Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey Twins!

Ik moet nog de hele zomer werken jammer genoeg! pffff.... Krijg de laatste week van september pas vakantie! maar heb dan wel meteen 4,5 weken vrij! heerlijk, want als alles goed gaat ben ik dan 20 weken en willen we het kinderkamertje die tijd helemaal klaar gaan maken! Zou toch een leuke en prima besteding van onze vakantie zijn! :D :D

ennuh.. inderdaad, bij de maart-mama's zitten er heeeeeel veel die flink wat willen schrijven! wel super gezellig natuurlijk! Ik ken ze ook nog van het nod-forum!

x sizzel

2. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Jongens jongens wat ben ik moe vanavond. Dat wordt bankhangen vanavond. Jammer dat er niets leuks op tv is!

@Maja, veel plezier alvast op Texel, en alvast veel succes bij de echo.

@Sizzel, ja we moeten wel blijven kletsen hier natuurlijk! Ik denk dat het bij de maart mama's ook wel langzamer zal gaan op een ggeeven moment. In het begin kletsen er toch vaak meer mama's mee.
    Grappig van die stetoscoop, hihihi. Werkse nog!

@Sjaantje, jij ook werkse!

@debora, niet fijn van die pijn tijdens het werken. Wist je dat je als zwangere recht hebt op langere pauzes? Als je last krijgt van je buik door je werk, dan zou ik echt even m'n rust nemen hoor!

@Twins, klinkt al een leuke dag vandaag voor jou! Fijn dat je je vandaag beter voelde.

@Lianda, volgens mij is er een verschil tussen een placenta die (gedeeltelijk) voor de baarmoedermond ligt en eentje die aan de buikzijde ligt (wat ik had). Als hij een beetje voor de baarmoedermond ligt dan kan je inderdaad gemakkelijker een bloeding krijgen. Maar wel vaag dat ze niet beter heeft uigelegd wat ze nu bedoelde.

Misschien tot later vanavond! (Kan het toch niet laten om even te komen checken, hihihi)

3. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben bang dat het voor mij ook een heel saai avondje wordt. Vriendlief is naar een verjaardag, ik blijf lekker thuis. Moet zo mijn tas gaan pakken, we gaan 3 daagjes naar Noordwijk! Laat het nou net stralend weer worden :( ....
    In iedergeval er even uit!

Voor iedereen die vanavond thuis zit, SUCCES!
    En de meiden die het beter voor elkaar hebben, fijne avond!

Kus Krista

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey meiden ach ja laat de maart mamas ons maar inhalen het gaat toch niet om de paginas maar om de gezelligheid en ik vind het hier supergezellig.

@sizzel naar venlo geweest woon je daar dan in de buurt? gezellig lekker limburgse erbij, woon zelf in de buurt van roermond en vond het al toevalig dat er hier maar weinig limburgers kwamen maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen hoor :).

Wij hebben net lekker filmpje gekeken van wilder 2 lekker leuke lachfilm je moet er van houden maar ik vond hem weer super beetje alla american pie achtig dus als je daar van houd is Van Wilder 1 en 2 zeker een aanrader.
    Nou ik ga zo maar eens mijn bedje opzoeken ben gaar heb de hele dag mijn was staan doen nu nog strijken maar dat doe ik morgen of van de week wel keertje hoor heb de tijd heb immers nog 2 weken vakantie.
    Alvast welterusten allemaal en tot morgen weer

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo is het toch weer laat geworden! Dacht dat ik dat niet zou redden vanavond, maar ben met mijn broer, vader, oom en tante in het cafe hier om de hoek geweest. Was toch wel gezellig, hoewel ik nu in bed lig te laptoppen, en de rest natuurlijk nog daar is! haha

@mamaNorah: Ja dat heb ik ook ergens gelezen, maar durf het niet echt voor te stellen... Ben een muts, ik weet het!

Het zit zo: ik heb een manager en een assistent manager, en vandaag werkte alleen die assistent manager, en ik kan niet zo heel goed met hem werken... hij maakt me doodnerveus! Maar als dat vaker is dan ga ik tich maar zeggen hoor!
    Wat was het precies: een tiende van je werkuren extra? of ligt dat aan je cao? moet ik die nog maar eens opvragen op het werk!

