@bigdream ja he ben zelf ook blij mee dat ik me beetje beter voel zat vanmorgen om 4 uur echt met veels te veel zorgen daardoor blij dat ik nog beetje kon slapen erna, nou ik hoop dat je je droom snel kunt vergeten en vannacht een leukere droom hebt hoor
goedemorgen lieve dames.... @bigdream lieverd wat een nare droom... maar houd je vast aan de gedacht dat dromen bedrog zijn he..... maar snap heel goed dat jou(onze) angst nu nog groter is.. @vivian ik had dat gisteren dat ik telkens maar kleine beetjes moest plassen terwijl ik het gevoel had dat ik heel erg nodig moest verder had ik er ook geen klachten bij... en nu is het over... @susan meid ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat natuurlik hoop ik dat je ergens ligt te genieten van de zon en dat alles ok is... ik heb gister een feesttje gehad lekker gedanst maar heb wel krampjes hoor de hele tijd maak me daar echt zorgen om... om de drie minuten naar de wc op te checken heb besloten dat niet meer te doen maak mezelf daar alleen maar gek mee... wat ik nog wilde vragen aan jullie... ik heb pas 18 juli mijn eerste echo dan ben ik ruim 10 weken zwanger en ik lees hier vaak dat mensen al bij 6 of 8 weken hun eerste echo hebben.. denken jullie dat ik daar ook om kan vragen bij mijn VK.. knuffel voor de zwangere mutsen hihi
irritant he, steeds naar de wc op te controleren. Kan het toch niet laten, en steeds opgelucht dat er geen bloed zit. Over de echo, ik belde en zou ook pas met 10 weken mogen, ik krijg er alleen een met zeven weken omdat ik in maart een miskraam gehad heb.
oh wat erg. Hoop voor je dat het vals alarm is. Bij deze heel veel sterkte vandaag, en gewoon even de dokter bellen, ik kreeg toen gelijk een inwendig onderzoek.
@dwazie: ik zat hier eens even mee te lezen om te kijken wie er allemaal bij de febr mama's zitten.... het kan nog best niets te betekenen hebben hoor dat bloedverlies. Ik heb in het begin van mijn zwangerschap een tijd bruin bloedverlies gehad iedere dag en toen ineens ook rood bloed..... Bleh ik schrok er ook erg van en maakte me net als jij zorgen! Maar als je geen erge krampen hebt en bloedverlies in de hoeveelheden van een menstruatie dan kan het ook een geknapt adertje zijn bijvoorbeeld door ontlasting.... Meid ik duim voor je en hoop dat jou verhaal net zo mag eindigen als bij mij.... inmiddels bijna 28 weken onderweg en een heerlijke druktemaker in mijn buik
dames.. ik allereerst heel erg bednakt voor jullie steun brigitte... wat je verteld geeft enome hoop het bloeden is gestopt en de krampjes ook... nou op goed geluk dan maar... pfft spannend hoor
@dwazie, hoe is het nu met je? Bloedverlies hoeft niet meteen een miskraam te betekenen, zelfs geen helder bloedverlies, maar ik begrijp heel heel goed dat je bezorgd bent lieverd! Nou, ik hoop dat het allemaal meevalt. Denk aan je en zal voor je duimen! @BD, wat een nare droom! Maar dromen gaan vaak over angsten die we hebben en dit is natuurlijk op dit moment een grote angst van je. Ik hoop dat je het vandaag een beetje los hebt kunnen laten! Angst is een slechte raadgever... Ik ben vandaag echt ongelofelijk moe, kan mijn ene voet amper voor de andere zetten. Ga nu lekker op de bank liggen en even helemaal niks doen, heerlijk! Fijn weekend allemaal! Amma
@amma... tsja ik ben bang en verdrietig en probeer op dit moment weer even terug in de werkelijk te komen om weer wat positieviteit te kunnen voelenn...verder is het bloeden gestopt en de krampjes ook... dus even afwahten maar.. en laat dat nou net niet mijn sterke kant zijn...
@dwazie meid ik zit hier helemaal mee te leven achter de pc meid ik schrok me toch toen ik het las hoop dat het niets betekend doe maar lekker rustig aan he ik geef je dikke knuffel en duim voor je we moeten samen de 9 maanden doorkomen he!
hey meid fijn dat het gestopt is. ik heb tijdens mijn tweede zwangerschap ook bloed verloren en toch was er niks aan het handje. moed houden hoor meid! en dwazie ik denk idd dat je erom kan vragen hoor een eerdere afspraak. ik hoef pas 5 july en ik ben dan ook 10wkn zwanger. ik heb er natuurlijk al 2 rond lopen en heb nooit klachten gehad vbandaar dat ik dan pas hoef te komen. behalve als ik krampem krijg of bloedverlies dan mag ik eerder aan de bel trekken. en het gaat al zo langzaam die tijd he
ohhhhhhhhhhh lieve meiden ik schaam me echt kapot nu voor jullie... weet jullie waar ik net achter kwam dat het bloed niet vaginaal is maar uit mijn poepertje komt... denk een aambei heb ook meteen een VK gebeld en die moest lachen om mij reactie en zei meid het komt vaak voor dat aambeien gaan bloeden..... oh meiden sorry dat ik jullie ongerust heb gemaakt.. schaam me dood sorry hoor
@dwazie meid je hoeft je trouwens niet voor te schamen ik denk dat we allemaal wel zo gereageerd zouden hebben het is immers allemaal nog zo pril he ik ben wel blij voor je hoor
Oh Dwazie dat is heel goed nieuws! en zo logisch dat je schrikt. Nou, ik ben hartstikke blij voor je. Wat betreft je aambei, brandnetel thee helpt. en er bestaat ook een homeopathisch kuurtje dat helemaal veilig is als je zwanger bent: Curanal. Voor het geval je last hebt ervan. Enne, ik zou gewoon vragen of je eerder mag komen hoor voor een echo. Als jou dat geruststeld is dat heel veel waard. Liefs en kom lekker bij van de schrik! Amma
Lieve Dwazie, hoera een aambei! Wat een opluchting. Ik ben vandaag de hele dag al misselijk en ben er eigenlijk heel blij mee, na die droom van gisteren, kom maar op met die "kwalen"!
Hoi andere net-zwangeren, Ik zie nu dit topic pas. En ik wil er ook graag bij! 6 februari ben ik uitgerekend als t goed is! Ik ben net begonnen met het lezen van het hele topic maar het is wel erg veel! Ik heb wel alle tijd hoor, hang namelijk kotsmisselijk en doodmoe op de bank... pff het is leuk en spannend maar die misselijkheid bah... Ik was vandaag even in de stad maar ben snel weer naar huis gegaan, dacht dat ik midden in de stad zou gaan overgeven. Nu word ik vertroeteld door mijn man haha. Ik vind het erg spannend want morgen ga ik het tegen mijn ouders vertellen, ben zo benieuwd hoe ze reageren. Ze verwachten het geloof ik nog niet dus dat is wel leuk! Ik ga even verder lezen!
dankjullie wel lieve meiden... jullie zijn geweldig en ik ben een oen @amma super bedankt voor je tips... vroeg me al af wat ik aan dei aambei kon doen haha