
    Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje
    boterbloem 29 jaar, 1e kindje
    25 feb
    Jollie jaar, 1e kindje
    manoe33 34 jaar, 2e kindje
    Leoniee .. jaar, .. kindje
    Twins 25 jaar, 1e kindje
    Boney, 25 jaar, 1e kindje
    26 feb
    Minnie01 .. jaar, 3e kindje
    Dini82, 25 jr, 1e kindje
    27feb
    Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje
    Mama33, 33 jaar, 3e kindje
    28 feb
    Missdroppy, 27 jaar, 2e kindje
    29 feb
    Anieteke, 38 jaar, 2e kindje
    DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje
    1 maart
    Zico, 35 jaar, 3e kindje (verwacht eerder te bevallen!)

Agenda

Juli
    30/7 Lianda 2e vk bezoek 08:30uur
    30/7 Kikkert vk
    30/7 Jollie intake vk
    31/7 vivian conrole vk
    31/7 baby4me nekplooimeting
    31/7 mama30 intake vk

Augustus
    1/8 Meiske74, 2e echo
    1/8 Maja82, echo 13.40 uur
    1/8 Diaantje78, 2e echo, 10.30 uur
    1/8 Taatje, 1e echo
    3/8 Missdroppy, 1e echo
    6/8 Zico 1e echo
    6/8 Fempje, 3e echo (nekplooimeting) 11.40 uur
    6/8 Leonie1980, echo 11.15 uur
    6/8 Lis, echo (nekplooimeting)
    6/8 Supermummy, intake vk
    6/8 Lin1984, termijnecho!
    6/8 Amma, 2e afspraak vk 17.00 uur
    7/8 Twins, 2e echo
    7/8 MamaNorah, 2e afspraak vk 11.10 uur
    7/8 Dotje1986 1e afspraak vk
    7/8 DaisySanches, termijnecho
    8/8 Maja82, intake vk 9.45 uur
    8/8 Debora21, 2e echo 14.00 uur
    9/8 Angelinaz, termijnecho om 9.45 uur
    9/8 MamaNorah, Nekplooimeting 11.10 uur
    13/8 Joma, 2e afspraak vk
    13/8 Angelinaz, 2e afspraak vk
    13/8 Daisysanchez, echo!
    14/8 MissN, afspraak vk 8.20
    15/8 Ichtus afspraak vk
    15/8 Boney, 12 weken echo 11.00
    17/8 DaisySanches, 2e afspraak vk
    21/8 Silvia83 10:15 afspraak VK
    23/8 Sizzel 2e afspraak vk
    23/8 Talleke Afspraak vk
    27/8 Mom2bofnie afspraak gyn/vk?
    28/8 Sjaantje afspraak VK
    28/8 BigDream, afspraak vk 08.30

:idea: MamaNorah : hihi.. sorry...foutje.... :oops: :oops: Tis weer veranderd!

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Lis, veel plezier morgen op het feest! Wat leuk dat je het aan iedereen tegelijk kan vertellen.

@Kikkert, wat goed zeg dat het gelukt is! Je hebt vandaag in ieder geval weer lekker lang van je kindje kunnen genieten. Wanneer krijg je de uitslag?

@vivian, welkom terug! Hoe was je vakantie? Volgens zijn er alleen goede echo's geweest sinds je weg was. En Kikkert heeft een erg eigenwijs kindje dat de nekplooimeting 2 keer liet mislukken...

@Sjaantje, jouw bruiloft klinkt ook leuk zeg!

@Sizzel, bedankt. ;)

Ik heb de hele avond trek in iets gehad. Maar ik heb niet kunnen uitvogelen waar ik nu precies trek in had. Heel frustrerend. Nu heb ik me maar volgegoten met Ginger Ale, maar dat valt ook niet helemaal goed. :( :D

Nou welterusten allemaal!

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Mamanorah Pringles? hmmmm ik wel in ieder geval.

Kom morgen weer terug om bij te lezen en te reageren. De hele dag weggeweest , ik ben kaput. :)

14. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    @ mamaNorah, dat herken ik zeg, ik ben niet meer zo misselijk. Maar heb steeds trek in iets maar alles wat ik kan bedenken is het niet helemaal... Grappig he, wat dat zwanger zijn met ons doet!

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @MamaNorah ik weet niet precies wanneer ik de uitslag krijg misschien maandag al....maar eerlijk gezegt denk ik later. maar die vrouw van de echo zei al tegen ons het is een mooie dunne neklpooi. hoeveel mm mag de nekplooi max zijn eigenlijk? liefs kikkert

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    het is erg stilletjes hier....hoe kan dat nou :)

17. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    Hoi!
    @Kikkert de nekplooi mag niet meer zijn dan 3 mm...die van ons beebje was afgelopen dinsdan 1,6 mm geloof ik ook heel dun! :)

Vandaag de papieren in huis gekregen van de kraamzorg!Leuk boekje erbij met info en mogelijkheden tot cursussen!Is dat ook weer geregeld... ;)
    Misselijkheid wordt hier ook steeds minder en alles smaakt me nu steeds beter..gelukkig!
    Wi iemand nog even mijn gegevens op de lijst zetten?
    13 augustus controle gyn en 17 september 20 weken echo!
    :thumup:

groetjes Esmay

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wen26 en mamanorah ja de vakantie was zalig zijn eerst 3 dagen naar munchen geweest van alles bezichtigd en lekker geshopt maar jee wat is alles daar duur zeg :) en hele andere smaak dan hier moet ik zeggen, daarna zijn we naar garmisch partenkirchen geweest dat ligt net aan de grens bij oostenrijk daar ligt ook de hoogste berg van duitsland en daar zijn we op geweest eerst een stuk met de trein en toen met de kabinelift omhoog 3000 meter jee niet te geloven en dat voor mij met mijn hoogte vrees vond het soms ook wel eng hoor, ook hebben we veel gewandeld zoals door een klam das midden door een berg heen smel paadje en onderje hele woeste bergrivier mooi om te zien zeg alleen het omhoog wandelen wat we een dag gedaan hadden viel me erg zwaar kreeg tijdens het wandelen omhoog hartkloppingen daar werd ik bang van waardoor ik verkeerd ging ademen zou dat nu aan mijn conditie liggen of iets anders vond het in ieder geval maar eng hoor

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen!

@supermummy, mmm pringles. Ik zag ze zojuist staan in de supermarkt. En heel even keken ze me aan. Uiteindelijk belandde er een grote zak ribbelchips in mijn kar. Hihihi, ik durf te wedden dat ik daar nu vanavond weer geen zin in heb. Nu wel, maar ja ik wil ook weer geen slecht voorbeeld aan mijn dochter geven. Dus de zak blijft voorlopig dicht.

@Sjaantje, ja zwanger zijn doet iets heel raars met je! :( :D

@Kikkert, volgens mij hangt de dikte van wat een nekplooi mag zijn ook af van hoe lang je op dat moment zwanger bent. Maar als de echoscopiste zij dat het een mooie dunne nekplooi was dan hoef je je vast geen zorgen te maken. Als ze zou twijfelen had ze dat vast niet gezegd!

Iedereen prettige dag vandaag! :D

Hoe gaat het eigenlijk met Dwazie? Lange tijd al niets meer van gelezen! (Of ben je op vakantie?)

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    de echo was gisteren super je zag heel duidelijk hoe ukkie naar het vruchtwater aan het happen was. ook deed ukkie zwaaien met een handje naar ons en ukkie liet ook ff zijn/haar beentje zien. echt super. liefs kikkert

Deel Deze Pagina