Verder iedereen welterusten en hele fijne dag morgen!

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik moet nog 3 kwartier werken en dan zit mijn dienst erop.
    :confused: van 17:00 tot 02:00 Pfff wel zwaar hoor na 10 dagen niks
    gedaan te hebben.
    En het is ook nog superdruk.
    Ik hoefde op het werk niet eens te vertellen dat ik zwanger ben, iedereen wist het al, er was al flink geroddeld de afgelopen week. Ik weet niet van wie ze het hebben want ik heb het nog niemand verteld. :confused:

@Vivian, ik kom ook uit Limburg,nog iets zuidelijker als roermond.

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sppermummy hee das leuk zal dan dus toch aan mij gelegen hebben dat hier geen limburgers waren :) niet dat ik het anders minder gezellig vind hoor maar ook wel leuk om eens beetje te wetenwaar iedereen vandaan komt

8. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He meiden,
    Zo jullie zijn weer ver gekomen!
    Ik heb het eventjes niet gevolgd.
    Gaat alles goed met jullie?
    Hier gaat alles prima, al weer bijna 13 weken, kan het bijna niet geloven.
    Liefs

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen nachtbrakers :confused: :) :) :)

zo hier krijgen we zo heel de dag gezellig visite!
    en ben nu wel beetje aan het aftellen naar de 12 weken :)

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wow...er staat eindelijk 12 weken op mijn banner...

:({|= :p

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    gefeliciteerd :)

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dank je wel..

Jij ook nog maar een paar daagjes zie ik...

13. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hey meiden hoe gata het hier met jullie zwangeren? ik zla duimen voor jullie dta het goed blijft gaan

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    :aarow: Daantje86...hoe gaat het met jou meis...?

Volgens mij gaat het hier goed met iedereen..zijn er al veel die de 12 weken hebben bereikt...zoals ik vandaag..!:D

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jahhhhhhhhhhhh :) :) :)

16. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    goedemorgen meiden,

Fijn he, 12 weken! Ik ben er ook zo blij mee.
    En ben het nu ook een beetje meer aan het vertellen als het zo uitkomt.
    Dat vind ik heel leuk, maar ook best spannend.

Dat bijlezen van de afgelopen 3 weken gaat me niet helemaal lukken hoor :oops: Er is zoveel geschreven...... ik kom gewoon weer lekker meekletsen.

Gisteren ben ik enorm wezen winkelen, want sinds een paar dagen zitten mijn broeken niet lekker. Ik vind trouwens plots de meeste kleren die ik heb niet lekker zitten, of raar staan, herkent iemand dit? Dus heb ik mezelf maar even verwend met wat nieuws.

@MamaNorah, ik heb een wit broekje met bijpassend wit truitje gekocht, het truitje heeft 4 knoopjes voor en die zijn met een gekleurd draadje zo vastgezet dat elk knoopje een letter heeft. samen LOVE. Heel schattig. Het is van Imps&Elfs. Ik vind het wel een beetje een duur merk, maar het is heel leuk.

Fijne dag allemaal!
    Amma

17. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Ik heb mijn banner even aangepast aan mijn laatste echo.
    Ze zei toen namelijk heel stellig dat ik precies 9 weken was, dus dat was 3 dagen minder dan aan de hand van mijn laatste ongi. En 2 dagen meer dan bij de 1e echo.

Het zag er wel leuk uit, 12 weken en 5 dagen.........haha, maar goed, heeft geen zin vooruit te lopen he.
    En 12 week en 2 dagen, daar ben ik heel heel blij mee!

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    :idea: amma...je bent iniedergeval wel al over die 12 weken heen..;)

19. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    :D precies!
    en jij ook morgen ;)

20. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @ Vivian, heel herkenbaar hoor. Ik was in de bergen op vakantie en we hebben hebben veel gelopen. Maar bij omhoog gaan had ik het echt heel zwaar. Ik schrok eerst ook erg van de hartkloppingen en mijn slechte conditie.
    Maar het schijnt normaal te zijn.

En, hoog in de bergen is de lucht ook nog anders, en dat maakt het ook zwaarder.
    Stoer hoor dat je zo hoog bent geweest, met hoogtevrees!

Liefs
    Amma

Deel Deze Pagina